Mä en vaan jaksa enää yhtään mitään! Mikään ei tunnu kiinnostavan ja tuntuu kuin olisi tyhjä kuori. Ei tunnu kuin olisi maan päällä vaan jossain tyhjyydessä. Yhtäkkiä huomaa, että kuukausi on kulunut eikä muista siitä mitään erikoista tai kiinnostavaa. Oikeastaan osa päivistä on mennyt ohi ihan ilman mielikuvia.
Koko ajan väsyttää, ei fyysisesti nukuta vaan henkisesti väsyttää ja haluaisi nukkua. Ahdistaa koko ajan joskus ilman syytä ja joskus ihan mitättömistä jutuista.
Onko kohtalotovereita? Tää kävi jo kahdesti talven aikana ja yhtä monesti pois. Onko vaan tavallista kaamosmasennusta?
Nimimerkillä: ei muista mitään tammikuusta.
Totaalinen uupuminen
3
366
Vastaukset
- on ollut
jo monen vuoden "zombi" putki päällä, mennyt jo monta kesääkin "unessa".
Harmittaa ku menny nuoruudesta vuosia hukkaan.
Tää alko siitä ku kaikki meni pieleen vuosien ajan ja sit vaan uuvuin totaalisesti.- Toinen zombi....
Mulla myös mättää joku...ei kiinnosta mikään, en jaksa ulos lähtee (vai uskalla) tekis mieli nukkua kun ei kiinnosta mikään eikä kukaan. Ei ole kivaa elämää ei.....kestänyt jo pitkään.
- .. .. . . ,
Omassa elämässä , siis sitähän tämä on kaiken aikaa, olen miettinyt kuinka voisi kehittää parempaa otetta elämään.
Siis, tehdä vaikka itämaisia harjoitteita ja kävellä kohti valaistumisenportaiden ylimmälle tasanteelle asti.
Niin kun esimerkiksi nämä Ninja-pinjat, se on kanssa yksi ihmisen pimeistä puolista.
Kun elämästä tuntuu puuttuvan valoa, ei maistu, on tylsää, ikävää, voi tähän ongelmaan puuttua vaikka avartamalla tajuntaa, harjoittelemalla navigaatiokykyä, meditaatiolla, mielikuvitusmatkoilla.
Ultravioletti lamppu päälle, rekvisiittaa, ja tee se itse oma loma. Sauna päälle , henkeä kiukaalle , rituaaleja kehiin.
Tarkoitan että on olemassa itsetuntoa vahvistavia harjoituksia, menetelmiä.
Moi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 835114
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h734678Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1112997Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv852924Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p232414Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.602034Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska221805- 321523
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1131425- 1851318