Jos asuisin lähempänä

niin kyllä

minä kävisin teattereissa ja konserteissa, usein kuulee joidenkin sanovan.

Eilen näin pariskuntien menevän tuonne saliin paremmissaan, enkä itse tiennyt mikä esitys siellä on.
Asun tietysti liian lähellä, eikä siippakaan toimita että mennään johonkin.

11

489

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Oloka

Irrottaudu siipan ominaisuuksista. Lähde yksin. Minä olen odottanut hänen lähtöinnostustaan jo 45 vuotta. Ei näy paremmaksi tulevan. Minustakin vähitellen tulee samanlainen könyri.

• Hintriika*

Totta sekin, että "liian lähellä" olevissa paikoissa ei tule käydyksi. Asuessani Helsingissä lähes 40 vuotta suunittelin koko ajan käydä siellä sun täällä. Monissa niistä paikoista olin lapsena tai ihan nuorena käynyt turistina.

Olivat vain liian lähellä. Kun muutin pois Helsingistä, totesin, että käymättä jäivät melkein kaikki. Ehkäpä täältä pohjoisesta päin joskus turistina tulen katsomaan niitä!

• niin kyllä
        Hintriika* kirjoitti:

Totta sekin, että "liian lähellä" olevissa paikoissa ei tule käydyksi. Asuessani Helsingissä lähes 40 vuotta suunittelin koko ajan käydä siellä sun täällä. Monissa niistä paikoista olin lapsena tai ihan nuorena käynyt turistina.

Olivat vain liian lähellä. Kun muutin pois Helsingistä, totesin, että käymättä jäivät melkein kaikki. Ehkäpä täältä pohjoisesta päin joskus turistina tulen katsomaan niitä!

olisi ollut heti hankkiutua eroon semmoisesta siipasta joka elokuvissakin nostaa melun että hän ei näe kunnolla, kun joku istuu edessä leveä hattu päässä.

• Katicat2
        Hintriika* kirjoitti:

Olen ottanut kesäisin tavaksi käydä katsomassa näitä kotikaupunkini nähtävyyksiä, näitä joissa turistitkin käyvät. Kuinka helposti ne itsestään selvyyksinä unohtuvat.
        Näin minulle on käynyt esim Turun linnan suhteen, jossa en ollut vuosikausiin käynyt. Melkein oli kuin ulkomailla olisi käynyt. Siellä linnassa on niin ainutlaatuinen atmosfääri, että ulos tultuaan on olo, että jostain kaukaa palaa todellisuuteen.

• jjoutava
        Hintriika* kirjoitti:

opettajan muistan sanoneen ainakin yksi kerta pitäisi käydä kaikenlaatuisissa katsomoissa, minua hävettää että liian harvoissa urheilulajien katsomoissa olen käynyt.

• jjoutava
        jjoutava kirjoitti:

opettajan muistan sanoneen ainakin yksi kerta pitäisi käydä kaikenlaatuisissa katsomoissa, minua hävettää että liian harvoissa urheilulajien katsomoissa olen käynyt.

oulussa näin kuinka nuorten suomenmestari
        Olli Mäki voitti Ruotsin mestarin kauniilla teknisellä tyylillään, Spurtsi diskattiin messuhallissa kun kumpikin ottelija pakoili liikaa, Juha Väätäisen näin voittavan stadionilla EM kisoissa.

Enempikin olisin voinut olla urheiluyleisön joukossa mukava niitä on muistella, tosin ei hirveästi enää kiinnosta koko urheilu, mistä lie johtuu.

• jos sitä nyt urheiluksi
        jjoutava kirjoitti:

oulussa näin kuinka nuorten suomenmestari
        Olli Mäki voitti Ruotsin mestarin kauniilla teknisellä tyylillään, Spurtsi diskattiin messuhallissa kun kumpikin ottelija pakoili liikaa, Juha Väätäisen näin voittavan stadionilla EM kisoissa.

Enempikin olisin voinut olla urheiluyleisön joukossa mukava niitä on muistella, tosin ei hirveästi enää kiinnosta koko urheilu, mistä lie johtuu.

voi sanoa, istumista.

Kuntourheilua harrastan ja kannatan lämpimästi.

S i t ä pitäisi valtionkin tukea enemmän.

• Aikaisemmin museot ja näyttelyt vaativat lähtemistä.

Sitten muutin asennettani ja poikkean niissä ohimennen, niin jää tuo lähtemisen vaikeus pois.

En myös häpeä mennä museoon tai näyttelyyn polkupyörällä.
      Täytyy vain muistaa ajaa hiljemmin tai jäähdytellä ennen sisään menoa.

Vaimon kanssa en tietysti voi mennä missä rytkyissä tahansa, koska hän varmaan häpeäisi silmät päästään minun kuteille, mutta yksin, eihän minua kukaan tunne, vain päällimmäiseksi ja sisään.

Konsertit ja teatterit ovat tietysti eri asia.

• barinja

onhan vapauttavaa ajattelua.

Noin minäkin opin muutettuani Helsingistä maaseudulle,ja pyöräilessäni tukka suorana työ-matkani.Se jos mikä opettaa ettei se oma "minä " ole se tärkein :)

• barinja kirjoitti:

onhan vapauttavaa ajattelua.

