Hemmetin full contact

kokeilija..

Toimii vähän liiankin hyvin. Ajattelin josko kyseinen tuote auttais kännissä ollessaan, mut kännejä en kerennyt sit vetämäänkään vaan otin pillerin ja menin yhen muijan luona käymään. Jouduin ikävä kyl lähteen sieltä liian aikaste illalla pois, mut mitään vaikutusta en huomannut vielä 3h ottamisen jälkeen. Pääsin kotiin 4h ottamisesta ja kokeilin piruuttaani et onks siinä mitään vaikutusta jos itse vähän hivelen. Noh, nyt se on jöpöttänyt 14.5h putkeen. Olen nukkunut täs välissä, mut aina kun olen herännyt. On toi ollut pystyssä ja on vieläkin. Hemmetti ku kehtaa mennä edes kauppaan ku ei ole mitään tiukkoja housuja olemassa... Tietääks kukaan mitään vastakeinoa tälle jöpötykselle? Niin ja tätä todellakin voi sanoa "rautakanki" sanalla nyt. On kuule kova ja tuntuu kuin ois paksumpi (verisuonet pullottaa).

28

9733

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kokeilija..

pikkanen miinus tuosta vielä se, et tuntuu kuin olis krapula päällä. Pää ei varsinaisesti kipeä, mut kanuunalta olo muuten tuntuu ja aika pian ottamisen jälkeen päätä rupes kuumottaan aika lailla kuin olisi ollut kuumeessa. Mittasin kuumeen, normaali tila silti.

• äijjjjjjjjjjjä

vaikuttavin aineosa ja ehkä auttava/osaava Nainen!

• höpistä, että

mullaki on suonikas muna mut sulla on ny todennäköisesti upee Nainen! Noi Fulli on skeidaa ja auttaahan plasebo tietysti ja pieni määrä typpioksijeda. En silti usko toho fulliin....

huijausta ja humpuukia!

• jos..

kerran eläessään pistää 20e fulliin ja kokeilee. Se nimittäin toimii. En itse siinä tunne munassa mitään tykytystä, mut helposti sen sai pystyyn ja pysymään varsinki erittäin kovana pystys pitkään. Ei ole humpuukia. Itse olen mies jolle ei monellakaan lääkkeellä ole mitään vaikutusta, kuten edes kipulääkkeet tai perus burana\aspirini pääkipuun tai mihkään, mut tämä toimii. Kokeile ennenkuin puhut joutavia..

• fulcontaktia

olen nyt tässä noin puolivuotta odotellut että koskahan alkais:
      naama punottamaan
      päässä jyskyttämään
      ja se tärkein:
      hepissä tuntumaan joltain,mutta:
      ei vielä ole tullut mitään noista ed mainituita oireista.
      Ainut kohdalleni tullut oire oli että:
      Fulcontakt 2kpl pakkaus 19.90 postikulut.

• Äijjjjjä

Ja tehoavia aineita ei saa Suomessa myydä.

Mutta jos karkit tehoo niin sehä o huippujuttu;)

• 321
        Äijjjjjä kirjoitti:

Ja tehoavia aineita ei saa Suomessa myydä.

Mutta jos karkit tehoo niin sehä o huippujuttu;)

- Ja tehoavia aineita ei saa Suomessa myydä.

Heh näinhän ne viranomaiset luulee

• poppamies_

Libidosi on matala, eikä sinulla koskaan todennäköisesti ole seisonut pelkästään naisen ajattelusta, vaan olet tarvinnut kosketuksen.
      Itse olisin tehnyt seuraavasti:
      Tabu kielen alle ohjeen mukaan puoli tuntia ennen kuin misun luo, sitten misun kanssa pientä muhinointia, hyväilyä jne. jonka aikana tulee varma seisokki ja kestää.. kestää.. ja kestää.

• Eio mitää

puutetta.

• valetta pelkkää

JOO,,humorii poka osaa kirjottaa..mäkin kerran kokeilin ei mitääään TEHOO sis mitän

• saa nimittäin

pääkivun ja olon kuin olisi krapula. Sit kun viimein sen värkin saa pystyyn, on se silloin kovempi ja kestävempi. Muuten siinä ei tule mitään erityistä tunnetta seisokille.

