Kalpalinna - lumitilanne ja muuta?

Roger Rabbit

Onko tämänhetkisiä kokemuksia Kalpalinnasta? Rinteet ja hissit auki? Hiihto-oetus OK? Lunetus ja lumitilanne.

Mennään muutamaksi tunniksi lasten kanssa, eli emme tarvitse muuta kuin loivan ja puoliloivan mäen, hissin ja hiihdonopetusta kahvila.

Olen viimeksi käynyt vuosia sitten ja tiedän että kaikki ei ihan ole ollut kohdillaan viime vuosina. Mutta paikka olisi nyt sopivan etäisyyden päässä.

9

3353

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kato tuolta

itse oon käynyt siellä viimeksi vuonna 95

• Roger R

Ei paljon kerro tuo sivu.

• Simo
      • Roger R

OK, nyt olin itse paikan päällä. Kaikki puitteet olemassa mutta toteutuksesta ei juuri tyylipisteitä...

Jyrkät rinteet "pohjoispuolella" kovassa kunnossa eli lähes jäisiä... luonnonlunta kun on tullut sen verran vähän tänä vuonna. Lisäksi oli hissi suljettu kaikkein vaativammalla puolella, sääli kun ei päässyt vetämään jyrkänteitä alas monttuun.

"Lapsirinteet" eteläpuolella OK.

Hissit kohtalaisen surkeet.... vaatisi päivitystä. Kapulahissi ehdottomasti pois. Vuokraamoon päivitys, eli vähän modernimpaa kamaa olis ihan jees.

Positiivineen asia oli että jonoja ei ollut, paitsi lapsihississä.(johtuu siitä että se on niin hidas ja toimii vanhalla tekniikalla).

Hinnat OK laatuun nähden. En suosittele hiihtäjälle joka vaatii laatua, mutta OK jos tyytyy laskettelun fiiliksen. Omat evät mukaan.... (Tiedustele vessan toimivuudesta ajoissa....)

• tumbajaturbo

tänä vuonna kaikki kausikortin ostajat on todella tyytyväisiä kun pääsee laskemaan oikein yhtä rinnettä. mutta onko tässä taas asiakasta koijattu häh!!!!!!!

• Anonyymi

Kalpalinnalla uudet omistajat! Homma näyttää saaneen loistavan startin! Suosittelen tutustumaan ensi kaudella ja käymään vaikka ennakkoon syksyn aikana ihmettelemässä uusia rinteitä ja mahtavaa touhua.

• Anonyymi

Tuskin se siitä miksikään muuttuu. Kannattaa suosiolla aja vähän pohjoisemmas.

• Anonyymi

Uusien omistajien myötä ainakin lippujen hinnat on päivitetty.Ennen pidin svetsin hintoja suhteessa rinteisiin kalliina, no kalpis on nyt mennyt rinnalle ja ohi oikeen roimasti.Eivätkä ne rinteet sielläkään niin ihmeellisiä ole. Tai ovathan ne lyhyitä mutta kalliita 1 nousu 6€

• Anonyymi

Kyllä on auki, muista ottaa museokortti mukaan, saat alennusta hinnoista.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä tapahtunut

Poliiseja monta autoa+panssariauto Porista kpäähän päin tänään klo n.20 kuka hurjistunut ?
      Kankaanpää
      48
      6178
    2. Lakea konkurssiin. Asukkaat menettävät asuntonsa

Kuntarahoitus on tänään jättänyt konkurssihakemuksen lakean kaikista kiinteistö osakeyhtiöistä. Kassa on tyhjä, kaikki
      Seinäjoki
      66
      4008
    3. Nikkalassa vauhdilla nokka kohti taivasta

Mitähän Darwin sanoisi näistä 4 suomalaisesta, jotka kävivät Haparandan puolella näyttämässä, kuinka Suomi auto kulkee t
      Tornio ja Haaparanta
      16
      3047
    4. Gallup: kaivattusi syntymävuosi

Minä vuonna kaipaamasi henkilö on syntynyt?
      Ikävä
      190
      2875
    5. Upea peppuisella naisella

Upea peppuisella naisella on upea peppu.
      Ikävä
      31
      2768
    6. Missäpäin,,,

Lapuaa tapettu ihminen viime yönä ? Hurjaa touhua nykymeno täällä...
      Lapua
      40
      2462
    7. mahdollista, että olet ollut iltavuorossa

Ja kotiin päästyäsi tulit palstalle etsimään merkkiä minusta, jos kaipaat yhtään minua niin kuin minä sinua Ei mennyt k
      Ikävä
      13
      2439
    8. törniöläiset kaaharit haaparannassa

isäpapan autolla kaahatta 270 km/h metsään https://www.lapinkansa.fi/nsd-kaksi-suomalaista-kuoli-kolarissa-haaparannall/
      Tornio ja Haaparanta
      19
      2360
    9. Sitä saa mitä tilaa Perussuomalaiset!

https://yle.fi/a/74-20160212 SDP:n kannatus se vain nousee ja Keskusta on kolmantena. Kokoomus saanut pienen osan persu
      Maailman menoa
      317
      1451
    10. Mitähän ne katseet merkitsee

Kun et saa sanaa suustasi.
      Ikävä
      149
      1448
    Aihe