portsarin käytös

...rseestä...

Mihinkähän tästä valittaisi... ?

Eilenilla tuli tuttavapariskunta kylään ja illan kähmyssä päätettiin käydä kannattamassa paikallista ravitsemusliikettä muutaman siiderin verran.
Käyn tosi harvoin, taisi olla edellinen kerta
joskus lokakuussa.

Päästiin sisälle, pariskunnan takit riisuttiin ihan OK ja minä siinä aloin punoa myös takkia
narikkaan jutellen semmoista small talkia siinä.

en tiedä mitkä sanani portsari nappasi, keskustelitiin siitä kun yksi pienempi paikka
oli yllättäen kiinni (sinne oltiin alun perin menossa)

Portsari ei edes vilkaissut takkiani; totesi vaan
että ei täälläkään tarvitse olla jos ei viihdy.

No siinä haavi auki seisottiin kaikki, pariskunta meni sisälle ja minä kipitin taksiasemalle ja siitä kotiin.

Pilalla mukava yhteinen ilta.

Aamulla mietin että olinko kenties vaan itse väsyneen oloinen (töihin lähtö on aina 5.30)
vai mitä, mutta tänään on porukalla ihmetelty
pinnan palamista tyyliin naps.

Sen verran tiedän että tyyppi omistaa osan paikasta, jotenka omistajalle valittaminen on turhaa...

9

1595

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • minun...

...kaverini ovat ainakin sen verran lojaaleja minulle, että jos pääsyni baariin/yökerhoon estettäisiin ilman kunnon syytä, niin ei kyllä menisi kukaan muukaan porukasta siihen paikkaan. Jos ei kerran omistajalle valittamisesta ei ole apua, niin mielestäni ainoa keino on äänestää jaloillaan. Yhden ihmisen perään eivät varmaan kyseisessä paikassa itke, mutta jos koko porukka kääntyy ovelta, niin joukkovoima voi jotain vaikuttaakin.

Oletko ihan varma, että olit itse ihan syytön tämän portsarin toimintaan? Oliko puheesi täsmälleen mitä tänne kirjoitit, vai sanoitko esim. jotain loukkaavaa kyseistä paikkaa kohtaan? Vaikea uskoa, että ihan ilman syytä potkittaisiin pihalle...

• .....rseestä

Kun edes tainnut muuta sanoa koko äijälle kun että eri narikkaan, kiitos.
        Siinä juteltiin ystavien kanssa siitä miksi toinen paikka on kiinni, ja tuumailtiin jotain tyyliin ei kai näihin molempiin sitten asiakkaita riitä. Onko se loukkaavaa ?

Tilanne oli niin hölmistyttävä että ei siinä ehtinyt muuta todeta kun että hei hei, soitellaan sitten huomenna....

Parsikunta jäi, se toinen paikkahan oli kiinni...
        .. no harvoin käyn ja nyt yhä harvemmin ...

• edellinen
        .....rseestä kirjoitti:

Kun edes tainnut muuta sanoa koko äijälle kun että eri narikkaan, kiitos.
        Siinä juteltiin ystavien kanssa siitä miksi toinen paikka on kiinni, ja tuumailtiin jotain tyyliin ei kai näihin molempiin sitten asiakkaita riitä. Onko se loukkaavaa ?

Tilanne oli niin hölmistyttävä että ei siinä ehtinyt muuta todeta kun että hei hei, soitellaan sitten huomenna....

Parsikunta jäi, se toinen paikkahan oli kiinni...
        .. no harvoin käyn ja nyt yhä harvemmin ...

...melko kummalliselta. Kysyitkö kyseiseltä äijältä, että miksi sinut käskettiin ulos? Ja mihin siinä oli niin kiire, ettei ehtinyt kuin hei hei sanoa?

Olen kyllä edelleen sitä mieltä, että ei tämän ystäväpariskuntasikaan olisi pitänyt tuollaiseen paikkaan mennä. (Vaikka sitten olisi jäänyt kokonaan menemättä baariin.) Sillä, että he menivät, he osoittivat mielestäni ihan suoraan hyväksyntänsä sinun huonolle kohtelullesi.

• pimahti sun kohdalla
        edellinen kirjoitti:

...melko kummalliselta. Kysyitkö kyseiseltä äijältä, että miksi sinut käskettiin ulos? Ja mihin siinä oli niin kiire, ettei ehtinyt kuin hei hei sanoa?

Olen kyllä edelleen sitä mieltä, että ei tämän ystäväpariskuntasikaan olisi pitänyt tuollaiseen paikkaan mennä. (Vaikka sitten olisi jäänyt kokonaan menemättä baariin.) Sillä, että he menivät, he osoittivat mielestäni ihan suoraan hyväksyntänsä sinun huonolle kohtelullesi.

Sun kaverit jotka meni sisään ei olisi enää mun kavereita seuraavana päivänä.
        Uskon kyllä portsarin käytöksen, kaikenlaisia apinoita on tullut ovilla vastaan.

• .....rsestä...
        edellinen kirjoitti:

Siinä ei ehtinyt paljon tuumailla, jonoa eessä
        ja takana..
        Eikä sitten kyllä paljon huvittanut jäädäkkään,
        juteltiin kyllä asiasta tuttavaparin kanssa heti aamusta.
        Baariin on aika turha soitella, semmonen metakka
        siellä että juteltiin aamulla.
        Toki se pilsi heidänkin illan ku yhdessä mentiin.

