Kurjaa, kun uusikoilla on

niin paha olla

uusissa suhteissaan. Harmillista lukea, miten heidän hyvä elämänsä muuttuu huonompaan suuntaan heti kun itse eroavat ja löytävät uuden eronneen miehen. Luulisi jo oppivansa ensimmäisestä suhteesta jotain, eikä rynnätä suinpäin vieraaseen suhteeseen.
Sitten on vielä kurjaa kun miehellä on ex vaimo ja lapset siinä. Niin ja uusikon oma ex mies ja lapsetkin vielä, mutta eihän ne ole niin kauhteita kuin nämä miehen lapset jotka niin harvoin ovat isän luona. Vaikka uusikon omat on joka päivä, mutta eiväthän ne rassaa ei ei.
On se niin väärin, kun miehen lapsia pitää opettaa alusta alkaen kaikki, mutta onneksi ne omat ovat jo syntyessään osanneet kaiken opettamatta.
On harmillista, kun se elämä en parantunutkaan vaikka uusikko niin luuli, mutta kun oma elämä ei parantunut,niin olisihan se väärin antaa miehen ex vaimonkaan olla rauhassa rakentamassa omaa elämää ilman että hankaloitaa hänen elämää. Kun ei itsekkään, niin eipä toisenkaan. Sillä totuushan on että miehen exä on pilannut kaikkien elämän!! Hymyä, naks.

12

681

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • he tietävät syyn, mutta

sysäävät muiden niskaan. Se on helpoin tapa heittää omat ongelmat.

• paha olla

vaikka uusikko olenkin.Elämä on muuttunut PAREMPAAN suuntaan miehellänikin kun hän pääsi sinusta eroon,eikä teidän kakarat meitä vaivaa,isi on unohtanut heidät ajat sitten.Sinut etupäässä.Hymyä, naks.

• Katkera kun olet

et miehellä on ollut paras elämä ennen sinua, niin onhan se kamala. Hymyä, naks.

• vanha miehesi

on, kun dementia noin pahasti vaivaa, ettei edes lapsiaan muista? Lienee impotenttikin.
        Kohta hän unohtaa sinutkin. Hymyile ihmeessä ennen kuin hymysi hyytyy.

• dementia vielä
        vanha miehesi kirjoitti:

on, kun dementia noin pahasti vaivaa, ettei edes lapsiaan muista? Lienee impotenttikin.
        Kohta hän unohtaa sinutkin. Hymyile ihmeessä ennen kuin hymysi hyytyy.

mun miestä.Uusi vauva on tulossa ja elämä hymyilee.Impotentti mieskö????:Ei suinkaan.....hyvinkin kyvykäs.Sinun kaltaisesi exän takia unohtanut ex-lapsensa.Hymyile niin kauan kun hymyillyttää.

• elämänsuola minäkin
        Katkera kun olet kirjoitti:

et miehellä on ollut paras elämä ennen sinua, niin onhan se kamala. Hymyä, naks.

oon miehelleni,hän nauttii kun pääsi sinusta eroon ja vauvelikin on meille tulossa.Hymyä,naks.

• kivasti!
        dementia vielä kirjoitti:

mun miestä.Uusi vauva on tulossa ja elämä hymyilee.Impotentti mieskö????:Ei suinkaan.....hyvinkin kyvykäs.Sinun kaltaisesi exän takia unohtanut ex-lapsensa.Hymyile niin kauan kun hymyillyttää.

ite asiassa loistavasti, kun ei tarvi miehen eksästä stressata. me miehen kans eletän ihanaa elämää eikä mies oo vuosikausiin puhunukkaan niistä lapsista, jotka ex halusi joten hoitakootkin sit itse. onpa ihanaa kun ei oo semmosia riippakiviä mies kantanu mukanaan tähän suhteeseen.

• uskotella, jottei m ies jää
        elämänsuola minäkin kirjoitti:

oon miehelleni,hän nauttii kun pääsi sinusta eroon ja vauvelikin on meille tulossa.Hymyä,naks.

yksin... toivottavasti tämä vauva ei jää ilman isää, kun tulee uusi nainen taas kehiin! Hymyä, naks.

• vanha miehesi
        dementia vielä kirjoitti:

se minun kaltaiseni exä oikein on, kun on pannut miehen pään niin pyörälle, että kaikki muu unohtuu? Vai luuletko vain?

Minä muuten en ole kenenkään exä. Luulet vain.

Pikkuisen kieltämättä hymyilyttää hätäinen säntäilysi. Hymyilepä sinäkin niin kuaan kuin elämä hymyilee huonomuistisen miehesi kanssa.

• VANHUS vielä
        vanha miehesi kirjoitti:

se minun kaltaiseni exä oikein on, kun on pannut miehen pään niin pyörälle, että kaikki muu unohtuu? Vai luuletko vain?

Minä muuten en ole kenenkään exä. Luulet vain.

Pikkuisen kieltämättä hymyilyttää hätäinen säntäilysi. Hymyilepä sinäkin niin kuaan kuin elämä hymyilee huonomuistisen miehesi kanssa.

tämä mun mies ja onneksi ymmärsi ottaa etäisyyyttä koko entiseen porukkaansa.Ei sitten nnäin ollen kaipaa sua eikä kakaroita enään.Hymyilen edelleen.

• vanha miehesi
        VANHUS vielä kirjoitti:

tämä mun mies ja onneksi ymmärsi ottaa etäisyyyttä koko entiseen porukkaansa.Ei sitten nnäin ollen kaipaa sua eikä kakaroita enään.Hymyilen edelleen.

ymmärsi ottaa etäisyyttä? En usko, että on ainakaan sinun onnesi, että miehesi unohtaa lapsensa tuosta vain. Etkös sinäkin odota hänelle lasta?

Minua hänen ei tosiaan tarvitse kaivata. Enpä usko tuntevani mokomaa miestä. Valitsen seurani paremmin.

Hymyile sinä vain. Ehkä hymyilet helpotuksesta sittenkin, kun hän on unohtanut sinut kuten "koko entisen porukkansa".

• hän ole
        vanha miehesi kirjoitti:

ymmärsi ottaa etäisyyttä? En usko, että on ainakaan sinun onnesi, että miehesi unohtaa lapsensa tuosta vain. Etkös sinäkin odota hänelle lasta?

Minua hänen ei tosiaan tarvitse kaivata. Enpä usko tuntevani mokomaa miestä. Valitsen seurani paremmin.

Hymyile sinä vain. Ehkä hymyilet helpotuksesta sittenkin, kun hän on unohtanut sinut kuten "koko entisen porukkansa".

kenties sinun exäsi??.MINUN vuokseni hän hylkäsi kakaransa ja exänsä.MUA VAAN NAURATTAA.....

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      94
      4263
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      29
      3233
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2350
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      35
      1358
    5. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      10
      949
    6. 141
      948
    7. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      904
    8. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      842
    9. Naisten ja miesten tasoeroista

Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris
      Ikävä
      124
      786
    10. You've been running and

so has your mind, I'm thinking of you all the time... 💘
      Ikävä
      11
      780
    Aihe