Missäs kannattais tuo auto käyttää pesulla Vaasan keskustan lähettyvillä, jos haluaa hyvää jälkeä pikkurahalla? Onko huoltoasemien pesulaitteissa suuria eroja?
hyvä ja halpa autopesu?
11
5456
Vastaukset
- Gunde Swan
Mä veisin toriparkkiin ihan siitä syystä että siellä auto saa kuivua lämpimässä. Laadusta ja hinnasta ei oo mitään tietoa mutta kokeilemalla se selviää.
- birssis
abc.lle pesuun.
- joooooooooooo
minkä hintaisia abc pesut
- Lossi
joooooooooooo kirjoitti:
minkä hintaisia abc pesut
Seinäjoella saa automaattipesulassa pesun halvalla. Maksaa n. 3 euroa. Paljos Vaasassa? ;)
- kallista on???
Lossi kirjoitti:
Seinäjoella saa automaattipesulassa pesun halvalla. Maksaa n. 3 euroa. Paljos Vaasassa? ;)
13€ ?
- Håkan666
Mihnäs on vaasan halvin bensa ja diesel?
- löytyyyyyyy
polttoaine.net
- Anonyymi
Teboil Laturintiellä harjaton pesu 10 eur.
- Anonyymi
Vaasan MINI_MANISTA sain autopesu kun,ostokset ylittyivät yli 100 euroa.
Viikon ruoka ostoksilla,4 henkilö perh. Pesupaikka oli ihan vieressä.
Kalatiski siellä on tosi hyvä ja muutkin säilytystilat.!- Anonyymi
jollakin nurmoolaisella oli fiksu kommentti,varmaan itse pesettää autonsa parkanossa. vaikka asuis omakotitalossa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
jollakin nurmoolaisella oli fiksu kommentti,varmaan itse pesettää autonsa parkanossa. vaikka asuis omakotitalossa?
muutenkin kun vesi ja sähkö nousee. työpaikka on yks hyvä vaihtoehto jos siihen on mahdollisuus,vanhempia kannattaa käyttää tai siskoksia jos niillä on omakotitalo. muuten kai paikallislehdessä on tarjouksia. eikö nuo ulkomaalaiset ole ruuan lisäksi erikoistunut autofixaukseen? mulla on oma talli
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työsuhdepyörän veroetu poistuu
Hallituksen veropoliittisen Riihen uutisia: Mitä ilmeisimmin 1.1.2026 alkaen työsuhdepyörän kuukausiveloitus maksetaan2236819Pakko tulla tänne
jälleen kertomaan kuinka mahtava ja ihmeellinen sekä parhaalla tavalla hämmentävä nainen olet. En ikinä tule kyllästymää401221Fuengirola.fi: Danny avautuu yllättäen ex-rakas Erika Vikmanista: "Sanoisin, että hän on..."
Danny matkasi Aurinkorannikolle Helmi Loukasmäen kanssa. Musiikkineuvoksella on silmää naiskauneudelle ja hänen ex-raka271032- 75891
Hävettää muuttaa Haapavedelle.
Joudun töiden vuoksi muuttamaan Haapavedelle, kun työpaikkani siirtyi sinne. Nyt olen joutunut pakkaamaan kamoja toisaal47824Katseestasi näin
Silmissäsi syttyi hiljainen tuli, Se ei polttanut, vaan muistutti, että olin ennenkin elänyt sinun rinnallasi, jossain a61817Työhuonevähennys poistuu etätyöntekijöiltä
Hyvä. Vituttaa muutenkin etätyöntekijät. Ei se tietokoneen naputtelu mitään työtä ole.93784Toinen kuva mikä susta on jäänyt on
tietynlainen saamattomuus ja laiskuus. Sellaineen narsistinen laiskanpuoleisuus. Palvelkaa ja tehkää.38781Tietenkin täällä
Kunnan kyseenalainen maine kasvaa taas , joku huijannut monen vuoden ajan peltotukia vilpillisin keinoin.14726- 43723