onko teille tullut raskausaikana mielihaluja joihinkin tiettyihin hajuihin ja makuihin??
appelsiineja on saatava päivittäin ja sit on ihanaa kun hajuaisti on tosi tarkka. Kaupassa menen aina kumisaapas-hyllyn ohitse, ne tuoksuu niin hyvällä ja sit autoa tankatessa bensan haju haisee niin hyvälle kans :) Autoon ostin vähän aikaa sitten uuden funderbaumin, tuoksuna pine. joskus lähden ajamaan vain sen takia että saan haistella sitä :) ja nyt tekis taas mieli mennä autolla ajelemaan. aika huvittavia nää mielihalut, varsinkin eri hajuihin :)
GALLUB
13
657
Vastaukset
- minä80
Normaalisti inhoan tupakansavua, enkä ole itse ikinä tupakoinut, mutta nyt raskaana se tuoksuu hyvälle, eli kai tämä menee samaan listaan noiden kumisaappaiden ja bensan kanssa :)!
- ...,......,...........,.......
Mulla tekee mieli lihaa ihan kypsänä, mutta myös raaka liha näyttää niin hyvältä. Naapurin mies toi meidän koiralle raa´an peuran luun ja minun teki itse mieli syödä se. Ja sitten luulen haistavani viinan hajun joka paikassa. Eräät karkit esim. haisee viinalle tosi paljon,vaikka ennen en ole samoissa nameissa sellaista huomannut ja se ällöttää mua.
- yäk hajuja
Kaikki kemikaalit inhottaa raskausaikana: yäk shampoon haju, yäk pesuaineet, hiusgeelit ja -lakat jne. Mutta ah mullan tuoksu, kellarin ihana aromi, tupakan tuoreet hönkäykset (en polta, en ole koskaan polttanut, tupakka ärsyttää mua normaalisti).
- Rv 38+2
Hei vaan kanssa sisaret.
Mulla oli alkuraskaudessa ihan hullu lihan himo. Saatoin paistella pihvejä keskellä yötä kun en ois muuten muka hengissä selvinny. Nyt myöhemmin oon nauttinut suunnattomasti haistelemalla puhtaita pyyhkeitä ja siivouksen jälkeen on ihanaa haistela vaan kun kaikki tuoksuu niin puhtaalta ja pesuaineiselta. Samoin meidän varasto tuoksuu ihanalta. Mutta paras on kai se pyyhkeiden haistelu kun mies meinas jo hoitoon mut viedä kun katto että oon seonnu kun kokoajan nuuskuttelin pyyhettä:)- ihme "himonen"
Mulla sama kun tuossa edellisellä- kellarin haju on ihan in ja pop. Harmi, ettei meillä ole taloyhtiössä kunnolla haisevaa kellaria(tosin jotkut metrolaiturit haisevat vähän sinne päin). Juomat ehdottamasti jääpaloilla-siis mahd.kylmää.
- rv14+3
rakastan kuivamustekynän musteen tuoksua! on ihana piirrellä ympyröitä yms. paperille nenä kiinni kynässä :) vastustamaton tuoksu! myös taapero tuoksuu ihanalta kylvyn jälkeen... on ihana tuoksutella vieressä nukkuvaa nyyttiä iltaisin kun menee nukkumaan :)
- helmivauva09
bensan haju ihan ykkönen, syksyn alussa istuin satamassa ja haistelin ohiajavien veneiden bensaa, ai että se oli hyvää ja on vieläkin kun käy autoa tankkaamassa :D En tiedä liittyykö sitten jotenkin mieshormooneihin tuo bensan ihana tuoksu, mutta meille tulossa siis poika :) Vastaleikatun ruohon haju oli karmeeta. Salmiakki oli sellainen, jota piti saada kokoaika, se maku vaan oli niin hyvää :) Muuten ei mitään erikoisia makuhaluja ollut raskaudenaikana. Nyt menossa 39 2
- ...
RAKASTAN bensan hajua, eikä siihen tarvita raskautta, vaan olen aina tykännyt siitä hajusta tosi paljon, en tiedä miksi :)
- shampoo--
Linna-shampoo on ihanin haju minkä tiedän. Illalla kun katson telkkaria, niin saatan haistella samalla tuota ihanaa tuoksua :)
- on...
tullut aivan hillitön himo appelsiinimehuun! Kerran kun sitä ei ollut ja illalla piti ilman "jokapäiväistä mehuannostani" ruveta nukkumaan, niin näin unta miten lähdin ABC-huoltoasemalta sitä yöllä ostamaan. Sitten heräsin ja olisin varmasti lähtenytkin, mutta oli aamuyö eli sekin paikka kiinni!:D Eli se yö meni vaan appelsiinimehusta haaveillessa..
Alkuraskaudesta minulla oli myös kauhea liharuuan ja salmiakin himo.- myös..
Joo.. hillitön himo rasvaisiin/kermaisiin liharuokiin, haaveilen vaan isoista pihvistä ja leikkeistä.. nam! Ja samaten mulla toi salmiakin-himo, vaikken normaalisti juurikaan salmiakista piittaa. Tuoksut ei toistaiseksi viehätä (rv7), vaan kaikki pesuaineet ym ällöttää.
- :D ...
No kun et sentään käy tankkaamassa joka päivä että saisit haistella bensahuuruja, eivät nimittäin ole kovin terveellisiä!!
Ei mulla ole kun tuoreen appelsiinin tuoksu joka viehättää erityisesti. Aivan ehdottomia makuja suolakurkku, raaka porkkana ja rasvaton vaniljajugurtti. Roskaruoka ei maistu enää ollenkaan rasvan käry pikaravintoloissa ällöttää kamalasti. On ollut vähän kausittain, välillä turkinpippuri oli ehdoton, sitten mantelit..
ällötyksistä yllättäen uudet perunat ja uunilohi, niihin tuli ihan totaalinen stoppi. niin hajun kun maun kannaltakin. ennen voi sanoa oli lempiruokia. nyt rakastan perunamuusia ja uunimakkaraa :D kahvi maistuu kamalalle mutta tuoksuu niin järjettömän hyvälle. ennen olin kahvin juoja todellakin vaan jäi raskauden myötä kokonaan pois.- yksi tosi kummallinen
Yksi tosi kummallinen tuoksu viehätti viime kesänä, loppukesästä. Alkuraskauden kuvotuksista huolimatta.
Vanhat junanraiteet, puiset sillat, niistä häivähtää toisinaan aivan järjettömän ihana tuoksu!! Kylälläni on yksi silta ja yksi ikivanha entinen juna-asema joilla tuo tuoksu löytyy. Ja se viehättää! Liekö tuo jokin vanhan ajan puun käsittely aine joka tuoksun saa aikaiseksi. Tuoksuu vaan kesäisin..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h603649- 443605
Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062831Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv512559Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.541973Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska151629Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p211539- 321493
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1061317- 1801251