moi

mitä tehdä tilanteessa jossa

järki sanoo toisella tapaa ja sydän toisella?
Miten ihastumisen jälkeen voi tulla taas ystäviksi vastakkaisen sukupuolen kanssa ?

Ihastuin urheiluharrastus-asioissa naimisissa olevaan mieheen ja kirjoittelimme puolisen vuotta sähköposteja toisillemme. Etupäässä harrastus-asioista, välillä uskouduin muistakin asioista ( liittyen avomieheeni)

Hän ymmärsi ja kirjoitteli välillä kaksikin kertaa viikossa. Välimatkamme on kilometreissä noin 100 kilometriä ja näemme talvisin harrastuksen parissa välillä kahden viikon / välillä kuukauden välein.

On aina ollut miellyttävää nähdä. Avomieheni on mukana myös tässä urheiluharrastustouhussa ja tietää meidän olevan ystäviä. Välillä pottuilee minulle ja luulee, että minä olen ihastunut.

Niin minä olenkin, ensin tuntui että tämä mieskin on. Nyt ei. Pari viikkoa sitten hän kirjoitti minulle, että nyt sopii lähetellä sähköposteja. Nyt hän ei enää vastaa posteihini, enkä kehtaa kysyä syytä siihen.

Näemme viikon päästä sunnuntaina. Tuntuu, etten kehtaa mennä paikalle, mitä tekisin?

4

496

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ... kaikkea mitä siitä tekee

Ehkä tuo mies on kanssa huomannut välillänne jotain. Siis sellaista, että se voi haitata hänen avioelämäänsä. Ehkä sulla on käynyt samat mielessä. Eli on kaksi epävarmaa ja epätietoista.

Viestittelyn stoppaaminen liittyy yleensä siihen, että mennään sille alueelle, joka kuuluisi omalle puolisolle. Läheskään kaikkien miesten kanssa ei voi olla 'sydänystävä' samalla tavalla kuin naisten. Naiset kyllä tiedostavat tämän, mutta "vahingossa" halutaan lipsua sinne toiselle puolelle ja perustellaan asiat "en voinut tunteilleni mitään". Olen sitä mieltä, että ihmisen kuuluu osata hallita tekojaan ja kantaa niistä vastuun. Eihän me varasteta kaupasta karkkiakaan hetken mielijohteesta ja perustella sitä "kun niin teki mieli".

Elämän polut voivat olla mutkikkaita. Kaikilla on kuitenkin vapaa valinta valita polkunsa. Itse pyrin elämään mahdollisen suoraviivaista elämää, ja vastaan teoistani ja tunteistani. Tunteet ja ihastukset kuuluvat elämään ja niiden kanssa oppii elämään.

Jos aidosti haluat ystävyyden säilymistä välillänne, se onnistuu. Sun pitää silloin itse tiedostaa asiat ja toimia kuten ystävien kanssa toimitaan. Ystävyys- ja rakkaussuhde ovat eri asioita. Harrastele harrastustasi niin kuin ennenkin "reilun kaupan" säännöillä.

• kauniisti ja fiksusti

sanottu.Ja tuossa on järkeä mukana - kiitos tuestasi ja ymmärtäväisistä sanoista. Opettavaisista.... katsotaan miten saan nuo asiat ja "sanat" käytäntöön....

Mutta tahdonvoimalla kai se onnistuu...

• tietää

Saatan tietää kuka olet. Vaimo tietää sinusta.

• kerro sitten ystävällisesti

missä päin tämä mun ihastukseni asuu?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      86
      5352
    2. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      78
      4714
    3. Jos vedetään mutkat suoraksi?

Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar
      Sinkut
      111
      3017
    4. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      87
      2948
    5. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      23
      2514
    6. Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia

Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.
      Maailman menoa
      61
      2039
    7. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      25
      1966
    8. Miten must tuntuu

et sä ajattelet mua just nyt
      Ikävä
      32
      1523
    9. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      114
      1439
    10. Kun et vain tajua että

sua lähestytään feikkiprofiililla :D Hanki aivot :D m-n
      Ikävä
      185
      1328
    Aihe