Voihan pahus.
Menin sitten ostamaan käytetyn dogiboxin.
Tässä onkin sellainen "vika" että automaattihaku ei löydä kuin yhden kanavan. Pitäisi käsin syöttää jotakin QAM arvoja ja taajuusarvoja. Yritin laittaa taajuuteen erilaisia lukuja ja QAM-arvoakin vaihtelin, mutta huonolla manestyksellä.
Laite antaa kentät Taaj. S/R ja QAM ja niihin pitää itse syöttää lukuja.
Mistä löydän luvut? Googlesta ei ole paljon apua, eikä Welhon aspi osannut auttaa. Käski soittaa Digitaan, joka käski soittaa Welholle. Kukaan ei osaa auttaa. Tyyppi, jolta boxin huusin kuukausi sitten, on jo muuttanut töiden perässä maasta, joten hänestä ei paljon apua enää ole. Onneksi on usb-tikkutelkku kannettavassa, ettei ihan mene televisiottomaksi elämä.
Mistä löytää Qam ja taajuusarvot?
4
1229
Vastaukset
- itse avun löytänyt
- vbnvbcn
Itsellä on kanssa sellainen boxi joka ei osaa etsiä noita taajuuksia ja onpa muuten paskamaista noita itse käsin syöttää :D
Sit kun vielä pitää tehdä välillä noita tehdasasetusten palautksia!
Ei saatana mihin tää digi meidät on vieny !Nyt meni telkkarin kattominen niin mahdottomaks kun muutin taloon jossa on ihme qam-järjestelmä eikä mun pikkuset boxit löydä yhtään kanavaa. Monta päivää jo mennyt ilman telkkuu ja alkaa tuntuu että ehkä pärjäis ilmankin. Hyvä. Sitte joku keksi jonkun yle-veron. jos ne alkaa sitä multa ulosottaa,muutan maasta,haen turvapaikkaa vihaista verokarhua paeten.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse984822Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky1143952Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä2113850Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.1192257Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575781980Mitä on tullut
Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.801366- 1371324
Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle
Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.1681296En ymmärrä ateisteja!
Raamattu on aitoa historiaa, jotka ovat kirjoittaneet aikalaiset! Mitä änkyröitte turhaa???5461178- 531135