estää saamasta sitä mitä haluat....
Mikä estää
30
2412
Vastaukset
- m@...
kaikki tuntuu olevan esteenä, ja se tuntuu niin turhauttavalta.. toisaalta uskon siihen että se minkä on tarkoitus tapahtua, se myös tapahtuu, vaikka olisi kuinka esteitä tiellä...
- nainen......
estää
- .....
nainen...... kirjoitti:
estää
..ikäero este ole?
- Mies . . .
..... kirjoitti:
..ikäero este ole?
vaikka aikuisia kummatkin olemme, 17v ikäeroa on kuitenkin aivan liikaa.
- DHJKSLGHSE
Mies . . . kirjoitti:
Miten niin estää? Ja miten niin on liikaa? Eihän tuo ole vielä mitään... Onko tosiaan niin, että mies ei uskalla vain ikäeron takia? Olen nainen, rakastan vanhempaa miestä, salaa. Miksi ei ?
- ikäeron
DHJKSLGHSE kirjoitti:
Miten niin estää? Ja miten niin on liikaa? Eihän tuo ole vielä mitään... Onko tosiaan niin, että mies ei uskalla vain ikäeron takia? Olen nainen, rakastan vanhempaa miestä, salaa. Miksi ei ?
(suuren) tajuaa jo puheissa. Eri ikäisten maailma on erilainen. Mutta toki rakastua voi. Jollain tasolla täytyy silti olla samanlainen.
- Mies . . .
DHJKSLGHSE kirjoitti:
niinhän sitä sanotaan.
En itsekään usko että suuri ikäerokaan voisi olla ongelma, jos vain nämä kaksi ihmistä olisivat omissa elämäntilanteissaan suhteellisen lähellä toisiaan.
"Meidän" tapauksessamme olemme kuitenkin niin kaukana toisistamme, kuin kaksi ihmistä vain voi olla.
Teidän tilanne voi toki olla erilainen? - ikäero
Mies . . . kirjoitti:
ongelma ole.. itsekkin seurustelin vuoden päivät ihteeni 17 vuotta vanhemman miehen kanssa.. ja hommat kaatu kaikkiin muihin ongelmiin paitsi siihen ikäeroon!!!!
- syy...
Toista ei voi pakottaa rakastamaan.
- let's go
Jotkut ajattelee että kaikki on itsestä kiinni. Toiset että olosuhteetkin vaikuttaa. Minä - minä en tiedä mistään mitään.
- aikansa...
Asiat ei ole niin yksinkertaisia..tai niin mustavalkoisia ..saada /ei saada
En kuitenkaan näe mitää selvää syytä miksi en myös voisi saada sitä mitä haluaisin!
vähän sellainen kutina että löydän lopulta sen mitä etsin..- ota minut nyt.ota vaikka vä...
se elo sitten mukavasti meneekin.
tuli mitä tuli.
itse olen tähän asti muokannut elämäni tähän mitä olen.jokaisen asian olen itse ansainnut tai aiheuttanut.
miksi vain odottaa suu auki että tapahtuuko jotain vain ottaa sen mikä oikealta tuntuu - ..mitä,,
.. olet hakemassa, kun asiat eivät ole mustavalkoisia, kyselee harmaa ihminen.
- kun ei
tiedä varmaksi että haluaako se toinen samaa...
- sulle :
Siihen on hyvin yksinkertainen ratkaisu:
Puhuminen.
- ei ole..
kuin vain minä ja rakkaus.Oikeastaan on kyllä myös eräs ristiriitainen seuralainen kanssani.
Toivo. - Bon-es
kunhan tavoite ei ole "kuu taivaalta"...
Esteet ei ole ylipääsemättömiä, vaan hidasteita...
ES - estää
Se on tähtiin kirjoitettu.
- olla ..
höpsöjen puhumatta:) tähtien mukaan ei eletä elämää, se eletään itse.
- elelenkin
olla .. kirjoitti:
höpsöjen puhumatta:) tähtien mukaan ei eletä elämää, se eletään itse.
tätä tähtien viittomaa polkuani. Ymmärrän jo ja hyväksyn että ilman rakkautta on osani elää ja kuolla. Sitä ei vain jaeta kaikille samoilla antimilla.
- tuomari Martta
Olen syyllinen, syyttäjä ja tuomari.
Rangaistukseni on se, etten pysty lopettamaan ajattelemista.
Hävisin jo, ennenkö kortit oli jaettu.
Tuomitsin itseni yksinäisyyden linnoitukseen, koska en uskonut ansaitsevani mitään niin hyvää, kaunista,vahvaa kuin rakkaus. - sain
pakit...moneen kertaan.
ja eräältä toiselta...
ja siinä välissä annoin pakit yhdelle toiselle
ja sitten siirryin taas eteenpäin yrityksissäni ja sain taas pakit
ja sitten... oli tauko
ja nyt... näemme taas
yritän tällä kertaa taas kahta samaan aikaan, enemmän tai vähemmän niin ehkä jompi kumpi toimii- tuolta välistä
semmoset kahdet vihjailevat pakit ennenku mitään siis aivan aivan tosissani yritin
mutta siis... niin
pakit estää - ei oo annettu
tuolta välistä kirjoitti:
semmoset kahdet vihjailevat pakit ennenku mitään siis aivan aivan tosissani yritin
mutta siis... niin
pakit estääpakkeja puhumalla vaan vihjailemalla niin nyt saat kyllä yrittää uudestaan,tiedän kokemuksesta että moni käyttäytyy ihastuessaan "oudosti" ja kääntyy esim pois kun huomaa että toinen lähestyy..vaikka sydän huutaa hulluna,se on pelkoa ja epävarmuutta rakastuneelta..rohkeutta!
- asia
varattua eikä pettäjää kannata edes yrittää,joten unohdin koko jutun,vaikka olinkin tosi ihastunut.
- minä toivoin
ja meinasin yrittää, mutta sitten satuin katsomaan peiliin :))
- siellä niin
säikäytti ;)!!
- järkiini,
siellä niin kirjoitti:
säikäytti ;)!!
ei tällä naamalla saa häntä(n) jota niin moni muukin tavoittelee.
- seurustelee
ja en usko että lopettaa seurusteluaan. Ovat seurustelleet jo kauan, tosin eivät ole edes kihloissa.
- vaikka niin
voit luullakin
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h613964- 503879
Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062861Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv522659Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.551982Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p211799Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska151649- 321503
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1061327- 1801261