Mites muilla, onko koiranne rakastunut johonkin musiikkikappaleeseen tai melodiaan niin että "laulaa" mukana?
Meillä koira on aivan käsittämättömän ihastunut silkkitie-sarjan tunnusmelodiaan. Ulvoo kuin susi kuutamoa ja vielä melko läheltä oikeita nuotteja.
Huomasin ensi kerran kun viritin areenalta ohjelmaa katsottavaksi, ja sitten yhtäkkiä takaani alkoi kuulua "ulinaa". Vilkaisin taakse ja koiruushan siellä makasi koivet kohti taivasta ja tapaili nuotteja.
Siis todella hellyyttävä näky!!
Kertokaahan muutkin kokemuksianne...
Koirien musikaalisuus
2
123
Vastaukset
- pilata tämäkin juttu
niin sehän menee sillä tavalla, että kun koira kuulee tietynkorkuisia säveliä, ja ne käyvät joko sen korviin tai muistuttavat juuri koirien ulvontaa, koira joko yhtyy siihen "ulvontaan" ulvomalla, tai yrittää omalla ölinällään peittää korvia särkevät aariat... =)
Mutta uskon silti vahvasti itsekin koirien musikaalisuuteen =)
Eräänä aamuna heräiltiin tuon oman mussukan (saksanpaimenkoira) kanssa ja olin itse aamupalalla, kun tuo mussukkainen makoili olkkarin lattialla juurikin selällään kintut kohti kattoa, ja yhtäkkiä ilmoille kajahti äänirykelmä, joka muistutti 4 -äänisen kuoron johtajan alkusävelmien antoa =D
Eli jokaiselle ääniryhmälleen oma aloitusnuotti, korkeimmasta matalaan.
Ja meidän koira osasi antaa nuo kuoron alkunuotit täsmälleen oikealta korkeudelta ja oikeassa järjestyksessä, se pahuksen kuoro vain puuttui...! =D
Kyllä minä sain hyvät naurut... ;) - sekarotuiset
Meillä koirien musisointi alkaa jo vähän harmittaa,aina kun alkaa kauniit ja rohkeat alkumusiikki niin molemmat aloittavat sen päiväisen ulinan nokka kiinni telkkarissa ennen oli vain tämä musiikki mutta nyt jo laulavat kotikadun alkumusiikkia sekä emmerlandin musiikkia.Onhan se jännä seurata niiden reagointia,mutta onneksi on televisiossa mykistysnappula.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1134862Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293523No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452430- 501548
- 401413
Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv231312- 141222
- 271108
- 1651089
Olen oikeasti aika mukava
Vaikka itse sanonkin. Tunnemyrsky sekoitti mieltä silloin ja annoin aika kahjon kuvan itsestäni.221027