Jos olet rakastunut edelleen siihen vanhaan omaansi, niin mitä vittua täällä roikut? Oonko mä joku elämän viihdyke vai? olenhan mä! Pidäks mä sua elossa? pidän!Tekee mieleni sanoa rumasti mutta en sano, vaan sanon että "se pitää katsoa vero syömään ruvetessa", joten elä sinä sen akkasi kanssa! Nauti siitä mitä valitsit vuosia sitten. Älä tule enää esittämään mulle onnetonta, pillua saamatonta...
Vastaukset 2
- jklöä'
katkeraa niin katkeroa niin niin ei pidä varattua...ei koskaan...
- omani aina
mitä sä muuta luulit? Kenties, että lankeisin jalkojes juureen ja veisin vihille vai? Ei katsos miehen tarvitse tehdä kummosia kommervinkkejä, jos akalla jalat leviää muutenkin jo aika helposti ja lisäks, se pilua saamattomuus oli ihan hatusta temmattu, mulla on kikkeli ruvella meinaan:)
Kyllä säkin vielä löydät jonkun joka panee sulta ton katkeruuden pois...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olivia Oras kuollut
Taidepariskunta Reijo Oraksen ja Johanna Oraksen ihana päivänsade. Liian nuorena lähti. Osanotto läheisille 🥲 IS1192940Kajaanissa on kadoksissa 27vuotias nainen.
Poliisin tiedoteessa on ,että 1.9.2026 katosi kajaanissa 27vuotias nainen. Kuva löytyy ja tiedot pituudesta ,iästä yms.161061Mies sun käytös satutti...
Mahdatko sitä ymmärtää...😔 Olisipa kaikki mennyt hyvin. Vaikea tästä on enää mitään ihanaa rakentaa.63883Onko ankeampaa kyläpahasta kuin Haapavesi?
Koiria kidutetaan, mustalaiset vie invaparkit, makkarakastike on finedining, kylät kuolee pois, nuoret häipyy pois ja ke51836- 52799
- 47684
Haluatko mies mennä naimisiin melko pian, ku ollaan kohdattu?
Mä haluaisin mennä mahdollisimman nopeesti....💍79655- 80626
- 50625
Tönölän hukkaputki
Tönölään rakennettiin kunnon hukkaputki verorahoilla. Ihmettelin tätä mökki sekamelskaa jo alunperin, Eikö tuollainen le35614