Kuolenko verenmyrkytykseen?

Tahdon jo kauas tuonelaan

Hei. Olen yrittänyt todella,todella vaikeasti tavoiteltavaa itsemurhaa, piirtäminen.
Olen piirrellyt itseni aivan täyteen kynillä piirrustuksia vähän alle 2 viikon ajan.

Tottakai tämä on naurettava yritys, ei tämä ole yritys kokeilu vain, tuntuu hyvältä kun makaa sohvalla illalla ja suonet jystää. Eli jos yritys tekisin aivan muuta kuin tätä.

Olen 2 viikon aikana siis joka päivä tehnyt tätä piirtelyä, kaikki paikat melko täyteen,
edelleen sanon tämä on hyvin,hyvin vaikea itsemurha keino kunhan yritän jotain.

En tiedä johtuuko tästä olen laihtunut hetkessä 7kg. Joka paikassa suonet sykkivät todella lujaa, jota ei ole ennen tehnyt, huimaa, on heikko olo ja etenkin päässä tuntuu suonien hakkaaminen,
Käveleminen on vaikeaa kun ei kunnolla näe eteensä kun huimaa ja etenkin jaloissa hakkaa suonet ja jalat tärisevät.

Edelleen tämä on todella vaikea yritys mutta kuten sanoin ei yritys vaan kokeilu vaan.
Kai se tuo tulosta jos jatkan samaa loppu elämäni?

Ainoa mikä on häirinnyt on kun näkö on todella heikentynyt ja se kun on kuin 40 asteen kuumeessa jota ei ole, kuulo heikentynyt ja mahan alla ilmeisesti munaisissa pistelee hieman mutta ei liian häiritsevästi.

Piirrän niin kokoajan niin kauan ettei kirjoitukset poistu. Eli olen täynnä piirtelyjä oikeastaan kokoajan.

Jatkan tätä hommaa kunnes kunnianloukkaajat jäävät kiinni jotka onnistuivat pilaamaan elämäni mm. kaikki ihmiset vihaavat.

Nyt on kirjoituksia haihtuneet, menen tekemään lisää, ja luultavasti lopun aikani olen piirrustuksissa, heti kun herään teen lisää.

7

359

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ......

Lopeta ja soita heti sairaalan päivystykseen. Kerro kaikki tuo sama, mitä kerroit tässä.

Olen todella pahoillani, että olet joutunut tuohon kuntoon. Ei ole sinun vikasi, jos muut ovat pilanneet elämäsi. Älä siis kosta itsellesi, lupaa! Nyt soita apua. Sinä tarvitset ja olet ansainnut apua. Ei ole reilua että sinä kärsit muitten tyhmyydestä. Kaikki eivät todellakaan vihaa sinua! Sinä itse tiedät millainen oikeasti olet, sillä ei ole mitään väliä mitä muut ajattelee tai luulee sinusta. Maailma on sitäpaitsi täynnä ihmisiä. Voit muuttaa, voit vaihtaa vaikka nimeä! Mene sellaisten seuraan, joilla ei ole ennakkoluuloja sinusta. Jos niitä ei siellä ole, vaihda toiseen paikkaan, aloita alusta! Voit hankkia myös vertaistukea, luuletko että olet ainoa jota on kiusattu tai jonka maine on pilattu? Et ole yksin.

Voit myös rukoilla apua. Tiedän, että se on vaikeaa, jos olet täynnä vihaa. Mutta rukoile. Rukoile vaikka Isä meidän. Uskon, että Jumala näkee hätäsi ja auttaa jos pyydät sydämestäsi. Jumala on oikeudenmukainen ja on Sinun puolellasi ja kaikkien väärinkohdeltujen. Vaikka tiedän, ettei sinusta siltä nyt tunnu.

• nyt kultapieni

kokeile muuttaa toiselle paikkakunnalle missä sua ei vielä tunneta. Kyllä sun olo paranee vielä.

• Kivuton

Löydät ohjeet huimauksen hoitoon
      osoitteesta asentohoito.auttaa.fi

Asentohoidolla hoidetaan tasapainoaistia,
      joka vaikuttaa monella tavalla kehon fyysiseen ja henkiseen toimintakuntoon, hyvinvointiin ja terveyteen. Siis tasapanoinen mieli tasapainoisessa kehossa.

Muiden ihmisten vihaa et voi lopettaa, mutta oman vihaamisesi voit. Tee se, koska viha tuhoaa kantajansa, sinutkin, kuten huomaat.

On vihamiestesi voitto, jos heidän vihansa saa sinutkin vihaamaan eli tuhoamaan itsesi. Rankaiset vihamiehiäsi parhaiten, kun lopetat itsesi vihaamisen eli hoidat sitä elämää itsessäsi, jonka olet syntymälahjanasi saanut.
      Hoida terveyttäsi, jotta jaksat hoitaa tätä ihmisen virkaa rakkaudesta itseesi.

• I am so tired..im sad

Lääkäreillä on diagnoosi lievä masennus.
        Siksi en kerro näitä rajuimpia asioita ettei merkkaa sitä mikä todellisuudessa on eli vakava masennus. Lääkärit sanoo et voi muuttaa.
        En ole holhouksen alainen terve masennusta lukuunottamatta päälle 22v mies.
        Voi että kun pääsisin muuttamaan kauemmas. En ole pariin vuoteen voinut nauttia mistään.
        Olen erittäin masentunut ja olo kun kävelee tällä kylällä on sanoinkuvaamattoman kamalaa kun pian sekoan kun olen niin pulassa jos en pääse muuttamaan kun menen kylillä joudun huutamaan useille ihmisille jonka oletan tietävän asioitani.

