Mulla on/oli hiivatulehdus ja taltutin hiivan Canesten Kombilla. Mulla alkoi tänään menkat ja tota rasvaahan pitäisi käyttää kolme päivää vielä sen jälkeen, kun kaikki oireet on hävinny. Mulla oli eilen ensimmäinen oireeton päivä eli uskallanko laittaa tota rasvaa vielä tänään ja huomenna? Mä en ymmärtänyt niistä käyttöohjeista, että tarkoitettiinko niissä vain, että emätinpuikkoa ei saa laittaa menkkojen aikana vai koskiko se myös tota rasvaa?
Hiivatulehdus + menkat
klemmarit
1
139
Vastaukset
- luulisin...
Jos sen "supon" laittaa kuukautisten aikana emättimeen,sehän ei paljoa ehdi vaikuttaan kun tulee vuodon mukana pois!!
Ei siitä varmaan mitään haittaa ole,jos laitat nyt sitä rasvaa.Ainakin pääset ikävästä vaivasta eroon:)
Muuten eikös siinä lukenu,et vaikka oireet katoaa,rasvaa pitäis käyttää 2-3 kertaa päivässä viikon tai kaksi???
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "873978Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242871No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452292- 341301
- 10889
- 131865
- 6824
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12811Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124746- 11740