Jos olet rakastunut edelleen siihen vanhaan omaansi, niin mitä vittua täällä roikut? Oonko mä joku elämän viihdyke vai? olenhan mä! Pidäks mä sua elossa? pidän!Tekee mieleni sanoa rumasti mutta en sano, vaan sanon että "se pitää katsoa vero syömään ruvetessa", joten elä sinä sen akkasi kanssa! Nauti siitä mitä valitsit vuosia sitten. Älä tule enää esittämään mulle onnetonta, pillua saamatonta...
Vastaukset 2
- jklöä'
katkeraa niin katkeroa niin niin ei pidä varattua...ei koskaan...
- omani aina
mitä sä muuta luulit? Kenties, että lankeisin jalkojes juureen ja veisin vihille vai? Ei katsos miehen tarvitse tehdä kummosia kommervinkkejä, jos akalla jalat leviää muutenkin jo aika helposti ja lisäks, se pilua saamattomuus oli ihan hatusta temmattu, mulla on kikkeli ruvella meinaan:)
Kyllä säkin vielä löydät jonkun joka panee sulta ton katkeruuden pois...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL
Martina on kasvattanut fiksun tyttären.382899- 102875
Orpo pelästyi, kun asiat tulivat ilmi ? Hallitus ei enää tuekaan Garden hanketta
Pääministerinä Orpo on vastuussa hallituksensa päätöksenteosta. Hallitus päätti avokätisestä tuesta hankkeelle, joka ei195687- 80670
- 66637
- 50635
- 35614
Mä olen tosi
Ylpeä sinusta 🫂 Ajatuksissani pyydän sulle paljon suojelusta ja varjelusta. Sinua rakastettaan ja susta välitetään. Mui38609- 62606
Omituiset kuntayhtymän vieraat festareilla
Mitähän Pekka Iivari teki kuntayhtymän vieraana festareilla? Harvemmin tällaiset tilaisuudet ovat ns. avec- tyyppisiä ei48567