Ei moni tätä ymmärrä on niin paha olo tällä kunnalla. Jos pääsen kauas en raivoisi kellekään hommaisin suhteita ja en pilaisi ihmissuhteita koska tahdon että ei tapahdu samaa kuin täällä.

Huomenna on asioille meno. Menee varmaan taas raivoamiseksi koska en voi pitää vihaa sisällä.

Jos kauas pääsee suorastaan olen siellä kylillä
        kävelemässä koska siellä on hyvä olla kun ei ole sattunut mitään.

• I am so tired..im sad
        I am so tired..im sad kirjoitti:

Lääkäreillä on diagnoosi lievä masennus.
        Siksi en kerro näitä rajuimpia asioita ettei merkkaa sitä mikä todellisuudessa on eli vakava masennus. Lääkärit sanoo et voi muuttaa.
        En ole holhouksen alainen terve masennusta lukuunottamatta päälle 22v mies.
        Voi että kun pääsisin muuttamaan kauemmas. En ole pariin vuoteen voinut nauttia mistään.
        Olen erittäin masentunut ja olo kun kävelee tällä kylällä on sanoinkuvaamattoman kamalaa kun pian sekoan kun olen niin pulassa jos en pääse muuttamaan kun menen kylillä joudun huutamaan useille ihmisille jonka oletan tietävän asioitani.

Ei moni tätä ymmärrä on niin paha olo tällä kunnalla. Jos pääsen kauas en raivoisi kellekään hommaisin suhteita ja en pilaisi ihmissuhteita koska tahdon että ei tapahdu samaa kuin täällä.

Huomenna on asioille meno. Menee varmaan taas raivoamiseksi koska en voi pitää vihaa sisällä.

Jos kauas pääsee suorastaan olen siellä kylillä
        kävelemässä koska siellä on hyvä olla kun ei ole sattunut mitään.

uudella kunnalla voin olla yksinkin kun ei tarvi olla tällä kunnalla. Vaikka olisin kuin yksin siellä nautin silti kävellä siellä ja olla siellä voin vaikka mennä johonkin ihanaan paikkaan vaikka rantaan ajattelemaan itsekseni ihanaa olen täällä ei ole sattunut mitään enkä koskaan palaa takaisin edellisell kunnalle vaikka täällä asuu vanhemmat mutta en koskaan palaisi takaisin koska silloin muistaisin kaikki asiat. Tulkoon minun luokseni käymään joskus en koskaan palaisi tänne.

Edelleen vaikka olisin yksin kokoajan kestäisin uskokaa en ole 2v voinut nauttia kun on tapahtunut niin paljon. Siellä olisi mahtavaa.

Olen ennekin pitänyt itsekseen olosta
        mutta täällä se ei onnistu kun näkee kokoajan ihmisiä jotka tietävät asioitani.

Olen tänne kerta toisensa jälkeen kertonut muutto estostani kun haluan jonnekin kirjoittaa.

Jokainen vähät kaverit joita minulla on saisivat muuttaa minne vaan. Ja sitä paitsi en täällä voi kävellä ilman puukkoa koska on pelko että hakataan neljännen kerran. Tuntuu että pian sattuu jotain jos joudun olemaan täällä.

Ennen asioita tykkäsin asua täällä nyt en voi.

• Ismi

uudella kunnalla voin olla yksinkin kun ei tarvi olla tällä kunnalla. Vaikka olisin kuin yksin siellä nautin silti kävellä siellä ja olla siellä voin vaikka mennä johonkin ihanaan paikkaan vaikka rantaan ajattelemaan itsekseni ihanaa olen täällä ei ole sattunut mitään enkä koskaan palaa takaisin edellisell kunnalle vaikka täällä asuu vanhemmat mutta en koskaan palaisi takaisin koska silloin muistaisin kaikki asiat. Tulkoon minun luokseni käymään joskus en koskaan palaisi tänne.

Edelleen vaikka olisin yksin kokoajan kestäisin uskokaa en ole 2v voinut nauttia kun on tapahtunut niin paljon. Siellä olisi mahtavaa.

Olen tänne kerta toisensa jälkeen kertonut muutto estostani kun haluan jonnekin kirjoittaa.

Jokainen vähät kaverit joita minulla on saisivat muuttaa minne vaan. Ja sitä paitsi en täällä voi kävellä ilman puukkoa koska on pelko että hakataan neljännen kerran. Tuntuu että pian sattuu jotain jos joudun olemaan täällä.

mietitään ja katsotaan eri kanilta. mielestäni tärkeintä on nyt luoda ja löytää tilanteeseen sopiva ja asianhaaraan kuuluva ja yhtenevä muiden listasa olevien tekijöiden kompinaatio. emmehän me voida olettaa tilanteen vakavuudesta johtuvaa hiertämistä varoa.

• et muuta

toiselle paikkakunnalle?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.

Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse
      Maailman menoa
      76
      4558
    2. Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"

Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky
      Maailman menoa
      109
      3803
    3. Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"

Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä
      Maailman menoa
      149
      3531
    4. Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen

Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.
      Maailman menoa
      44
      2004
    5. Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä

Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575
      Maailman menoa
      71
      1928
    6. Mitä on tullut

Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.
      Haapavesi
      89
      1239
    7. Harmi nainen kun

olet niin elähtäneen näköinen. Miestä et koskaan löydä itelles. j
      Ikävä
      128
      1078
    8. Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle

Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.
      Vantaa
      137
      1003
    9. Minne pyydän sut?

Jotta saan nähdä 🤨
      Ikävä
      57
      943
    10. Mikä homma?

https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä
      Saarijärvi
      25
      857
    Aihe