jotenki toi lämpömies menee överiks? jossain tää asia kusee? sen verran mäkin oon tätä hommaa tehny et toi ei mee oikein eikä mee läpi!
voi perkele???
15
1005
Vastaukset
- kylymämies
jokseekin samaa mieltä.
- Lämminmies
En oikeen ole mikään kunnon merimies kunvaan 15 v olen ollut. Kuitenkin aina sanon itseäni merimieheksi ( meinaa käsitykset muuttua)
Kyllä Evuluution olen huomannut . seilasin -50 lukua . -60 lukua ja sitten - 80 lukua n 5 v kutakin . Luulisin voivani ottaa kantaa , tunnenko kuuluvani tuohon poruhkaan.???
- on lyhykäisyydessään
se, että ei puututa HENKILÖÖN.
- jenkki
et mun täytyy liittyy johonki vaikka jehovaan?Artikuloi tarkemmin!ja luo oma nimimerkki!
- Groucho Marx
jenkki kirjoitti:
et mun täytyy liittyy johonki vaikka jehovaan?Artikuloi tarkemmin!ja luo oma nimimerkki!
I have something important to say."
- jenkki
Groucho Marx kirjoitti:
I have something important to say."
let it go man what you wanna say?
- Lämminmies
jenkki kirjoitti:
let it go man what you wanna say?
Voisin panna sinua anukseen Jenkki ja sasit toki imuttaki jos haluat.
Niissä H laivoissa jossa seilasin oli montussa aina vähintään ciiffi ja kone 1 lisänä oli sitten pari konemiestä tai junkki. - jenkki
Lämminmies kirjoitti:
Voisin panna sinua anukseen Jenkki ja sasit toki imuttaki jos haluat.
Niissä H laivoissa jossa seilasin oli montussa aina vähintään ciiffi ja kone 1 lisänä oli sitten pari konemiestä tai junkki.että kyllä pyllypano kiinnostais vaikka muka uskottelinkin tuossa toisessa viestissä jotain muuta.
- kuka on milloinkin
jenkki kirjoitti:
että kyllä pyllypano kiinnostais vaikka muka uskottelinkin tuossa toisessa viestissä jotain muuta.
'nimimerkin takana' - parempi ilman nimimerkkiä eli jos johonkin otetaan kantaa, on se ASIA ei HENKILÖ?
:)
PS. Kirjoitustyylikin on kopioitavissa, joten voimmekin kysyä _KUKA_ käy keskustelua nimimerkin 'jenkki' kanssa. - lämminmies
jenkki kirjoitti:
että kyllä pyllypano kiinnostais vaikka muka uskottelinkin tuossa toisessa viestissä jotain muuta.
oho?
- jenkki
kuka on milloinkin kirjoitti:
'nimimerkin takana' - parempi ilman nimimerkkiä eli jos johonkin otetaan kantaa, on se ASIA ei HENKILÖ?
:)
PS. Kirjoitustyylikin on kopioitavissa, joten voimmekin kysyä _KUKA_ käy keskustelua nimimerkin 'jenkki' kanssa.mä kokeilin lähettää l miehen nimissä viestin ja hyvin meni läpi paska juttu jollain on aikaa sotkee asioita toivottavasti toi runoilija sais nopeesti gimman itelleen ni se vois keskittyy olennaiseen
- Lämminmies
Kiikastaa, etkö halua kuula miten ennen merillä seilattiin.
- jenkki
kyllä haluan mutta henkilökohtaiset? asiat ei kiinnosta,, ihan oikeesti ne kuuluu jonnekin muualle meillä jokaisella on omat suuntautumiset.Sinä olet pitkänlinjan merimies haluaisin asian olevan näin! sopisiko se sinulle?
- koneoppilas
jenkki kirjoitti:
kyllä haluan mutta henkilökohtaiset? asiat ei kiinnosta,, ihan oikeesti ne kuuluu jonnekin muualle meillä jokaisella on omat suuntautumiset.Sinä olet pitkänlinjan merimies haluaisin asian olevan näin! sopisiko se sinulle?