Noin minäkin opin muutettuani Helsingistä maaseudulle,ja pyöräilessäni tukka suorana työ-matkani.Se jos mikä opettaa ettei se oma "minä " ole se tärkein :)

Ei se ole niin helppoa mennä esim.teatteriin..On liput loppuunmyytyjä ,tosi aikaisessa vaiheessa,joten pitäisi monta kuukautta aikaisemmin varata.Olisi kivaa,jos voisi vain mennä sisään,kun saisi inspiraation. Aluksi ,oli outoa mennä yksin,oli orpo olo.Sitten ajattelin,eihän niissä näytöksissä kenenkään kanssa voi jutella,niin sehän on ihan sama sitten,onko yksin vai seurassa...
        Pidän museoista,joten käyn,kun vain on aikaa senverran ,että ehdin..Kyllä tulee kierrettyä koti-
        paikkakunnan nähtävyydet..Olin kerran landella..
        siellä oli Eero Nelimarkan museo..setäni ei ollut koskaan käynyt,vaikka oli ihan lähellä.No,näki,kun vei minut sinne.Ei kait ne tutut kiinnosta. Olen kiinnostunut kirkoista,mielenkiintoisia rakennuksia..Käyn aina,
        jos sattuu kohdalle ja jos ovi on auki.. Ulkomailla on kirkot aina auki,täällä usein ovat ovet lukossa. Kannattaa tutustua kaikenlaisiin paikkoihin. Mukavaa päivää..t.Irkku

• irkku-37 kirjoitti:

Ei se ole niin helppoa mennä esim.teatteriin..On liput loppuunmyytyjä ,tosi aikaisessa vaiheessa,joten pitäisi monta kuukautta aikaisemmin varata.Olisi kivaa,jos voisi vain mennä sisään,kun saisi inspiraation. Aluksi ,oli outoa mennä yksin,oli orpo olo.Sitten ajattelin,eihän niissä näytöksissä kenenkään kanssa voi jutella,niin sehän on ihan sama sitten,onko yksin vai seurassa...
        Pidän museoista,joten käyn,kun vain on aikaa senverran ,että ehdin..Kyllä tulee kierrettyä koti-
        paikkakunnan nähtävyydet..Olin kerran landella..
        siellä oli Eero Nelimarkan museo..setäni ei ollut koskaan käynyt,vaikka oli ihan lähellä.No,näki,kun vei minut sinne.Ei kait ne tutut kiinnosta. Olen kiinnostunut kirkoista,mielenkiintoisia rakennuksia..Käyn aina,
        jos sattuu kohdalle ja jos ovi on auki.. Ulkomailla on kirkot aina auki,täällä usein ovat ovet lukossa. Kannattaa tutustua kaikenlaisiin paikkoihin. Mukavaa päivää..t.Irkku

että toisillakin on se lähtemisen vaikeus.
        Joskus ihan hävettää, miten huonosti kotikaupunkinsa tuntee.
        Teatterissa tulee käytyä muutaman kerran vuodessa. Samoin kesäteatterit on yleensä kivoja. Mutta kaikki muut tapahtumat on tosi heikoilla,,, lehdestä lukee seuraavana aamuna,,
        ai, että semmoinenkin juttu on ollut.

Mutta kirkot, niissä kaikissa kesäisin tulee käytyä. Missä vaan liikutaan.
        kesällä ovet ovat paremmin avoinna, päivisin.

mm.Turun ja Naantalin kirkot on selattu, ja siitä itään missä on muutenkin liikuttu.
        Joskus nuorena taidenäyttelyt kiinosti-niissä kävimme. Näkyy iän mukana nuo mielenkiinnon kohteet muuttuvan, kuten joku jo sanoikin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen, se auttaisi jo paljon minua

tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin
      Ikävä
      114
      2086
    2. Miksi olet niin ehdoton mies?

Yksi virhe ja heti pihalle?
      Ikävä
      86
      1324
    3. On vaikea uskoa

Että hän olisi niin syvästi rakastunut
      Ikävä
      42
      1105
    4. Pyhäjärvi -kuntaliiton LISTALLA - ajautuu kriisikunnaksi

”Vaaravyöhykkeessä” Kuntaliiton erityisasiantuntija Olli Riikonen nostaa esille Punakallion listalta todennäköisistä kri
      Pyhäjärvi
      145
      904
    5. Vieläkään nainen ei mitään tunnistettavaa sinusta

ei minusta, ei meistä, eikä meidän historiasta. Voisit kyllä kirjoittaa jotain spesifistä mitä meidän välillä on tapahtu
      Ikävä
      73
      900
    6. Miten menee omasta mielestä?

https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/f6e1e5b9-dd40-4eaf-ac96-036894307db5 Listan kärjessä Ähtäri
      Ähtäri
      28
      837
    7. Nainen, olet minun makuuni joka suhteessa

Siksi tämä on mennyt niin vaikeaksi, ja ei tahdo ajatukset millään pysyä arjessa, vaan ne karkaa koko ajan unelmiin sinu
      Ikävä
      22
      771
    8. Jos en enää

sinua näkisi, tekisinkö jotain toisin? Kertoisinko sinulle kaiken? Sen miten paljon minulle merkitset ja kuinka kaipaan
      Ikävä
      38
      770
    9. Ehkäpä tunnet sinuun kohdistuvan rakkauden

Mutta tunnetko tuskani siitä sinuun kohdistuvasta suuresta ikävästä ja toteutumattomasta läheisyydestä? Vaistoatko kun i
      Ikävä
      49
      752
    10. Ei mene kauaa että kaikki vedätykset

Selviää.. Moni täältä on syytteessä.. Mahdollisesti palsta menee kiinni.. Tällä hetkellä jokainen viesti kiertää sup
      Ikävä
      56
      699
    Aihe