Tunnen kolmikymppiset identtiset kaksoset, miehiä. Toinen on alkoholisti, toinenkaan ei lasiin sylje mutta on työelämässä ja alkoholinkäytössä on jokin tolkku, toinen ryyppää päivät pitkät. Miten tämä voi olla mahdollista, eikö identtisten kaksosten pitäisi olla tässäkin asiassa samanlaisia?
Toinen alkoholisti, toinen ei
7
1210
Vastaukset
- ...........
Identtisillä kaksosilla on sama geeniperimä, mutta heistä voi kasvaa hyvin erilaiset ihmiset. Ympäristötekijöillä on suuri merkitys. Pelkät geenit eivät ratkaise esim. sitä, tuleeko ihmisestä alkoholisti vai ei.
- yksi identtisistä
Olen identtinen kaksonen ja silti aivan varmasti oma ainutlaatuinen yksilöni.
Meillä on sisareni kanssa samanlaisia piirteitä, mutta myös hyvin syvällisiä eroavaisuuksia.
Ärsyttää tällainen, että pidetään kahta eri yksilöä samana.- samasta lähtenyt
Siinäpä se, kun iodenttiset kaksoset eivät tunnu eri yksilöiltä, kun ovat samasta lähteneet, mistä olisi pitänyt tulla vain yksi ja sitten kun näyttää samalta, on vaikea varmaan ajatella, et samannäköiset, eivät olisikaan samanlaisia. Ajatellaanhan sitä niinkin, ettei sama ihminen voi muuttua. Vaikka varmasti yhtälailla voi. (ympäristötekijöiden esim muuttuessa)
Minä en ajattele, että samannäköiset olisivat täysin samanlaisia.
- mie vain
onko kummallakaan esim perhettä jne...
- Identtiset kaksoset
Poikamiehiä molemmat, naisia on tullut ja mennyt. Kai asiaa nyt on tieteellisesti tutkittu, luulisi että geneettisesti samanlaisten ihmisten alkoholismi on yleisempää kuin tavallisten sisarusten. Siis silloin kun toinen on holisti.
- Absolutisti
Viinapiru kyllä ottaa kenet vaan saa oli se kaksonen tai ei.
- 95
Kaksoset on YKSILÖITÄ eikä mitään toistensa klooneja.
Ärsyttää aina kun se on "minä ja minun siskoni" eikä pelkkä minä.
Minä olen yksilö ja koulussa ärsyttää kaikki pissiskanat ketkä esim. minusta puhuttaessa puhuu myös siskostani, koska olemme heille yksi ja sama henkilö emmekä yksilöitä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.303901Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?1131523Milli-helenalla ongelmia
Suomen virkavallan kanssa. Eipä ole ihme kun on etsintäkuullutettu jenkkilässäkin. Vähiin käy oleskelupaikat virottarell2401442Helena Koivu on äiti
Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.1741184Ja taas kerran hallinto-oikeus että pieleen meni
Hallinto-oikeus kumosi kunnanhallituksen päätöksen vuokratalojen pääomituksesta. https://sysmad10.oncloudos.com/cgi/DREQ79977Purra saksii taas. Hän on mielipuuhassaan.
Nyt hän leikkaa hyvinvointialueiltamme kymmeniä miljoonia. Sotea romutetaan tylysti. Terveydenhoitoamme kurjistetaan. ht254968Kun näen sinut
tulen iloiseksi. Tuskin uskallan katsoa sinua, herätät minussa niin paljon tunteita. En tunne sinua hyvin, mutta jotain34943- 62939
Löydänköhän koskaan
Sunlaista herkkää tunteellista joka jumaloi mua. Tuskin. Siksi harmittaa että asiat meni näin 🥲106937Kaipaan sua, Jii
Haluaisin vaan olla sylissäsi ja kuunnella mitä ajattelet, mistä haaveilet, mistä olet huolissasi jne 🥹 🫂56764