Jenkki, kysyitkin jo kerran lämminmieheltä että oliko kirjoitus missä puhuttiin perseeseen panemisesta ja suihin otosta hänen. Mielestäni lämminmies ei ymmärtänyt kysymystä oikein vaan vastasi yleisesti käyttävänsä nimimerkkiään. Myöhemmistä lämminmiehen kirjoituksista olen päätellyt että se kirjoitus ei ollut hänen vaan jonkun ilkityötä, sen mahdollisuutta arvioitiinkin parin kirjoittajan voimin.
Jenkki, nyt kun mielestäni asia on epäselvä niin ei puhuta suuntautumisista, vaan kysytään tässä:
Lämminmies, oletko itse kirjoittanut "Pavelin laivastossa" sen osan jossa sanotaan:
" ole sinä finninaama hiljaa tule tänne paatille niin setät panee sua pyllyyn ja saat vähän imuttaakin" ?
Osasinkohan kertoa asian ymmärrettävästi? Siis, tarkoitukseni on varmistaa onko kirjoitus provoa vai alkuperäinen lämminmiehen kirjoittama?!
Tehdään arviot suuntautumisesta vasta sitten, ja jos ne ovat laillisia pitäisi asia hyväksyä ja ottaa ihmiset ihmisinä. Kyllä meitä tänne mahtuu, erilaisiakin.
En kirjoita tätä minkään taipumuksen puolustajana vaan täytenä heteromiehenä joka ei ole koskaan ollut kiinnostunut miesten perseistä, vaan naisista. Pidän sen oikeutenani ja samalla hyväksyn toisillekin kaikki lailliset oikeudet seksin alalla vaikka ne poikkeaisivatkin omistani. - jenkki
koneoppilas kirjoitti:
Jenkki, kysyitkin jo kerran lämminmieheltä että oliko kirjoitus missä puhuttiin perseeseen panemisesta ja suihin otosta hänen. Mielestäni lämminmies ei ymmärtänyt kysymystä oikein vaan vastasi yleisesti käyttävänsä nimimerkkiään. Myöhemmistä lämminmiehen kirjoituksista olen päätellyt että se kirjoitus ei ollut hänen vaan jonkun ilkityötä, sen mahdollisuutta arvioitiinkin parin kirjoittajan voimin.
Jenkki, nyt kun mielestäni asia on epäselvä niin ei puhuta suuntautumisista, vaan kysytään tässä:
Lämminmies, oletko itse kirjoittanut "Pavelin laivastossa" sen osan jossa sanotaan:
" ole sinä finninaama hiljaa tule tänne paatille niin setät panee sua pyllyyn ja saat vähän imuttaakin" ?
Osasinkohan kertoa asian ymmärrettävästi? Siis, tarkoitukseni on varmistaa onko kirjoitus provoa vai alkuperäinen lämminmiehen kirjoittama?!
Tehdään arviot suuntautumisesta vasta sitten, ja jos ne ovat laillisia pitäisi asia hyväksyä ja ottaa ihmiset ihmisinä. Kyllä meitä tänne mahtuu, erilaisiakin.
En kirjoita tätä minkään taipumuksen puolustajana vaan täytenä heteromiehenä joka ei ole koskaan ollut kiinnostunut miesten perseistä, vaan naisista. Pidän sen oikeutenani ja samalla hyväksyn toisillekin kaikki lailliset oikeudet seksin alalla vaikka ne poikkeaisivatkin omistani.joo itse olen tullut siihen että joku pelleilee?mutta miten tän selvität? ja suuntautumisesta olethan sinäkin suuntatunut!? minä EN määrittele suuntautumisia vaan henkilöt itse,sitte kaikki viestit mihin olen kantaa ottanut tässä asiassa on nimen omaan kirjoittanut lämminmies!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1026558
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h874987Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv1073238Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p313098Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska262285Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191656Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?961281Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3391242Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚1311146- 48924