tietääkseni en ole anatomisesti "peili", joten tavanomaiset sydänoireet ei oikein tunnu omilta, paitsi rinnasta ylöspäin,eli näin meillä:
- alkaa yleensä ns. kuristamaan rinnasta, MUTTA, oikealta puolelta, suunnilleen nännin kohdalta,
- kipu nousee nopeasti kaulan tienoille,
- ja jatkuu suunnilleen leukaniveliin asti ja särky jatkuu kymmenisen minuuttia, lepäsinpä tai en.
niin, olen 37 v. mies, 5kg ylipainoinen ja tupakoiva astmaatikko, joten Lääkäriinmeno on minulle mahdottomuus(;)).
leukaperiä
5
1205
Vastaukset
- täsmälleen
samat oireet! Varjoainekuvauksessa todettiin, että yksi sepelvaltimoista oli täysin tukossa.
- Jaade1
Minulle sanottiin,että minulle tehdään sydämen varjoainekuvaus.Millainen se on ja onko kivulias.Kiitos vastauksesta.
- leikattu
Jaade1 kirjoitti:
Minulle sanottiin,että minulle tehdään sydämen varjoainekuvaus.Millainen se on ja onko kivulias.Kiitos vastauksesta.
Varjoainekuvaus tehdään jalkanivusen kautta tai käden valtimon kautta, itse katetrin sisällä olo ei tunnu yhtään miltään, vähän sisällemeno tuntuu kun katetri laitetaan valtimoon, kasivaltimon kautta on helpompi toimenpide potilaalle, koska siihen laitetaan painoside jalan nivusen luolta tehty kuvaus jolloin pitää olla liikumatta aika kaun nykyisin siihen laitetaan tulppa, joka sulaa itsestään kolmen kk kuluttua, paikat puududetaan ensin, vähän se tuntuu mutta kyllä sen kestää.
- miksi ihmeessä
"niin, olen 37 v. mies, 5kg ylipainoinen ja tupakoiva astmaatikko, joten Lääkäriinmeno on minulle mahdottomuus(;))"
Siis miksi lääkäriin meno on mahdottomuus?
Sitähän tuo oireisto välttämättä vaatisi. - leikattu
Meneppä lääkäriin ja pyydä lähete kardiologiseen tutkimukseen sydän lääkärille ja teetätä varjoainekuvaus, viittaa sepelvaltimotautiin ja tukoksiin itselläni oli marraskuussa 08 samanlainen tapaus, löytyi kolmen suonen tiukka tukos, leikattiin joulukuun alussa, minullakin tuli polttava tunne alavatsaan alkuun ja lopuksi se nousi ylös aina läsivarsiin sisäpuolelle asti, riskipotilaita noin 50 nen kahtapuolen, minulla kävi heliköpteria myöten avustamassa kuitenkin ambulanssi vei Kys hoitoon ja livakan nopeasti, asian kanssa ei pidä odotella liian kauan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h613964- 503879
Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062861Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv522659Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.551982Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p211799Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska151649- 321503
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1061327- 1801261