Pahan olon purkausta

Fanta

Hei,
Meillä on sekametelisoppa perhe johon kuuluu 3lasta ja pari aikuista, lapsia puhutellaan meidän lapsina vaikka ei me biologisesti näiden Äitejä ja Isiä ihan olla:)
Mulla on 2 lasta ja miehellä 3 joista 1 asuu meidän kanssa, kahta lapsosta tavataan säännöllisen epäsäännöllisesti, vanhin 16 ja käy meillä pitkillä lomilla ja aina on mukava nähdä, muuten ei juuri yhteyksissä olla. Miehen nuorin lapsi tokaluokkalainen jolla eri Äiti kun näillä kahdella muulla, tulee miten sattuu sopimaan kaikille, haluaisin niin kovasti kertoa pitemmän kaavan mukaan mutta ei taida kukaan jaksaa niin pitkää tarinaa lukea:)
Meillä kaksi lapsista on teinejä jotka saavat jo itse päättää menevätkö viikonloppureisuille toiselle vanhemmalle vaiko eivät, vielä onneksi mielellään menevät. Nuorin käy säännöllisesti Isällään , joskin siitä vääntöä tällä hetkellä kun välimatka niin pitkä ...no sekin pitkä tarina:)
Tässä oli vähän taustoja jos jonkunlaisen kuvan sais tilanteesta.

Haluan neuvoja en kritiikkiä jos se ei ole rakentavaa.... olen ex, nyx ja lähi ja etä ja kaikkea muutakin, kuitenkin ihminen:)kirjoitusvirheitäkin voi siis tulla;)

Miehen kanssa ongelma, miten saisin hänet avautumaan semmoisen asian kanssa kun tämä hänen nuorin tyttö, aluksi kaikki meni ok, tapaamiset sujui, tosin kaikki sovittiin mun selän takana , mutta otin asian esille ja jonku aikaa kaikki menikin hyvin , nyt ollaan siinä tilanteessa että tämä neiti ei oikein mielellään tule meille ja Isä ei suostu mun kanssa keskustelemaan asiasta, tilanne on hankala koska olen kuullut että minua tästä syyllistetään , olen yrittäny kannustaa Isää tapaamaan tyttöä vaikka yksin jos sillä asia etenis ja puhunut ummet ja lammet laatuajasta jota joka lapsi tarvii....nyt ei vaan enää huvita, mulla on tullu möykky mahaan ja en halua enää jankuttaa ja asiaa ottaa ensimmäisenä esille.... Tytön Äidin kanssa aluksi oli hyvät välit mutta viilenneet ymmärettävästi ja siihenkin on oma pitkä tarina...
Mutta missä se raja menee mitä minun täytyy tehdä, onko se oikeestaan ees mun ongelma, näillä kahdella vanhemalla on pitkä ja takkuinen historia ja lapsi saanut varmasti jo nähdä tarpeeksi riitelyä.
Meidän lapsille Isänä ihan ok, tosin nyt tämmöisessä porukassa aina ei kaikki suju ihan normaalisti mutta ei me sitä odotettukkkan kun yhteen mentiin:)

Auttakaahan nyt ja selvennän toki jos tästä nyt yleensäkkään mitään tolkkua sai:)

3

318

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ydin???

On se, ettei miehesi näe tätä tyttöä?
      Meillä sama tilanne.
      Ja minä mietin ihan samoja asioita kuin sinä!

• Fanta

no juu, ja sit tässä joutuu itteensä katteleen peiliin että onko se jotenkin oma syy, vaikka aikuinen mieshän tuo on ja ite pitäis omat ratkaisut tehdä.
        On vaan jotenki niin syyllinkin olo, vaikka ei ne asiat koskaan heillä kovin hyvin oo ollu, ennen minuakaan.

• Angelika

Aivan turhaan stressaat asiasta.Isän ja tyttären
      välit säilyvät vaikka taukoja tapaamisissa olisikin.
      Älä nyt hyvä ystävä syyllistä itseäsi.Asioilla on
      tapana jäjestyä,tiedät nuorista paljon,heillä on oma
      tärkeysjärjestys.Miehet miettivät omassa päässään,
      kyllä ne asiat tulee puhutuksi kun aika on.Tsemppiä
      kevääseen,onpa haastava perhe!Voi Hyvin!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      87
      4028
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      24
      2891
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2310
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      34
      1311
    5. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      10
      899
    6. 131
      875
    7. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      844
    8. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      811
    9. Naisten ja miesten tasoeroista

Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris
      Ikävä
      124
      756
    10. You've been running and

so has your mind, I'm thinking of you all the time... 💘
      Ikävä
      11
      750
    Aihe