• SÄRKYTULEE JOOOO
        saa nimittäin kirjoitti:

pääkivun ja olon kuin olisi krapula. Sit kun viimein sen värkin saa pystyyn, on se silloin kovempi ja kestävempi. Muuten siinä ei tule mitään erityistä tunnetta seisokille.

Kyllä pään särky tulle sillen lievästi ja sit kestää..no ei sekän oo sillen hyvä..jotain se puolikas pillerikin voi auttaa..otin kerran kokonaisen,,no eroo en huoimannut miten sit seiso,,mutta seiso kummiskin,,,olen ottanut myös puolitaplettii...

• Tiejrouiofgds
        SÄRKYTULEE JOOOO kirjoitti:

Kyllä pään särky tulle sillen lievästi ja sit kestää..no ei sekän oo sillen hyvä..jotain se puolikas pillerikin voi auttaa..otin kerran kokonaisen,,no eroo en huoimannut miten sit seiso,,mutta seiso kummiskin,,,olen ottanut myös puolitaplettii...

siinä se päänsärky onkiii!

• Lisävauhtia...

Kyllä se toimii , annostus vaan on väärä jos ottaa kokopillerin , itse otan 1/4 osa tabletin .
      Koko pilleristä saa ensinnäkin krapulan kaltaisen päänsäryn ja toisekseen pitää elimellisesti olla terve elin jos on jotain sairauksia jotka vievät kyvyn niin ei toimi.
      Itse kokeilin kun ollaan vuosikausia oltu samassa sängyssä niin mielenkiinto hieman laantunut ja totesin sillä saa ensinnäkin pitkän seisokin ja kestävyyttäkin lisää.
      Normaalisti ei huomaa mitään mutta kun pikkusen aloittelee niin kun kiihoittuminen alkaa niin alkaa järjetön seisokki ja tytöt tykkää ja vaikutus kestää n 24 h

• ...vain 24 tuntia

...vaan perjantai-iltapäivänä otettuna toimi vielä sunnuntainakin.

• samaa mieltä.
        ...vain 24 tuntia kirjoitti:

Otin pe iltana ja sunnuntai iltana huomasin vasta vaikutuksen hävinneen. Päivällä toimi vielä..

• zyxyzy
        ...vain 24 tuntia kirjoitti:

saman olen huomannut itsekin, pitkä on kesto ja puolella tabulla pärjää tosi hyvin. Perjantaina illalla kun ottaa, vaikuttaa vielä sunnuntainakin.

• mies 52
        zyxyzy kirjoitti:

saman olen huomannut itsekin, pitkä on kesto ja puolella tabulla pärjää tosi hyvin. Perjantaina illalla kun ottaa, vaikuttaa vielä sunnuntainakin.

Minulla ensimmäiset kaksi tabua toimi ihan hyvin, eikä ollut mitään sivuvaikutuksia niin nyt sitten uusilla tableteilla aika hurjat sivuvaikutukset. Ensin edellisenä viikonloppuna oli kieli turvonnut yön aikana nukkuessa sellaiseksi, ettei aamulla pystynyt edes vettä juomaan, saatikka puhumaan.
        Sitten viime viikonloppuna oli vastaavasti huulet ja kasvot turvonneet aivan mielettömiksi.
        No, molemmilla kerroilla nuo mainitsemani oireet menivät ohi päivässä.
        Onko kellään muulla vastaavia kokemuksia tai yleensäkään muita sivuvaikutuksia?
        Itse olen varmaan jollekkin aineosalle allerginen.
        Harmittaa vaan kun muuten toimi hyvin.

• Määrä ratkaisee
        mies 52 kirjoitti:

Minulla ensimmäiset kaksi tabua toimi ihan hyvin, eikä ollut mitään sivuvaikutuksia niin nyt sitten uusilla tableteilla aika hurjat sivuvaikutukset. Ensin edellisenä viikonloppuna oli kieli turvonnut yön aikana nukkuessa sellaiseksi, ettei aamulla pystynyt edes vettä juomaan, saatikka puhumaan.
        Sitten viime viikonloppuna oli vastaavasti huulet ja kasvot turvonneet aivan mielettömiksi.

