Huomenta
Mun lapsella on silmä- ja pippelitulehdus. Olemme viikko sitten hakeneet silmätipat molempiin vaivoihin.
Myös räkätautii ja yöyskää on (siis yskii vain öisin). Pesemme hampaat joka aamu ja ilta, meillä ei syödä karkkia juuri ollenkaan eikä juoda mehuja. Purkka ajaa makeanhimon pois.
Miksi lapsen suu haisee ihan sairaalalle? Se haisee niin pahalle etten pysty olee lähellä naamaa jne. Just annoin purkan sille kun meinas olla vaikeeta laittaa silmätipat sille hengityksen haisemisen takia.
Haiseeko lapsi räkätaudin takia? Ei se mun mielestä ennen ole haissu. Vai johtuuko haiseminen silmätipoista? Mun mielestä se on siitä lähtien haissu ku tipat haettiin. Oftania neuvolassa määrättiin.
laps haisee pahalle
7
1925
Vastaukset
- tuolla jotain vinkkiä:
- minkäikäinen
lapsi on kyseessä?
Minun lapsi oli vähän yli kaksi vuotta, kun rupesin ihmettelemään miksi hengitys haisee. Sitten kävin itse lääkäris, samalla kysyin tuosta haju-asiasta ja kun lapsi sattu mukana olemaan, niin lääkäri kurkkasi nenää ja sieltähän se vika löyty! pieni vaahtomuovipala (lelunallesta kai?) kaivettiin nenästä. Siihen loppu pahanhajuinen hengitys.- onkin yli1-v.
palsta! Oon jo mummoikäinen ni en heti hokannut!
Oon siis tuo edellinen vastaaja.
Käyn tääl aina välillä kurkkaamassa jotta voiko jotain äitiä/isää avittaa omilla neuvoilla.
terv. 3pienen mummo
- äitili mm
Kerron asian ihan selkokielellä, silloin kun lapsella on jokin virus eli räkätauti, usein nielun reunoihin tulee ns. korppuja valkoisia virustäpliä jotka todella haisevat mutta aikoinaan irtoavat ja tilanne rauhoittuu.
Mikäli tilanne ei rauhoitu ja yöyskää on suosittelen hakeutumaan jatkotutkimuksiin onko kenties nielurisat liian isot jotka ovat oiva bakteeritarjotin. Yöllinen yskä kannattaa myös selvittää.- PiWi
kolme vuotias lapsi on kyseessä.
kiitos vastauksista..oon myös kuullu et nuo silmätipat menee nenän kautta suuhun ja haisee siks hengitys sairaalalle..
no täytyy nyt vaa kestää ja kahtoo josko menis ohi. nenäs ei oo mitää koska ois muute jo sanonu. tarkka poika..kerra kaivettiin rusina sieltä reiästä =D
- tuota.
käsittämätöntä kirjoitusta. Saitte silmätipat pippelitulehdukseen? en ihan ymmärtänyt koko tekstiä.
- silmätippoja
laitetaan pippelin päähän (terskaan) esinahan alle tulehduksen ilmetessä - niin hassulta kuin se kuulostaakin. Ja tehoaa nopeasti. Lisäksi kylvyssä istumista. Oli uusi asia mullekin ennen ensimmäistä tulehdusta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Perussuomalaiset kirjoittaa vain positiivisista uutisista
Ei tarvitse palstaa paljon seurata, kun sen huomaa. Joka ainoa positiivinen uutinen Suomen taloudesta tai ylipäätään, ni1096676Kuka on UMK-suosikkisi? UMK26 paljastuksia lauantai 28.2.
UMK26 tänä lauantaina! UMK26 tulee suorana Tampereelta ja nyt selviää, kuka pääsee edustamaan Suomea Euroviisuihin. M884311L/over ja Jani Volanen! Minkä arvosanan 4-10 annat roolityöstä?
Psykologinen trilleri L/over - ikuisesti minun on koukuttanut tv-katsojat ruudun ääreen. Kun Roosa (Krista Kosonen) tapa453629TTK:n jättänyt Vappu Pimiä rehellisenä MasterChef-kuvauksista: "Höh..."
Vappu Pimiä on uusi MasterChef Suomi -tuomari. Viime vuonna Tanssii Tähtien Kanssa jäi taakse, ja nyt vuorossa on uusi a133030Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu6261630- 661048
Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja551023Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?1991004- 9999
Osaako kukaan sanoa?
Mikä on syy siihen, että apulaisidiootti yrittää kaikin keinoin haitata kaikkea yrittämistä Ähtärissä? Nyttkin pilkkaa j47969