pakkaspäivä ja taidan lähteä paleluttamaan itteäni sinne...kai se kaipauskin sinne hälventyy...mutta et kai pahastu jos kirjoitan sun nimen ..uudelle vastasataaneelle kimaltavalle lumipeitteelle ....ja pienen sydämen myös... ;)
http://www.youtube.com/watch?v=710C2oQRA8o
Ulkona..
10
804
Vastaukset
- jos..
saan myös kirjottaa sun nimen lumelle, ehkäpä laitan ison sydämen nimesi perään ;)
- katsomassa
kenen nimen kirjoitit.
Jos se on minun niin kirjoitan sinun nimesi siihen viereen.Ja sydämen piirrän niin lähelle sitä toista sydäntä kuin vain on mahdollista.
Hienon kappaleen laitoit, kertoi kullasta ... :)) - laulu,
tuota en oo kuullu ainakaan kolmeenkymmeneen vuoteen:) joskus pikkutyttönä viimeksi.
- sulla;)
Älä kuitenkaan palelluta itseäsi,vaan laita pipo ja muut hyvin päälle:)
Taidan kohta ulos lumitöihin hipsiä itsekin.. - ihan etelässä
sinä ap.:D Täällä kun on aika lämmin ja lumi sulaa pois. Kirjoitan hänen nimensä anfalttiin...
- se tekee
tämänkin mieli, ehkä ensi kesänä törmätään..
- vaan joskus
minutkin mukaan, niin piirreltäis yhdessä niitä sydämiä. Saisit sitten vähän väliä lämmitellä minua sylissäsi, tämmöinen vilukissa kun olen :)
Olettaen tietysti (hölmönä), että viestisi on juuri häneltä... vaikka mukavaahan se on haaveilla, vaikkei olisikaan :) - -ap-
ulkoilulenkki on tehty ja posket on punaisena ja nenäpää ihan jäässä ,olisi mukava sulatella itseä sun lämpöisessä kainalossa loppuillan ja härnätä sua jäisillä sormilla ,,,villapaitasi alla!!
juu tiedän en saa sua liikaa härnätä...pohjoisenpoika,,,mutta kuitenkin ,,
aina välillä käyt mun ajatuksissani:)- monta..
pohojosen jääkarhua täällä tallustaa no.,missähänpäin lieneen sun oma pitäs vaikuttaa ,komia laulu oli;)
- nämä..
monta.. kirjoitti:
pohojosen jääkarhua täällä tallustaa no.,missähänpäin lieneen sun oma pitäs vaikuttaa ,komia laulu oli;)
viestit koskaan perille löydä,sellaista illuusiassa ja utu-maailmassa elämistä..
mut T-miehelle tuntureiden kupeeseen..mutta hän ehti jo yllättää;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 865352
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h784714Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1113017Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv872948Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p232514Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.612039Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska251966- 321523
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1141439- 1851328