Sieltähän siis on se Teronkin äskeinen juttu nähty vai
tuleeko BB 24/7 teillä vieläkin??
20
2277
Vastaukset
- näkyy kokoajan
Menivät juuri saunaan, saas nähdä heiluuko peitto taas samanlailla ensi yönä! Cheryll näyttää olevan pk-huoneessa itkemässä.
- 247sta
Cheryll tuli pois pk-huoneesta ja kertoo Terolle olevansa ihastunut Teroon. Tuuli sanoin C:lle, että mene pois, Tero on hänen.
- hahhahhahhaa
247sta kirjoitti:
Cheryll tuli pois pk-huoneesta ja kertoo Terolle olevansa ihastunut Teroon. Tuuli sanoin C:lle, että mene pois, Tero on hänen.
Tää on hyvä :)
- huomasikko
Nyt se romahti toi saunan katto.
- Nimetön
Ihmettelinkin,miksi naiset alkoi kirkumaan altaassa....onneksi saunassa ei ollut kuin isoveli...
- tällä viikolla
Mikä on tämän viikon viikkotehtävänä?
- Aktiivisesti seuraava
Viikkotehtävän nimi on: "Olen tyhmä". Sen vuoksi jokainen on vaan oma itsensä. Tero kiertää kehää, Tuuli ruikuttaa, Anniina leipoo ja opettelee eri valuuttoja (tai toistaa niitä neljää nimeä), Johan vemputtaa munaa, Anna syö, Cheryll sovittaa vaatteita ja peilaa riipputissit heiluen, Marianne analysoi ja johtaa turvafirmaa jne. Varmasti menee viikkotehtävä läpi! Saavat bileet!
- Nimetön
Aktiivisesti seuraava kirjoitti:
Viikkotehtävän nimi on: "Olen tyhmä". Sen vuoksi jokainen on vaan oma itsensä. Tero kiertää kehää, Tuuli ruikuttaa, Anniina leipoo ja opettelee eri valuuttoja (tai toistaa niitä neljää nimeä), Johan vemputtaa munaa, Anna syö, Cheryll sovittaa vaatteita ja peilaa riipputissit heiluen, Marianne analysoi ja johtaa turvafirmaa jne. Varmasti menee viikkotehtävä läpi! Saavat bileet!
se tehtävä kertois sinusta,ilkeä kirjoittaja?Luultavasti olisit yksin jossain nurkassa ilman ystävää ilkeytesi takia......
- Tyttö Hämeestä
Nimetön kirjoitti:
se tehtävä kertois sinusta,ilkeä kirjoittaja?Luultavasti olisit yksin jossain nurkassa ilman ystävää ilkeytesi takia......
..viidettä kertaa, turhaan, sosialialan oppilaitokseen, koska sinusta on niin kiva ymmärtää. Olet niin syvällinen ja humaani ajattelija! Minä sanon, sinä olet tosikko ja yksinkertainen nössö, jolla ei elämässä ole muuta tarkoitusta kuin samaistua julkkiksen urasta haaveileviin sosiaaliselta älykkyydeltään vajavaisiin henkilöihin.
Katso peiliin, valitse toinen ala ja sitten alat lukemaan, etkä kuluta aikaa TV:n katseluun, niin ehkä onnistut. Onnea elämääsi! - Nimetön
Tyttö Hämeestä kirjoitti:
..viidettä kertaa, turhaan, sosialialan oppilaitokseen, koska sinusta on niin kiva ymmärtää. Olet niin syvällinen ja humaani ajattelija! Minä sanon, sinä olet tosikko ja yksinkertainen nössö, jolla ei elämässä ole muuta tarkoitusta kuin samaistua julkkiksen urasta haaveileviin sosiaaliselta älykkyydeltään vajavaisiin henkilöihin.
Katso peiliin, valitse toinen ala ja sitten alat lukemaan, etkä kuluta aikaa TV:n katseluun, niin ehkä onnistut. Onnea elämääsi!Juu,jos toisten ilkeä panettelu on hyvää huumoria, olen tosiaan aika pihalla....Ajattelen paljon toisia itseni lisäksi,siinä osuit napakymppiin.Mutta muuten toi profilointi ei ihan onnistunut=)Aurinkoista kavättä sinulle!
- luulemma..
Tyttö Hämeestä kirjoitti:
Katso peiliin, valitse toinen ala ja sitten alat lukemaan, etkä kuluta aikaa TV:n katseluun, niin ehkä onnistut. Onnea elämääsi!Luuletko tosiaan, että kaikki BB:tä seuraavat ihmiset seuraavat sitä SAMAISTUMISEN vuoksi?
Olen katsonut kaikki Suomessa näytetyt BB:t enkä ole tähän päivään mennessä samaistunut yhteenkään asukkaaseen. - Nainen Helsingistä
luulemma.. kirjoitti:
Luuletko tosiaan, että kaikki BB:tä seuraavat ihmiset seuraavat sitä SAMAISTUMISEN vuoksi?
Olen katsonut kaikki Suomessa näytetyt BB:t enkä ole tähän päivään mennessä samaistunut yhteenkään asukkaaseen.Ei paljon järki päätä pakota, katsonut kaikki BB:t, voi hyvä Sylvi!
- -----------rg
Nainen Helsingistä kirjoitti:
Ei paljon järki päätä pakota, katsonut kaikki BB:t, voi hyvä Sylvi!
Minäkin olen katsonut kaikki BB:t, Sylvi.
- koosteet
koko sarjan extroineen pystyy vieläkin katsomaan, joka jakson.
- Juha Tamepereelta
..eli ei näy virallisten ohjelmien ulkopuoliset, siellähän se mielenkiintoinen asia on. Ei taida nähdä kuin yksi tyyppi. Tämä Tampereelta oleva jässikkä on Aamulehden mukaan tallettanut (!) koko talon ajan levyille. Kuulemma kirjahylly täynnä tarkasti luetteloituja DVD-levyjä!
- jo subilta
ei pysty enää karsomaan
- aivan myyty
jo subilta kirjoitti:
ei pysty enää karsomaan
Kummaa touhuu. Mulla tulee koko ajan. Nyt ne istuu risassa saunassa ja on niin hemmetin siiderissä. Ne on unohdettu sinne taloon. Kyllä siellä varmaan haisee. Cherilin tukkakin on melki kauttaaltaan musta. Juurikasvu tehnyt tehtävänsä.
Ne lopetti ton ohjelman vaan leikisti. Kaikki pöllöt luulee et se loppui. Se vaan jatkuu ja jatkuu. Meitä on monta jotka katselee sitä jatkuvasti. Onko tuo Tampereen nättityttö paksuna? Vähän alkaa kupuraa näkyyn. No hyvänähän se pitkätukka sitä pitää. - saispa
Juha Tamepereelta kirjoitti:
..eli ei näy virallisten ohjelmien ulkopuoliset, siellähän se mielenkiintoinen asia on. Ei taida nähdä kuin yksi tyyppi. Tämä Tampereelta oleva jässikkä on Aamulehden mukaan tallettanut (!) koko talon ajan levyille. Kuulemma kirjahylly täynnä tarkasti luetteloituja DVD-levyjä!
kattoo niitä levyjä, niin paljo jäi kattomattakin, pistäis nyt ees juutuubiin niitä lemmenparin keskusteluja ja muuta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "944293Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293233No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452350- 351358
- 10969
- 141948
- 6904
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12842Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124786- 11780