Mitäköhän voisi olla, kun tänään kun heräsin, niin oli kurkku melko kipeä, ja nyt kuumetta 37.5 astetta? Jostain olen kuullut, että stressi aiheuttaa tällaista, ja sitä on nyt ollut. Eilen oli inssi (Meni läpi =)) ja toissapäivänä tekstitaidon kirjoituset. Ensi viikolla on kuunteluita, eikä olisi kivaa olla kipeänä.. Myös päänsärkyä on hieman, mitä oli jo eilen. Kuulemma pitkän stressin helpottua sairastuu helposti, mutta kuinka kauan olen todennäköisesti kipeänä??
Kurkku kipeä ja
6
831
Vastaukset
- nyt 38.0
Nyt kuumme noussut 38:aan ja nenä ei vuoda ollenkaan, mikä ei ole minulle tyypillistä sairaana...
- Juuri noin..
Olin aluksi viikon väsynyt ja sitten pe iltana tuli pieni kuume ja kurkku kipee, nuhaa ei mutta sitten tuli 4pv päästä kauhea nuha ja kuumetta lisää. Torstaina alkoi helpottaa eli kesti sellaisen melkein viikon. Olin neljä päivää kotona kuumeessa. Jotain ärhäkkää flunssaa. Nyt on oikein hyvä jo.
- Ensi viikon
Juuri noin.. kirjoitti:
Olin aluksi viikon väsynyt ja sitten pe iltana tuli pieni kuume ja kurkku kipee, nuhaa ei mutta sitten tuli 4pv päästä kauhea nuha ja kuumetta lisää. Torstaina alkoi helpottaa eli kesti sellaisen melkein viikon. Olin neljä päivää kotona kuumeessa. Jotain ärhäkkää flunssaa. Nyt on oikein hyvä jo.
Koeviikko päin persettä kun jäin jälkeen tuon taudin takia.
- haamu23232
Ensi viikon kirjoitti:
Koeviikko päin persettä kun jäin jälkeen tuon taudin takia.
toissa perjantaina oli vähän kurkkukipeä,muuten olo hyvä.. lauantaina jo huono olo, päänsärkyä (johtuu ehkä unenpuutteesta/niskakivusta), hengitystiet tukossa.. tiistaina ja keskiviikkona ihan kauhee olo, varsinkin aamusin.. torstai vähän parempi.. perjantai huono, alkoi yskä.. lauantai parempi ja nyt sunnuntaina (10 pvää myöhemmin) tuntuu jo miltei terveeltä.
- kandipaatti
Ympäri vuoden on liikkeellä kymmeniä flunssaviruksia: luuletko todella että aina sairastuessasi flunssaan saat niistä juuri sen yhden ainan joka aiheuttaa sinulle aina samat oireet?
Sinulla on tavallinen flunssa. Ei siihen liity mitään mystiikkaa, mitä pitäisi setviä nettipalstoilla. Koeviikko tai yo-kirjoitukset eivät estä flunssaa tarttumasta sinuun.- flunssainen
Yhtä turhaa kuin voivotella flunssaa nettipalstalla on kommentoida muiden kirjoituksia nettipalstalla. Jos ärsyttää näitä lukea niin mee lukemaan joitain muita keskusteluja, kiitos. Elä ja anna muiden elää!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p454990Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1121570Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "481119- 131053
81-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."
Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome17987Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan
Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy75950Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella8927Kulukusuunnat
Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v2852Tynkä Eläintarha ei ole enää visiitin väärti
Ähtärin MesiZoo on vajonnut alas. Näytillä olevien eläinten määrä on romahtanut lähemmäs -40%. Paikat ovat päässeet pah56751Junan alle
Kuka päätti tai yritti päättää päivänsä jäämällä junan alle ja aiheutti sen takia veturikuskille ja muille traumat..?27713