Minulla on Dreeveri vähän yli 2 vuotias ja ajaa
aika hyvin jo jänistä,mutta jos ei löydä,niin
"painelee" jopa 10 km päähän,eikä tule käymäänkään
"isännän" luona.Noin 1 vuoden ikäisenä kävi aina välillä "isännän" luona.Miten pitäisi koulutusta
tms.tehdä/muuttaa ? Aina olen sen hakenut kaukaakin,enkä
ole metsään jättänyt.
Kiitos neuvoista....
Dreeverin koulutus metsästyksessä
H.Ha
2
1259
Vastaukset
- hakijat
Minulla on samantyyppinen dreeveri. Piti hommata gps-laite, että koiran löytää. Dreevereissämme on liikaa metsästysintoa. Haku on tappavaa... Usein joutuu kuuntelemaan ajoa gps:n välityksellä. Toisaalta tällainen haku on liikaa. Metsästysmaat eivät riitä eikä pysty käymään ajokokeissa, koska koemaaastot on yleensä aika pieniä.Ajaako koirasi kettua? Minun ajoi nuorempana, mutta nyt ajaa jänistä pääasiassa. Eikä aja hirveä eikä muitakaan sorkkaeläimiä.
M.- rehvelirellu
Dreeveri on hyvä jahtikoira
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1461970
Stubb kävi pelaamassa golfia Trumpin kanssa Floridassa
Presidentit tapasivat aamiaisella, pelasivat kierroksen golfia ja lounastivat yhdessä. Vierailu oli luonteeltaan epävir3031177Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?
Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.83989- 35888
Minkä kultakimpaleen
Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik31829- 53799
Joustoasuminen , kyykyttämistä vai ihan vaan mielenvikaisuutta?
https://yle.fi/a/74-20149669 Kun asumistukia leikataan joittenkin sääntöjen mukaan,olis pakko muuttaa halvempaan. Mutta18756- 71754
Ikävä on häntä
Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos56709Onko kaivattusi
Työelämässä vai ei? Jo on niin mitä ajattelet hänen ammatistaan? Jos ei ole niin haittaako se sinua?44701