ketkä ovat vuoden vaihteessa poistaneet/poistattaneet tältä avoimelta foorumilta tunnetun vaikuttajan Väinö Pertamon faktapohjaisia arvioita ja yhtä hypnoosijärjestöä ("tajunnanyhteisöksi" itseään kutsunutta SHY:tä) käsitelleitä viestejä? Millä valtuuksilla, millä keinoilla tällaista tai muuta "verkonkudontaa" on harjoitettu?
Ulkopuolisen silmään pistään, että palstaa täytetään ilmiselvän provoilevilla, pelleilevillä tai harhaanjohtavilla trollauksilla, nimimerkkien näpistyksillä - ja joskus asiattomuuksilla, mutta faktapohjaista tai omista kokemuksista lähtevää kritiikkiä koetetaan vaientaa.
Toivottavasti palveluntarjoajaa ei ole manipuloitu toimimaan puolueellisesti eikä palstan seriffitoimintaa ole käytetty järjestöpolitikointiin tai yrityksiin tukahduttaa alan ilmiöiden riippumatonta arviointia.
Poistot & provot: onko jo
selvitetty,
1
327
Vastaukset
- irtisanoutua
...täällä harjoitetusta Väinö Pertamon ym. asiakriitikoiden perusteettomista sensuroinneista yms. keskustelun vaikeuttamisesta, asiallisia ammattilaisia ja tutkijoita leimaavista hyökkäilyista, kaikista asiattomista suorista tai epäsuorista uhkailuista sekä sitoutua kunnioittamaan yksilönoikeuksia. Myös sisäisessä toiminnassaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2026993
- 594622
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s384228- 713239
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161945Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗271696- 171670
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹401573- 341449
- 1431237