hyvä ja halpa autopesu?

missähän

Missäs kannattais tuo auto käyttää pesulla Vaasan keskustan lähettyvillä, jos haluaa hyvää jälkeä pikkurahalla? Onko huoltoasemien pesulaitteissa suuria eroja?

11

5456

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Gunde Swan

Mä veisin toriparkkiin ihan siitä syystä että siellä auto saa kuivua lämpimässä. Laadusta ja hinnasta ei oo mitään tietoa mutta kokeilemalla se selviää.

• birssis

abc.lle pesuun.

• joooooooooooo

minkä hintaisia abc pesut

• Lossi
        joooooooooooo kirjoitti:

minkä hintaisia abc pesut

Seinäjoella saa automaattipesulassa pesun halvalla. Maksaa n. 3 euroa. Paljos Vaasassa? ;)

• kallista on???
        Lossi kirjoitti:

Seinäjoella saa automaattipesulassa pesun halvalla. Maksaa n. 3 euroa. Paljos Vaasassa? ;)

13€ ?

• Håkan666

Mihnäs on vaasan halvin bensa ja diesel?

• löytyyyyyyy

polttoaine.net

• Anonyymi

Teboil Laturintiellä harjaton pesu 10 eur.

• Anonyymi

Vaasan MINI_MANISTA sain autopesu kun,ostokset ylittyivät yli 100 euroa.
      Viikon ruoka ostoksilla,4 henkilö perh. Pesupaikka oli ihan vieressä.
      Kalatiski siellä on tosi hyvä ja muutkin säilytystilat.!

• Anonyymi

jollakin nurmoolaisella oli fiksu kommentti,varmaan itse pesettää autonsa parkanossa. vaikka asuis omakotitalossa?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

jollakin nurmoolaisella oli fiksu kommentti,varmaan itse pesettää autonsa parkanossa. vaikka asuis omakotitalossa?

muutenkin kun vesi ja sähkö nousee. työpaikka on yks hyvä vaihtoehto jos siihen on mahdollisuus,vanhempia kannattaa käyttää tai siskoksia jos niillä on omakotitalo. muuten kai paikallislehdessä on tarjouksia. eikö nuo ulkomaalaiset ole ruuan lisäksi erikoistunut autofixaukseen? mulla on oma talli

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Työsuhdepyörän veroetu poistuu

Hallituksen veropoliittisen Riihen uutisia: Mitä ilmeisimmin 1.1.2026 alkaen työsuhdepyörän kuukausiveloitus maksetaan
      Pyöräily
      223
      6819
    2. Pakko tulla tänne

jälleen kertomaan kuinka mahtava ja ihmeellinen sekä parhaalla tavalla hämmentävä nainen olet. En ikinä tule kyllästymää
      Ikävä
      40
      1221
    3. Fuengirola.fi: Danny avautuu yllättäen ex-rakas Erika Vikmanista: "Sanoisin, että hän on..."

Danny matkasi Aurinkorannikolle Helmi Loukasmäen kanssa. Musiikkineuvoksella on silmää naiskauneudelle ja hänen ex-raka
      Kotimaiset julkkisjuorut
      27
      1032
    4. Yksi kysymys

Yksi kysymys, minkä kysyisit kaivatultasi. Mikä se olisi?
      Ikävä
      75
      891
    5. Hävettää muuttaa Haapavedelle.

Joudun töiden vuoksi muuttamaan Haapavedelle, kun työpaikkani siirtyi sinne. Nyt olen joutunut pakkaamaan kamoja toisaal
      Haapavesi
      47
      824
    6. Katseestasi näin

Silmissäsi syttyi hiljainen tuli, Se ei polttanut, vaan muistutti, että olin ennenkin elänyt sinun rinnallasi, jossain a
      Ikävä
      61
      817
    7. Työhuonevähennys poistuu etätyöntekijöiltä

Hyvä. Vituttaa muutenkin etätyöntekijät. Ei se tietokoneen naputtelu mitään työtä ole.
      Maailman menoa
      93
      784
    8. Toinen kuva mikä susta on jäänyt on

tietynlainen saamattomuus ja laiskuus. Sellaineen narsistinen laiskanpuoleisuus. Palvelkaa ja tehkää.
      Ikävä
      38
      781
    9. Tietenkin täällä

Kunnan kyseenalainen maine kasvaa taas , joku huijannut monen vuoden ajan peltotukia vilpillisin keinoin.
      Suomussalmi
      14
      726
    10. Jäähalli myynnissä!

Pitihän se arvata kun tuonne se piti rakentaa väkisin.
      Äänekoski
      43
      723
    Aihe