Paljon puhdasta koskematonta
rakkauden hiutaleita
putoaa taivaalta
päälleni
niin paljon tarjolla
mutta mistä
yhdestä särkymättömästä
hiutaleesta
saisin ehjänä pysymään
että elettäväksi
koko iäksi
tähän sydämeeni
asumaan.
yksi hiutale
18
442
Vastaukset
Rakkauden kiteet
nuo valkoiset hiutaleet
ovat herkästi särkyviä,
niitä hellästi on kohdeltava
jos yhden lumivalkoisen
ehjänä saisi pidettyä
ja sydämeen asumaan asetettua.Kiitos - tästä meidän samaisesta
ajatuksien yhteisestä lennostamme,
joiden siivillä tätä
matkaamme niin
läheisesti teemme.
Hali yöhösi
kuin aamuusi.
- Belethiel
Rauhallisen pohdiskeleva ja miellyttävästi kulkeva on runosi tänä aamuna. Kiitos tästä lukukokemuksesta.
Näin minunkin täytynee välillä
kirjoituksen matkaa tehdä,jotta
esteettömästi voisi joskus
kulkea - lähemmäksi osuen.
Minä Kiitän
Sinua ja hetken
kehälläsi viipyen.
- kaaru
...Sinulle
runosi on jotain
kaunista kuin
taivaalta putoava
lumihiutale
koskemattomuudessaan
viattoman valkoisena
aivan sanaton
tämän runon
kauneudesta
herkkyydestä
esität niin
monen muunkin toiveen
runossasi:)Tämä aihe ehkä tyyli kuin sanatkin
tulivat nopeasti huonon ja hyvän
hetken jälkeen - seesteisenä
puhuttelemaan.
Kiitokseni- aitoudella
suon hellän hyvän yön
toivotukset Sinulle..
- Miekko
Todella hyvin kirjoitettu runo. Hieno on ajatus yhdestä särkymättömästä hiutaleesta - sitähän tämä on.. todella hyvin ilmaistu! Tuon kauniimpaa kuvausta asian ytimestä on vaikea kuvitella.
Tämä kyllä kuin salaa jostain
pulpahti pintaan eilisen
hyvän hetken jälkeen,ehkä nyt
oli vain tälläisen vuoro tulla
esiin...kai tuo talvimaisemakin
oli osa syy moiseen.
Nöyrästi Kiitän
sanoistasi ja toivotan
hyvää pyhäpäivää samalla.
- pienen kylän tyttö
pidä hellästi
nukuta silittäen
herätä hymyllä
suojaa sydämellä
niin se kestää
elämäniän
- kaunis kokonaisuus runosiKiitos - pienestä kylästä
tytön sanoin kuuluu suuria
sanoja pehmein ottein
ja ne mukaani otan
kuin myös säilytän.
Kiittäen lempeistä
virkkeistä ja niistä
osan Sinulle yöhösi
lähetän.
- Minanoita
jonain päivänä
rakkauden
koskematon hiutale
laskeutuu sydämesi
keskiöön
pidä huolella
varjele vaaroilta
rakasta
silloin se pysyy
ehjänä
se yksi ainoa..
Kaunis ihana runo Sinulta!Mitä jos tuo hiutale on jo minussa,
mutta pelkään että se sulaa
ja katoamme toisiltamme
jäljelle jää vain
pelkkä eloton
kuori
yhtä hiutaletta ei enään
ole ja kaipaus liian
suuri taakka kantaa.
...näinkö minun pitää
kauneus ja hellyys turmella
ennenaikaisella pelolla,joka
on joskus meitä kaikkia kohteleva.
Kiitos Sinulle sisäisestä
kauneudestasi,joka on miehen
kallein aarre.
- lindalinda1
' rakkauden hiutaleet '
Runosi ei ole turhilla kruusauksilla täytetty,
se kertoo melko vähin sanoin toiveen siitä, että
edes yksi hiutale jäisi iäksi sydämeen asumaan.
Osaat Sinä pienestikin kirjoittaa, kun vain otat
ja päätät :DTäällä on hyviä sanattomia
opettajia,joten pitää joskus
itsensä pakottaa tälläiseen.
Kiitos Sinulle.
- pups
On kaunis runo ja kaunis haave.
Sitähän minä vain mietin, että onko sellaista särkymätöntä hiutaletta olemassakaan tai saako sellaista ehjänä pysymään,siellä sydämessäkään, vaikka tarkoitus olisi hyvä. Ajatuksia siis runosi herätti, hieno siis.Kanssasi olen samaa mieltä ja varmaan
ymmärtänet,että vertauskuvilla tässä
ikäänkuin ollaan liikkeellä...toisinaan
miehenkin täytyy pehmoilla ja yrittää
miten luonnistuu.
Kaunis Kiitos Sinulle ja ankaramminkin
olisit voinut kommentoida en minä
pikkusista herppaa kun kriittinen olen
itsekin.
Hyvää nukkumattia viereesi
kun itse en voi tulla...kevennystä.
- *MURUKULTA*
Tuo ensimmäin säkeistösi pysäytti -
"Paljon puhdasta koskematonta
rakkauden hiutaleita
putoaa taivaalta
päälleni"
Hertsyykkeri mikä onni! :) Murukullaan korviin kuulosta unelmalta, johon taidan hetkeksi sukeltaa
- älä kerro kenellekään, että olen huplahtanut sinne Murukullan-unelmiin - taas -
Ja samalla nipistän silmäni ja toivon sitä ehjää 'hiutaletta' sinulle, dolan! :)
Kiitos siis tätä ja tota,,, mulla ois pari rekkakuormallista hiutaleita pihalla...:\Tervehdys - ja kun minä ajattelin,että
olit dolanin jonkun syyn takia jättänyt
opposition nurkkaukseen unohduksiin.
Ei kai tuo lauseeni niin järisyttävää
ollut,että Sinutkin pysähdytti.
Kovin iloiselta jälleen tunnuit olevan,
joka on Sinun ns.tavaramerkkisi.
Tänne tänään tullut lisää ja liekö
nämä olleet nyt Sinun lähettämiäsi.
Kiitän - ja hyvää päivän antia
Sinulle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä551553- 1231334
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1231228- 1401044
- 101897
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten337831Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82734Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54646Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50643Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64602
