Palkat on nousseet parin viime vuoden aikana vähintään 500 euroa. Mielestän työtä tekevälle ei ole luvassa lamaa eikä taantumaa.
Ainakin minun palkkakuitissani asia on nähtävissä ihan mustaa valkoisella.
työtätekevällä menee hyvin
9
645
Vastaukset
- tyytyväinen500
terkoitan kuukausipalkkaa, joka jäi aloitusviestistäni pois.
- lehdessä että
inflaatio on syönyt palkankorotukset. Otitko sen huomioon?
- veroja reilusti
oli kertymät nääs aika heikot...
- minulla ei ole
hyvä että edes jollain on palkka kohdallaan. minulla ei ole.
eikä tulevat lomatukset ja irtsanomiset pelota yhtään, ihan yksi vitun lysti. nälkää tässä on nähty vaikka töissä on pitänyt kulkea. nyt vain ei tarvitse aamulla lähteä mihinkään. seuraavat 500 päivää ainakin saa ihan riittävästi rahaa.
joo olen kohta työtön paska. mutta huom. en ole alkoholisti kuitenkaan.- työt viikon kuluttua.
viimeisellä 2:n viikon palkalla on elettävä 2,5-3 kuukautta ennen kuin eka työttömyyskorvaus tulee.
- rahaa sossusta
työt viikon kuluttua. kirjoitti:
viimeisellä 2:n viikon palkalla on elettävä 2,5-3 kuukautta ennen kuin eka työttömyyskorvaus tulee.
antaiskos nuo sen verran rahaa sossusta ettei tuollaisen 6kk vanhan lapsen kanssa tartteis lähteä hankeen, kun rahat ei riitä sitten vuokranmaksuun. eikä kyllä varmaan ruokaankaan.
Antaiskohan nuo hyväntahtoiset ja ystävälliset maahanmuuttajat tuosta naapurista, kun näkyy kuitenkin olevan merkkivaatteetkin ja autotkin on ostettu heti kun tänne tulivat. meidän perhe kulkee kävelemällä, polkupyörillä ja joskus myös bussilla, kun on rahaa. - sinulle tietenkään
rahaa sossusta kirjoitti:
antaiskos nuo sen verran rahaa sossusta ettei tuollaisen 6kk vanhan lapsen kanssa tartteis lähteä hankeen, kun rahat ei riitä sitten vuokranmaksuun. eikä kyllä varmaan ruokaankaan.
Antaiskohan nuo hyväntahtoiset ja ystävälliset maahanmuuttajat tuosta naapurista, kun näkyy kuitenkin olevan merkkivaatteetkin ja autotkin on ostettu heti kun tänne tulivat. meidän perhe kulkee kävelemällä, polkupyörillä ja joskus myös bussilla, kun on rahaa.Olet sisäsiittoinen, peräkammarilainen, juoppo jne.. oma syysi. Äänesi on varmaan itkuinen jne, jne.. ei tipu, ei lirise. Köyhät kyykkyyn! Kulttuuria sen olla pitää, silloin rahalla ei ole merkitystä, ollaan vieraanvaraisia!
- 500 päivää
kilpailun kiristyessä on tärkeää esittää nyt tehokasta eikä myöhästellä! Me työttömät otetaan nyt rennommin jonkun aikaa ja nautitaan elämästä...
- ylempien
persettä ja kääntäkää omat virheenne toisten syyksi. Sellaisilla ainakin meidän firmassa näkyy työt jatkuvan.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874188Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293163No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452340- 351348
- 10929
- 134921
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124776- 11770