Olin tossa L & T,,ja riitti paskaaluomassa joka kerta oli nin hikinen lemus paskalle kaupan jonossakin ))) tein siivousta vähän päälle 7e tunti,,,mitän kiitosta ei koskan van haukut vaikka kuinka yritit pomot ihan kreisei))melkein kuin orja olis ollut ;;;; MUTTA nyt oon eri hommissa ei siivous nin hyvä duuni että ja palkkakin nousi heti puolella on se toista kun saa tilin ....säliks käy siivoijoita mielummin muuta))
Haisin paskalle aina
17
1542
Vastaukset
- katselen muuta
Kyllä ei tämä ole mitän herkkua,toistaiseksi siivoilen,,,haku päällä on kyllä muualle kokoajan vaikka olet töissä tällä alalla nin aina tulee haukuntaa mikän ei oo koskan hyvin tehty pitäs nuolla kielellä paskasia lattioita kontaten hymyssä suin :) Heti sanon itseni irti kun san mun työn ja myöskän koskan palaaa siivooojaksi
- Kun jää lukio ja muut koulut
Jos koulunkäynti ei kiinnosta, eikä ole kunnianhimoa niin onnea vaan teille ja valitsemallenne uralle!
- todella, että
Kun jää lukio ja muut koulut kirjoitti:
Jos koulunkäynti ei kiinnosta, eikä ole kunnianhimoa niin onnea vaan teille ja valitsemallenne uralle!
voiko aloittaja todellakin olla yhteiskunnassa mukana vai saako suljetulla käyttää nettiä? Nyt jo vastailee itselleenkin.
- äimänä
todella, että kirjoitti:
voiko aloittaja todellakin olla yhteiskunnassa mukana vai saako suljetulla käyttää nettiä? Nyt jo vastailee itselleenkin.
itse en tunne yhtään siivoojaa joka paskalta haisisi,itse tehneenä tätä siivousta jo kohta 30 vuotta paskalta en ole lemunnut sitten jälkeen vaippaiän....kaikenmoista sitä lukeekin ja vieläpä tämä neropatti viitsii aloittaa keskustelun aiheesta,niinkuin ei muuta olis,voi,voi.
- SIIVOT
äimänä kirjoitti:
itse en tunne yhtään siivoojaa joka paskalta haisisi,itse tehneenä tätä siivousta jo kohta 30 vuotta paskalta en ole lemunnut sitten jälkeen vaippaiän....kaikenmoista sitä lukeekin ja vieläpä tämä neropatti viitsii aloittaa keskustelun aiheesta,niinkuin ei muuta olis,voi,voi.
MÄ en ees vitsit,,,kovaa hommaa surkee palkka :)
- seko poltsi
todella, että kirjoitti:
Mitäs sä yrität kertoo..poltsi ihan seko sulla vastaileks sä itelles hohohoijaaaaa.mee jo hoi,,
- sellaista kirjoitusvammaa
seko poltsi kirjoitti:
Mitäs sä yrität kertoo..poltsi ihan seko sulla vastaileks sä itelles hohohoijaaaaa.mee jo hoi,,
kuin sulla. Ei ole tullut mieleen missään vaiheessa?
- ei kannata
Olin kanssa kerran alalla; ja oli viiminen kerta ,siitä on aikaa kakki hommaa PASKAAA
- turtunut.
äimänä kirjoitti:
Yleinen siivoojan ammattitauti.
- Käyty on
Kun jää lukio ja muut koulut kirjoitti:
Lukion kävin ja yliopiston, mutta siivoustyötä teen, erehdyin valitsemaan opiskelualan jossa vaikea työllistyä. Siivous on tärkeää työtä ja arvostan sitä kovasti. Sääli kun palkassa työn tärkeys ei näy.
- hölömööt
ei kannata kirjoitti:
Olin kanssa kerran alalla; ja oli viiminen kerta ,siitä on aikaa kakki hommaa PASKAAA
itsellesi? Siksikö että saat sopivia vastauksia, sun kirjoitusvirheesi paljastaa sut.
- mitä paskaa kirjoitetan
Minä oloen siivooja ja ylpeä siitä enkä haise paskalle,enkä ole koskaan haissutkaan ainakaan työn takia...korkeintaan hiki on voinut joskus dunkata. Itse asiassa en halua edes muuta työtä tehdäkään, viihdyn aivan hyvin nykyisessä siivoustyössäni , vaikka lääkärit suosittelevat kevyempää hommaa eri vaivojeni vuoksi.
Mitä sitten jos on hikinen....tietääpä tehneensä töitä eikä tarvi palella niinkuin jotkut....mmm lastenhoitajat, jotka valittavat kylmyyttä kaikenaikaa, tekisisvat töitä eikä valittaisi.- johan oot
Vai vielä ylpee..tohon ammattin pääsee kuka van ei ees koulutusta vaadita kunhan marssii siivous firman sisälle,,ja oot sitten ylpee)) niinpä,,Taidan mäkin rupee alalle se on nin vapaata varman :) vitsi vitsinä
- kela "palkan"
johan oot kirjoitti:
Vai vielä ylpee..tohon ammattin pääsee kuka van ei ees koulutusta vaadita kunhan marssii siivous firman sisälle,,ja oot sitten ylpee)) niinpä,,Taidan mäkin rupee alalle se on nin vapaata varman :) vitsi vitsinä
Kuika paljon saat työkyvyttömyyseläkettä?
- näin paljon
kela "palkan" kirjoitti:
Kuika paljon saat työkyvyttömyyseläkettä?
3000kk minus verot..noin 9prosentia menee,,mutta töistä ansaittu palkka,,ei sen enempää ja vähempää
- outo
näin paljon kirjoitti:
3000kk minus verot..noin 9prosentia menee,,mutta töistä ansaittu palkka,,ei sen enempää ja vähempää
Ihmeessä täällä mollataan siivoustyötä.
Ammatti sekin on ja vieläpä hyvin välttämätön ammattikunta.
Kuinkahan kävisi jos siivoojia ei olisi.
Itse olen siivooja ja vieläpä teen sitä työtä mielelläni(ihminen kun olen niin tympeitäkin päiviä tietysti on) vaikka palkka ei päätä huimaa.
Tässä työssä näkee kättensä jäljet ja asiakkaan kiitos piristää päivää kummasti, vaikka ei kiitosta työnantajalta tulisikaan.
Mutta kai se niin on, että kaikille tämä työ ei sovellu ei ainakaan sellaisille jotka kuvittelevat tämän työ kevyeksi ja niille joilla ei ole asiakaspalvelu taitoja.
Me siivoojathan olemme asiakkaita varten ei asiakkaat meitä varten. - siivous exbert
johan oot kirjoitti:
hukkua paskaan kun siivoojat vaihtaa alaa.Kyllä varmaan kouluttamattomana pääset ISS:lle ja muihin suuriin firmoihin, ne kun ei muita saa.Oikeisiin siivoustöihin on huonompi päästä.Kuitenkin jos aiot vaihtaa alaa niin korjaa tuo lukihäiriösi, noloa jos vähäisissä paperitöissä on pahoja virheitä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p575875Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "773233Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella232400No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol402095- 192008
Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1621843Kulukusuunnat
Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v61619Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan
Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy83122281-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."
Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome201206Tynkä Eläintarha ei ole enää visiitin väärti
Ähtärin MesiZoo on vajonnut alas. Näytillä olevien eläinten määrä on romahtanut lähemmäs -40%. Paikat ovat päässeet pah811075