Raittiina iloisesti uuteen päivään.
Umpipilvessä se näyttää olevan ja lunta on yön aikana tullut melkoisesti. Huoltomies tuossa jo suurimmat siirteli sivuun, mutta jäi sinne vähän puurrettavaa meille muillekin. Lumitöihin siis :)
Pakkasta mukavat -3,3 C
7.1.2009 LAUANTAI
7
354
Vastaukset
Joo, krapulaton aamu, pikkupakkanen –17C*. Ei ole tarvinnut pitää tipatonta, oltu vain päiväkerrallaan ottamatta ryppyä. Siitä on kertynyt satoja yhtäjaksoisia päiviä. Elämää ei kannatte elää urakalla, silloin jää tämä päivä elämättä. Raitista talvipäivän jatkoa kaikille.
Tänäänkin.
- Antabustaensuosittele
Toivottavasti kukaan ei ole umpipilvessä täällä
- Spriten voimalla
Olenpas minä taas ollut hömelö. Olen laittanut aloitukseen tammikuun päivämäärän.
Mutta helmikuun raittiitahan me ollaan kaikki :)- ma-sa
selevä painovirhepaholainen ja pieni sellainen.Suurempiakin ollaan tehty.Vai mitä?
- ma-sa
Raitis Riku.
- pitkäääään
On ollut kettumainen jakos, mikään ei huvita = se on elämää. Ei onneksi tarvitse leikkiä alati onnellista korkeamman voiman suojelukseessa hengeilevää höpöä.
Terveellä järjellä pärjää. Ja terveet ystävät on paras peili oman peilikuvan lisäksi. Joukossa hurmio tiivistyy :). HIH
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?921786- 851262
- 1101123
- 72975
- 105909
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56828- 36742
- 47741
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis47691- 33673