Tunnen kolmikymppiset identtiset kaksoset, miehiä. Toinen on alkoholisti, toinenkaan ei lasiin sylje mutta on työelämässä ja alkoholinkäytössä on jokin tolkku, toinen ryyppää päivät pitkät. Miten tämä voi olla mahdollista, eikö identtisten kaksosten pitäisi olla tässäkin asiassa samanlaisia?
Toinen alkoholisti, toinen ei
7
1192
Vastaukset
- ...........
Identtisillä kaksosilla on sama geeniperimä, mutta heistä voi kasvaa hyvin erilaiset ihmiset. Ympäristötekijöillä on suuri merkitys. Pelkät geenit eivät ratkaise esim. sitä, tuleeko ihmisestä alkoholisti vai ei.
- yksi identtisistä
Olen identtinen kaksonen ja silti aivan varmasti oma ainutlaatuinen yksilöni.
Meillä on sisareni kanssa samanlaisia piirteitä, mutta myös hyvin syvällisiä eroavaisuuksia.
Ärsyttää tällainen, että pidetään kahta eri yksilöä samana.- samasta lähtenyt
Siinäpä se, kun iodenttiset kaksoset eivät tunnu eri yksilöiltä, kun ovat samasta lähteneet, mistä olisi pitänyt tulla vain yksi ja sitten kun näyttää samalta, on vaikea varmaan ajatella, et samannäköiset, eivät olisikaan samanlaisia. Ajatellaanhan sitä niinkin, ettei sama ihminen voi muuttua. Vaikka varmasti yhtälailla voi. (ympäristötekijöiden esim muuttuessa)
Minä en ajattele, että samannäköiset olisivat täysin samanlaisia.
- mie vain
onko kummallakaan esim perhettä jne...
- Identtiset kaksoset
Poikamiehiä molemmat, naisia on tullut ja mennyt. Kai asiaa nyt on tieteellisesti tutkittu, luulisi että geneettisesti samanlaisten ihmisten alkoholismi on yleisempää kuin tavallisten sisarusten. Siis silloin kun toinen on holisti.
- Absolutisti
Viinapiru kyllä ottaa kenet vaan saa oli se kaksonen tai ei.
- 95
Kaksoset on YKSILÖITÄ eikä mitään toistensa klooneja.
Ärsyttää aina kun se on "minä ja minun siskoni" eikä pelkkä minä.
Minä olen yksilö ja koulussa ärsyttää kaikki pissiskanat ketkä esim. minusta puhuttaessa puhuu myös siskostani, koska olemme heille yksi ja sama henkilö emmekä yksilöitä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475146- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131838Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467- 811214
Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh321213- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984