Taas päsähti suursiivouksen ja pyykkäämisen jälkeen mieleen, että olisi mukava juoda pari olutta.
Tulin lueskelemaan sivuja ja varsinkin kaikkein karmeimpia krapulajuttuja.
Ihmeesti omat krapulat ja sekoilut unohtuvat ajan kanssa.
Näitä teidän juttujanne lukiessa juomattomuus vahvistuu ja korvikkeeksi otan suklaata. Nam.
Minulla tuo aiempi alkoholin käyttö on liittynyt itseni palkitsemiseen joistakin tehdyistä hommista, kotitöistä jne. Eihän aviomies itsestään selvyyksistä kiitä, luulee kaiken rehkimiseni kuuluvan asiaan.
Itse roikkuu netissä odottaen valmista.
Onko tuttua?
Hyvä kikka torjua alko-halut
9
843
Vastaukset
- +++++
Mulla myös tulee sama mieliteko kun on saanut tehtyy kovasti töitä niin , tulee halu palkita itsee lonkerolla.Mutta kun siitä tulee kankkunen , kun ei jää vain pariin. Täällä kun lueskelen noita juttuja, niin eipä haluta juopotella . Ei ole vielä tullut monen päivän putkee juotua.Riittää kun yhen illan ottaa. Tänä vuonna ei ole ollut vielä kankkusta kertaakaa, vaikka on kyllä tullut tehtyy hommii että voisi palkita itseä.Viikolla pari kuumaa konjakki totii flunssaan.
- Enzian
Yllättävän nopeesti unohtuu ne kamalat tuskat, mitä reilun juomisen (huom. ei siis vain pari päivää) seurauksena tulee. Ihminen on unohtavainen.
Minulla ei muuten ole mitään juomishimoa tällä hetkellä mutta eiköhän viisaudenhammaspahalainen ole ärtynyt näin sopivasti viikonlopuksi. Tuli tuossa mieleen, että josko hakisi marketista votka- tai snapsipullon ja kokeilisi sitä ikivanhaa kotikonstia eli viinalla suun purskuttamista. Ehkä silti kuitenkin luotan särkylääkkeisiin - vois vaikka vahingossa nielaista sen viinaryypyn ;-)!- Spriten voimalla
kuin riskeerata vodkalla. Viina kun on kerran suuhun asti päässyt niin ei se sieltä sovulla muuta kuin nielaisemalla poistu.
Minäkin olen huomannut, että ihmisen muisti on todella lyhyt. Eipä enää niin hyvässä muistissa ole ne tuntemukset joita vielä viime keväänä koin. Täällä käyn lukemassa muiden tuskailua ja saan siitä voimaa pysytellä raittiina. Raadollista, että toisen epäonni on toisen onni, mutta totta se on, että monista krapulakertomuksista muistuu mieleen se elämä, jota ei enää halua takaisin. Sekin osaltaan auttaa taas päivän eteenpäin raittiina.
- kyllä toki!
just kun mulla...Palkitsen itseni kaikesta mitä olen saanut aikaan, ja milläpä muulla kuin alkoholilla.
Lisäksi minun on helppo tarttua pulloon jos esim. ottaa päähän joku juttu tai jos ei ota päähän mikään,jos haluan juhlistaa asioita, jos on ihan tavallinen olo,jos sitä jos tätä....Viime viikonloppu meni juhliessa..krapula kestää nykyään 2päivää koska yritän juoda kuitenkin harvemmin.
Kiitos itselleni että tämä viikonloppu täysin selvä linja.Nyt ei krapulaa! josta seuraa palkkio;) - laita ukko töihin
niin on.
- ...
YouTubesta löytyy videoita alkoholisteista. Kannattaa katsoa, eivät ole pelleilyä tai näyteltyjä pätkiä vaan ihan oikeasta elämästä:
http://www.youtube.com/results?search_type=&search_query=A&E Intervention alcohol&aq=f
*Noita kun katsoo muutamia niin muistaa taas, miksi voisi olla juomattakin.- Näin on.
Kiitos YouTube-linkistä!
Unohduin katselemaan ja kuuntelemaan lähes tunniksi.
Suomessa ei kai USA:laista interventiota harrasteta, joillekin olisi varmasti tehokas konsti.
Jotenkin jäi mieleen lauseet "tämä on MINUN elämäni", "teen, mitä ITSE tahdon", "missä autoni avaimet, haluan ULOS, POIS"
Onko meillä alkoholisteilla hyvin itsekäs luonne/onko itsenäistymisemme jäänyt kesken?
Alammeko kantaa vastuuta itsestämme JA läheisistä vasta, kun olemme kalauttaneet itsemme rajusti PULLOON?
Paljon mietittävää noissa videoissa, kannattaa vilkaista!
- Oolofi
Ite en syö suklaata, kun hampaille se ei tee hyvää. Tosin eihän se juopottelukaan hampaille hyväksi ole.
- entinen...(ex-juoppo)
Niin tuohan on vain elämän tapa,joka ryöstäytyy käsistä ajan kanssa...
Meikä kanssa tykkäsi siivota, pestä pyykkiä,tehdä kaikenlaista siis hirveesti tehdä ...ja parit huurteiset siihen päälle jo oli kivaa eikä mikään tuntunut raskaalle...tein kaikkee kukkoja ,uuni ruokia,ihan mitä tahansa leivoin ja aina palkinnoksi huurteiset päälle jo oli antoisaa ja kevyttä aikaa -no ajan kanssa se on vain niin että mitään ei voi tehdä...ilman palkintoo sitä ei voi kukaan sanoa että kukaan olisi kärsinyt että hommat ei hoituis ..ne hoitu mutta itse siinä loppujen lopuksi kärsii...paras opetella tekemään kaikki hommat ilman ns. palkintoo ja se toinen osakas voi ihan hyvin tulla avuksi et kai sinäkään mikään piika ole..eli hommat puoliksi ja rentouttavalle lenkille yhdessä sauna päälle ja korkeintaan se yksi ööli saunajuomaksi jopa alkaa elämä tuntumaan mukavalle! Nää krapula jutut täällä saa kyllä muistamaan että ei kannata korkata...ei missään nimessä läträtä tuon kultaisen ohrajuoman kanssa.Tehdään elämästä kivaa ilman alkoholia kyll se onnistuu!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse854614Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky1103830Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä1753620Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.582052Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575711928Mitä on tullut
Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.891259- 1291114
Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle
Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.1401050- 57963
Mikä homma?
https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä27882