Itse otan vain 1/4 tapletin kun sekin tuntuu riittävän..jospa annos on liian iso ja joka päivä ei kannata ottaa...

• -O-
        Määrä ratkaisee kirjoitti:

Itse otan vain 1/4 tapletin kun sekin tuntuu riittävän..jospa annos on liian iso ja joka päivä ei kannata ottaa...

Pitäiskö sen tabletin liueta ihan kokonaan vai? Väkisinkin meinaa tonne kielen alle jäädä tavaraa...

• tehnyt näin
        -O- kirjoitti:

Pitäiskö sen tabletin liueta ihan kokonaan vai? Väkisinkin meinaa tonne kielen alle jäädä tavaraa...

eli kun on liuennut tabu veteläksi ja sen mitä sinne nyt jää kun sitä mukaan sitä tietty nielee mitä sulaa, mut ei sitä pidä jäämään odotteleen et se liukenee siitä sulanneesta vaiheesta tietenkään :) Toimivaa tavaraa on. Ainakin lisäpontta antaa kivasti leikkeihin.. ;)

tv: M28

• Niele loput
        -O- kirjoitti:

Loput sitten nielaistaan imeytyy se sieltäkin....ja toimii.
        Jos annos on iso mulle tulee siitä pieni päänsärky mutta kyllä sen kestää kun muuten toimii ja antaa lisää virtaa kestävyyttä...

• full kontag
        tehnyt näin kirjoitti:

eli kun on liuennut tabu veteläksi ja sen mitä sinne nyt jää kun sitä mukaan sitä tietty nielee mitä sulaa, mut ei sitä pidä jäämään odotteleen et se liukenee siitä sulanneesta vaiheesta tietenkään :) Toimivaa tavaraa on. Ainakin lisäpontta antaa kivasti leikkeihin.. ;)

tv: M28

mistä tätä full kontaktii voitilata tai ostaa?

• ....
        full kontag kirjoitti:

mistä tätä full kontaktii voitilata tai ostaa?

luontaistuote kaupoista. Googleta netistä nimellä niin johan alkaa löytyä myyntipisteitä sieltäkin. Reseptivapaa tuote. Kannattaa kokeilla.

• Pelaa vielä , mut kun on
        .... kirjoitti:

luontaistuote kaupoista. Googleta netistä nimellä niin johan alkaa löytyä myyntipisteitä sieltäkin. Reseptivapaa tuote. Kannattaa kokeilla.

HYVÄ JA OASAAVA NAINEN. Siinä teille pillerit.

• contact71
        mies 52 kirjoitti:

Mullakin pukkasi jotain allergista reaktiota kahden viikon ja 2½ tabletin käytön jälkeen: selkä, rinta, vatsa, käsivarret ja hieman kaula oli ihme punaisia näppylöitä täynnä. Muuten aine toimi toimi todella hyvin.

• Jotka tolla humpukilla

viitti ees näytellä?

Naiset te myytte taustaLLA NOITA KARKKEI?

• haittavaikutukset

Kokeile 1/4 tablettia. Mulle se riittää mainiosti eikä ole sivuoireita.

Huolestuttaa vaan, että mitä haittavaikutuksia sen käytöstä on? Tuotetta tuskin on tarpeeksi perusteellisesti tutkittu :(

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      134
      5432
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      31
      3892
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2490
    4. Eipä tunnu se "pedofilia" huuto kiinnostavan

Lähinnä se sekohäirikkö ressukka joutuu itse vastaileen itselleen, mitään näkyvyyttä ei saa, palstalla ylipäätään on hyv
      Maailman menoa
      39
      2067
    5. Minulla ei ole ketään muita

Enkä halua ketään muita kuin sinut.
      Ikävä
      24
      1833
    6. Jätä minut rauhaan

En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv
      Ikävä
      25
      1739
    7. Harmittaako sinua yhtään?

Tuntuuko pahalta ollenkaan?
      Ikävä
      41
      1660
    8. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      51
      1621
    9. On varmaan turn off

Mutta olen tosi kokematon.
      Ikävä
      30
      1574
    10. Olitpa ikävän

Kylmä eilen. Miksi ihmeessä?
      Ikävä
      40