Mikä estää

niin mikä

estää saamasta sitä mitä haluat....

30

2412

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • m@...

kaikki tuntuu olevan esteenä, ja se tuntuu niin turhauttavalta.. toisaalta uskon siihen että se minkä on tarkoitus tapahtua, se myös tapahtuu, vaikka olisi kuinka esteitä tiellä...

• nainen......

estää

• .....
        nainen...... kirjoitti:

estää

..ikäero este ole?

• Mies . . .
        ..... kirjoitti:

..ikäero este ole?

vaikka aikuisia kummatkin olemme, 17v ikäeroa on kuitenkin aivan liikaa.

• DHJKSLGHSE
        Mies . . . kirjoitti:

Miten niin estää? Ja miten niin on liikaa? Eihän tuo ole vielä mitään... Onko tosiaan niin, että mies ei uskalla vain ikäeron takia? Olen nainen, rakastan vanhempaa miestä, salaa. Miksi ei ?

• ikäeron
        DHJKSLGHSE kirjoitti:

Miten niin estää? Ja miten niin on liikaa? Eihän tuo ole vielä mitään... Onko tosiaan niin, että mies ei uskalla vain ikäeron takia? Olen nainen, rakastan vanhempaa miestä, salaa. Miksi ei ?

(suuren) tajuaa jo puheissa. Eri ikäisten maailma on erilainen. Mutta toki rakastua voi. Jollain tasolla täytyy silti olla samanlainen.

• Mies . . .
        DHJKSLGHSE kirjoitti:

niinhän sitä sanotaan.

En itsekään usko että suuri ikäerokaan voisi olla ongelma, jos vain nämä kaksi ihmistä olisivat omissa elämäntilanteissaan suhteellisen lähellä toisiaan.

"Meidän" tapauksessamme olemme kuitenkin niin kaukana toisistamme, kuin kaksi ihmistä vain voi olla.

Teidän tilanne voi toki olla erilainen?

• ikäero
        Mies . . . kirjoitti:

ongelma ole.. itsekkin seurustelin vuoden päivät ihteeni 17 vuotta vanhemman miehen kanssa.. ja hommat kaatu kaikkiin muihin ongelmiin paitsi siihen ikäeroon!!!!

• syy...

Toista ei voi pakottaa rakastamaan.

• let's go

Jotkut ajattelee että kaikki on itsestä kiinni. Toiset että olosuhteetkin vaikuttaa. Minä - minä en tiedä mistään mitään.

• aikansa...

Asiat ei ole niin yksinkertaisia..tai niin mustavalkoisia ..saada /ei saada
      En kuitenkaan näe mitää selvää syytä miksi en myös voisi saada sitä mitä haluaisin!

vähän sellainen kutina että löydän lopulta sen mitä etsin..

• ota minut nyt.ota vaikka vä...

se elo sitten mukavasti meneekin.
        tuli mitä tuli.
        itse olen tähän asti muokannut elämäni tähän mitä olen.jokaisen asian olen itse ansainnut tai aiheuttanut.
        miksi vain odottaa suu auki että tapahtuuko jotain vain ottaa sen mikä oikealta tuntuu

• ..mitä,,

.. olet hakemassa, kun asiat eivät ole mustavalkoisia, kyselee harmaa ihminen.

• kun ei

tiedä varmaksi että haluaako se toinen samaa...

• sulle :

Siihen on hyvin yksinkertainen ratkaisu:
        Puhuminen.

• ei ole..

kuin vain minä ja rakkaus.Oikeastaan on kyllä myös eräs ristiriitainen seuralainen kanssani.
      Toivo.

• Bon-es

kunhan tavoite ei ole "kuu taivaalta"...
      Esteet ei ole ylipääsemättömiä, vaan hidasteita...

ES

• estää

Se on tähtiin kirjoitettu.

• olla ..

höpsöjen puhumatta:) tähtien mukaan ei eletä elämää, se eletään itse.

• elelenkin
        olla .. kirjoitti:

höpsöjen puhumatta:) tähtien mukaan ei eletä elämää, se eletään itse.

tätä tähtien viittomaa polkuani. Ymmärrän jo ja hyväksyn että ilman rakkautta on osani elää ja kuolla. Sitä ei vain jaeta kaikille samoilla antimilla.

• tuomari Martta

Olen syyllinen, syyttäjä ja tuomari.
      Rangaistukseni on se, etten pysty lopettamaan ajattelemista.

Hävisin jo, ennenkö kortit oli jaettu.
      Tuomitsin itseni yksinäisyyden linnoitukseen, koska en uskonut ansaitsevani mitään niin hyvää, kaunista,vahvaa kuin rakkaus.

• sain

pakit...moneen kertaan.
      ja eräältä toiselta...
      ja siinä välissä annoin pakit yhdelle toiselle
      ja sitten siirryin taas eteenpäin yrityksissäni ja sain taas pakit
      ja sitten... oli tauko
      ja nyt... näemme taas
      yritän tällä kertaa taas kahta samaan aikaan, enemmän tai vähemmän niin ehkä jompi kumpi toimii

• tuolta välistä

semmoset kahdet vihjailevat pakit ennenku mitään siis aivan aivan tosissani yritin

mutta siis... niin

pakit estää

• ei oo annettu
        tuolta välistä kirjoitti:

semmoset kahdet vihjailevat pakit ennenku mitään siis aivan aivan tosissani yritin

mutta siis... niin

pakit estää

pakkeja puhumalla vaan vihjailemalla niin nyt saat kyllä yrittää uudestaan,tiedän kokemuksesta että moni käyttäytyy ihastuessaan "oudosti" ja kääntyy esim pois kun huomaa että toinen lähestyy..vaikka sydän huutaa hulluna,se on pelkoa ja epävarmuutta rakastuneelta..rohkeutta!

• asia

varattua eikä pettäjää kannata edes yrittää,joten unohdin koko jutun,vaikka olinkin tosi ihastunut.

• minä toivoin

ja meinasin yrittää, mutta sitten satuin katsomaan peiliin :))

• siellä niin

säikäytti ;)!!

• järkiini,
        siellä niin kirjoitti:

säikäytti ;)!!

ei tällä naamalla saa häntä(n) jota niin moni muukin tavoittelee.

• seurustelee

ja en usko että lopettaa seurusteluaan. Ovat seurustelleet jo kauan, tosin eivät ole edes kihloissa.

• vaikka niin

voit luullakin

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      61
      3964
    2. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      50
      3879
    3. Jos vedetään mutkat suoraksi?

Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar
      Sinkut
      106
      2861
    4. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      52
      2659
    5. Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia

Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.
      Maailman menoa
      55
      1982
    6. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      21
      1799
    7. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      15
      1649
    8. Miten must tuntuu

et sä ajattelet mua just nyt
      Ikävä
      32
      1503
    9. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      106
      1327
    10. Kun et vain tajua että

sua lähestytään feikkiprofiililla :D Hanki aivot :D m-n
      Ikävä
      180
      1261
    Aihe