tuleeko BB 24/7 teillä vieläkin??

kannattaako tilata

Sieltähän siis on se Teronkin äskeinen juttu nähty vai

20

2277

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • näkyy kokoajan

Menivät juuri saunaan, saas nähdä heiluuko peitto taas samanlailla ensi yönä! Cheryll näyttää olevan pk-huoneessa itkemässä.

• 247sta

Cheryll tuli pois pk-huoneesta ja kertoo Terolle olevansa ihastunut Teroon. Tuuli sanoin C:lle, että mene pois, Tero on hänen.

• hahhahhahhaa
        247sta kirjoitti:

Cheryll tuli pois pk-huoneesta ja kertoo Terolle olevansa ihastunut Teroon. Tuuli sanoin C:lle, että mene pois, Tero on hänen.

Tää on hyvä :)

• huomasikko

Nyt se romahti toi saunan katto.

• Nimetön

Ihmettelinkin,miksi naiset alkoi kirkumaan altaassa....onneksi saunassa ei ollut kuin isoveli...

• tällä viikolla

Mikä on tämän viikon viikkotehtävänä?

• Aktiivisesti seuraava

Viikkotehtävän nimi on: "Olen tyhmä". Sen vuoksi jokainen on vaan oma itsensä. Tero kiertää kehää, Tuuli ruikuttaa, Anniina leipoo ja opettelee eri valuuttoja (tai toistaa niitä neljää nimeä), Johan vemputtaa munaa, Anna syö, Cheryll sovittaa vaatteita ja peilaa riipputissit heiluen, Marianne analysoi ja johtaa turvafirmaa jne. Varmasti menee viikkotehtävä läpi! Saavat bileet!

• Nimetön
        Aktiivisesti seuraava kirjoitti:

Viikkotehtävän nimi on: "Olen tyhmä". Sen vuoksi jokainen on vaan oma itsensä. Tero kiertää kehää, Tuuli ruikuttaa, Anniina leipoo ja opettelee eri valuuttoja (tai toistaa niitä neljää nimeä), Johan vemputtaa munaa, Anna syö, Cheryll sovittaa vaatteita ja peilaa riipputissit heiluen, Marianne analysoi ja johtaa turvafirmaa jne. Varmasti menee viikkotehtävä läpi! Saavat bileet!

se tehtävä kertois sinusta,ilkeä kirjoittaja?Luultavasti olisit yksin jossain nurkassa ilman ystävää ilkeytesi takia......

• Tyttö Hämeestä
        Nimetön kirjoitti:

se tehtävä kertois sinusta,ilkeä kirjoittaja?Luultavasti olisit yksin jossain nurkassa ilman ystävää ilkeytesi takia......

..viidettä kertaa, turhaan, sosialialan oppilaitokseen, koska sinusta on niin kiva ymmärtää. Olet niin syvällinen ja humaani ajattelija! Minä sanon, sinä olet tosikko ja yksinkertainen nössö, jolla ei elämässä ole muuta tarkoitusta kuin samaistua julkkiksen urasta haaveileviin sosiaaliselta älykkyydeltään vajavaisiin henkilöihin.

Katso peiliin, valitse toinen ala ja sitten alat lukemaan, etkä kuluta aikaa TV:n katseluun, niin ehkä onnistut. Onnea elämääsi!

• Nimetön
        Tyttö Hämeestä kirjoitti:

..viidettä kertaa, turhaan, sosialialan oppilaitokseen, koska sinusta on niin kiva ymmärtää. Olet niin syvällinen ja humaani ajattelija! Minä sanon, sinä olet tosikko ja yksinkertainen nössö, jolla ei elämässä ole muuta tarkoitusta kuin samaistua julkkiksen urasta haaveileviin sosiaaliselta älykkyydeltään vajavaisiin henkilöihin.

Katso peiliin, valitse toinen ala ja sitten alat lukemaan, etkä kuluta aikaa TV:n katseluun, niin ehkä onnistut. Onnea elämääsi!

Juu,jos toisten ilkeä panettelu on hyvää huumoria, olen tosiaan aika pihalla....Ajattelen paljon toisia itseni lisäksi,siinä osuit napakymppiin.Mutta muuten toi profilointi ei ihan onnistunut=)Aurinkoista kavättä sinulle!

• luulemma..
        Tyttö Hämeestä kirjoitti:

Luuletko tosiaan, että kaikki BB:tä seuraavat ihmiset seuraavat sitä SAMAISTUMISEN vuoksi?

Olen katsonut kaikki Suomessa näytetyt BB:t enkä ole tähän päivään mennessä samaistunut yhteenkään asukkaaseen.

• Nainen Helsingistä
        luulemma.. kirjoitti:

Luuletko tosiaan, että kaikki BB:tä seuraavat ihmiset seuraavat sitä SAMAISTUMISEN vuoksi?

Olen katsonut kaikki Suomessa näytetyt BB:t enkä ole tähän päivään mennessä samaistunut yhteenkään asukkaaseen.

Ei paljon järki päätä pakota, katsonut kaikki BB:t, voi hyvä Sylvi!

• -----------rg
        Nainen Helsingistä kirjoitti:

Ei paljon järki päätä pakota, katsonut kaikki BB:t, voi hyvä Sylvi!

Minäkin olen katsonut kaikki BB:t, Sylvi.

• koosteet

koko sarjan extroineen pystyy vieläkin katsomaan, joka jakson.

• hepuli 20

• Juha Tamepereelta

..eli ei näy virallisten ohjelmien ulkopuoliset, siellähän se mielenkiintoinen asia on. Ei taida nähdä kuin yksi tyyppi. Tämä Tampereelta oleva jässikkä on Aamulehden mukaan tallettanut (!) koko talon ajan levyille. Kuulemma kirjahylly täynnä tarkasti luetteloituja DVD-levyjä!

• jo subilta

ei pysty enää karsomaan

• tuolla vielä

• aivan myyty
        jo subilta kirjoitti:

ei pysty enää karsomaan

Kummaa touhuu. Mulla tulee koko ajan. Nyt ne istuu risassa saunassa ja on niin hemmetin siiderissä. Ne on unohdettu sinne taloon. Kyllä siellä varmaan haisee. Cherilin tukkakin on melki kauttaaltaan musta. Juurikasvu tehnyt tehtävänsä.
        Ne lopetti ton ohjelman vaan leikisti. Kaikki pöllöt luulee et se loppui. Se vaan jatkuu ja jatkuu. Meitä on monta jotka katselee sitä jatkuvasti. Onko tuo Tampereen nättityttö paksuna? Vähän alkaa kupuraa näkyyn. No hyvänähän se pitkätukka sitä pitää.

• saispa
        Juha Tamepereelta kirjoitti:

..eli ei näy virallisten ohjelmien ulkopuoliset, siellähän se mielenkiintoinen asia on. Ei taida nähdä kuin yksi tyyppi. Tämä Tampereelta oleva jässikkä on Aamulehden mukaan tallettanut (!) koko talon ajan levyille. Kuulemma kirjahylly täynnä tarkasti luetteloituja DVD-levyjä!

kattoo niitä levyjä, niin paljo jäi kattomattakin, pistäis nyt ees juutuubiin niitä lemmenparin keskusteluja ja muuta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      94
      4293
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      29
      3233
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2350
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      35
      1358
    5. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      10
      969
    6. 141
      948
    7. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      904
    8. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      842
    9. Naisten ja miesten tasoeroista

Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris
      Ikävä
      124
      786
    10. You've been running and

so has your mind, I'm thinking of you all the time... 💘
      Ikävä
      11
      780
    Aihe