Löytyisikö ensi ajokaudeksi pirtsakkaa naista ajoseuraksi. Ajetaan kaikessa rauhassa ympäri Suomea ja katsellaan maisemia. Olen 36 vuotias mies ja aikaa on ensi kesänä runsaasti ajamiseen. Jos olet ajatellut samoin niin vastaa ja heti, katsotaan kohtaavatko suunnitelmamme. Yksin reissaaminen ei ole mukavaa, kyllä siihen kaveri tarvitaan.
Mies 37v.
Suomi moottoripyöräillen
3
404
Vastaukset
- ex-motoristi
Hei,
Olisin kiinnostunut prätkäreissuista ympäri Suomea. Olen nuorekas ja reipas 45-v. nainen. Pienikokoinenkin olen, joten en aiheuta paljoa kuorman tunnetta takana. Itsellä on ollut moottoripyörä 4 vuotta, mutta olen myynyt ajokkini pois monta vuotta sitten. Ajovarusteet on yhä tallella ja olen aika sopeutuvainen ja joustava matkakumppani. Mitä seutuja/reittejä olet lähinnä ajatellut? Minulle esimerkiksi Itä-Suomi ja Lappi ovat aika eksoottisia eli en ole siel päin hirveesti liikkunut, joten ne nyt ainakin kiinnostais.- Matkamies
Mukava kuulla että olet kiinnostunut tästä ideastani. Yksin ajaminen on todellakin tylsää hommaa, ainakin jos se jatkuu liian pitkään. Ajattelin ajella periaatteessa missä vain. Ehdottamasi Itäsuomi sopii hyvin, siellä on paljon vaihtoehtoja. Useamman päivän reissulla ehtii kyllä moneen paikkaan jos niin haluaa.
Mutta kun on kaksin liikkeellä ei ole aina niin "kiire" kuin yksin ajaessa. Kävin viime vuonna Lapissa Levillä ja "Jänkhällä jytisee"- tapahtumassa samalla reissulla. Samoin Rukalla tuli käytyä erillinen reissu. Ja tuurin kyläkauppa tuli myös käytyä katsomassa.
Mutta tietä ja nähtävää riittää joten jos olet kiinnostunut voitaisiin jutella vaikka puhelimessa tai chatissa. Sopisiko sinulle?
T:Matkamies - moto-ex
Matkamies kirjoitti:
Mukava kuulla että olet kiinnostunut tästä ideastani. Yksin ajaminen on todellakin tylsää hommaa, ainakin jos se jatkuu liian pitkään. Ajattelin ajella periaatteessa missä vain. Ehdottamasi Itäsuomi sopii hyvin, siellä on paljon vaihtoehtoja. Useamman päivän reissulla ehtii kyllä moneen paikkaan jos niin haluaa.
Mutta kun on kaksin liikkeellä ei ole aina niin "kiire" kuin yksin ajaessa. Kävin viime vuonna Lapissa Levillä ja "Jänkhällä jytisee"- tapahtumassa samalla reissulla. Samoin Rukalla tuli käytyä erillinen reissu. Ja tuurin kyläkauppa tuli myös käytyä katsomassa.
Mutta tietä ja nähtävää riittää joten jos olet kiinnostunut voitaisiin jutella vaikka puhelimessa tai chatissa. Sopisiko sinulle?
T:MatkamiesNo hei,
Se Jänkhällä jytisee on kuulemma tosi hyvä ralli, kesän viimosia eli huonol tuuril voi tulla jo räntääkin? Mä en oo ollu ku Saaristorallis ja sit Tsekeissä kansainvälises akkarallis :O Niin ja viime kesän olin ekaa kertaa HD-Superrallyssa Tanskassa. Oli upealla paikalla se rally, hyvää ohjelmaa, paaljon erilaisia komeita pyöriä ja motoristeja ihan joka puolelta maailmaa. Erittäin leppoisa ja hyvä meininki, vaik niitä liivi-miehiäkin oli monesta eri kyseenalaisesta kerhosta.
Itseasia olen ilmoittautunut vapaaehtoistyöntekijäx Seinäjoen HD-Superrallyyn, ei tosin vielään oo kuuluna mitään sielt päin. Joko nyt murteesta päättelet, et oon Turuust? En tosin syntyperänen ja vasta äskettäin muuttanut, mut hyvin kotiutunu. Mistä päin nää oot? Laita viestiä S-posti: [email protected] tai pirauttele 040-5750894
T. Ansku
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1325381Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella313862No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452480Eipä tunnu se "pedofilia" huuto kiinnostavan
Lähinnä se sekohäirikkö ressukka joutuu itse vastaileen itselleen, mitään näkyvyyttä ei saa, palstalla ylipäätään on hyv382044- 241753
Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv241704- 411640
- 501608
- 291463
- 381424