Raittiina iloisesti uuteen päivään.
Umpipilvessä se näyttää olevan ja lunta on yön aikana tullut melkoisesti. Huoltomies tuossa jo suurimmat siirteli sivuun, mutta jäi sinne vähän puurrettavaa meille muillekin. Lumitöihin siis :)
Pakkasta mukavat -3,3 C
7.1.2009 LAUANTAI
7
376
Vastaukset
Joo, krapulaton aamu, pikkupakkanen –17C*. Ei ole tarvinnut pitää tipatonta, oltu vain päiväkerrallaan ottamatta ryppyä. Siitä on kertynyt satoja yhtäjaksoisia päiviä. Elämää ei kannatte elää urakalla, silloin jää tämä päivä elämättä. Raitista talvipäivän jatkoa kaikille.
Tänäänkin.
- Antabustaensuosittele
Toivottavasti kukaan ei ole umpipilvessä täällä
- Spriten voimalla
Olenpas minä taas ollut hömelö. Olen laittanut aloitukseen tammikuun päivämäärän.
Mutta helmikuun raittiitahan me ollaan kaikki :)- ma-sa
selevä painovirhepaholainen ja pieni sellainen.Suurempiakin ollaan tehty.Vai mitä?
- ma-sa
Raitis Riku.
- pitkäääään
On ollut kettumainen jakos, mikään ei huvita = se on elämää. Ei onneksi tarvitse leikkiä alati onnellista korkeamman voiman suojelukseessa hengeilevää höpöä.
Terveellä järjellä pärjää. Ja terveet ystävät on paras peili oman peilikuvan lisäksi. Joukossa hurmio tiivistyy :). HIH
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874138Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella273019No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452320- 351338
- 10919
- 133901
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124766- 11760