Portsari oli vaan mutissut jotain että noinko se
        nyt sen otti ja seuraava asiakas kiitos.

Miten muuten sen voi ottaa ??

• Eihän sinua..
        .....rsestä... kirjoitti:

Siinä ei ehtinyt paljon tuumailla, jonoa eessä
        ja takana..
        Eikä sitten kyllä paljon huvittanut jäädäkkään,
        juteltiin kyllä asiasta tuttavaparin kanssa heti aamusta.
        Baariin on aika turha soitella, semmonen metakka
        siellä että juteltiin aamulla.
        Toki se pilsi heidänkin illan ku yhdessä mentiin.

Portsari oli vaan mutissut jotain että noinko se
        nyt sen otti ja seuraava asiakas kiitos.

Miten muuten sen voi ottaa ??

"Portsari oli vaan mutissut jotain että noinko se nyt sen otti ja seuraava asiakas kiitos.
        Miten muuten sen voi ottaa??"

Siis ensin te höpisette keskenänne että voi kun kiva kun oltaisiin voitu mennä sinne toiseen paikkaan, mutta kun se nyt oli kiinni niin pakko oli tulla tänne, voi voi voi, ja sitten kun portsari sanoo "ei täälläkään tarvitse olla jos ei viihdy" niin käsität että sinua ei olla laskemassa paikkaan sisälle ollenkaan??

Sanoiko portsari missään vaiheessa että sinua ei päästetä sisään?

Vai oliko tuo vain oletus sinun puoleltasi, ja sitten häivyit herne nenässä?

Omasta kokemuksesta voin sanoa että kaikista vittumaisimpia asiakkaita ovat ne jotka kovaan ääneen valittavat että joutuivat tulemaan paikalle kun eivät päässeet sinne minne olisivat oikeasti halunneet. Ei se mieltä ylennä, enkä ihmettele että portsarin tuli jotain heitettyäkin vastaan.

• koska vissiin
        Eihän sinua.. kirjoitti:

"Portsari oli vaan mutissut jotain että noinko se nyt sen otti ja seuraava asiakas kiitos.

Siis ensin te höpisette keskenänne että voi kun kiva kun oltaisiin voitu mennä sinne toiseen paikkaan, mutta kun se nyt oli kiinni niin pakko oli tulla tänne, voi voi voi, ja sitten kun portsari sanoo "ei täälläkään tarvitse olla jos ei viihdy" niin käsität että sinua ei olla laskemassa paikkaan sisälle ollenkaan??

Omasta kokemuksesta voin sanoa että kaikista vittumaisimpia asiakkaita ovat ne jotka kovaan ääneen valittavat että joutuivat tulemaan paikalle kun eivät päässeet sinne minne olisivat oikeasti halunneet. Ei se mieltä ylennä, enkä ihmettele että portsarin tuli jotain heitettyäkin vastaan.

olet itse sieltä lähtenyt pois ja sitä sitten tässä ihmettelet.
        En ymmärrä kyllä mihin tuosta voisi valittaa.
        Minua alkoi ainakin naurattaa sun koko juttu ja ne sun ystävät jotka tassutti sisään.
        Näe kokonaisuus hassuna tapahtumana ja unohda se.
        Jokainen höpsähtää ja sinä nyt sen portsarin kera.
        :D

• ...rseestä...
        Eihän sinua.. kirjoitti:

Ja varmaan jokatapauksessa oisi menty sinnekkin paikkaan käymään, se on auki pidempään.

Mut ottakoon kukin tämän ihan miten vaan, minä en kyllä tuommosia möläyksiä ymmärrä.
        Portsari on asiakaspalvelussa, ei mikään gerberos.
        Toisekseen- jos asiakkaat keskustelee keskenään, ja tässä vielä hillitysti, niin mitä ihmettä se edes kuuluu takin vastaanottajalle ?

Jos me oisi menty sisään uhoamaan puukot ja puntarit heiluen niin toinen juttu mut oltiin
        kyllä tosi nätisti, siistisi, pukeuduttu iltaa
        varten eikä kännissä.

Ihmeellisiä ovat portsareiden tiet.

Oisko mulla sitten ollut väärän väristä kynsilakkaa tai tukka huonosti laitettu
        (sitäkin kyllä tuunattiin tunti ennen lähtöä)
        mene ja tiedä. Emme ymmärrä.

• avuksi portieerille
        ...rseestä... kirjoitti:

Ja varmaan jokatapauksessa oisi menty sinnekkin paikkaan käymään, se on auki pidempään.

Mut ottakoon kukin tämän ihan miten vaan, minä en kyllä tuommosia möläyksiä ymmärrä.
        Portsari on asiakaspalvelussa, ei mikään gerberos.
        Toisekseen- jos asiakkaat keskustelee keskenään, ja tässä vielä hillitysti, niin mitä ihmettä se edes kuuluu takin vastaanottajalle ?

Jos me oisi menty sisään uhoamaan puukot ja puntarit heiluen niin toinen juttu mut oltiin
        kyllä tosi nätisti, siistisi, pukeuduttu iltaa
        varten eikä kännissä.

Ihmeellisiä ovat portsareiden tiet.

Oisko mulla sitten ollut väärän väristä kynsilakkaa tai tukka huonosti laitettu
        (sitäkin kyllä tuunattiin tunti ennen lähtöä)
        mene ja tiedä. Emme ymmärrä.

Mielleyhtymä jostain aikaisemmasta huonosta päivällä sattuneesta tapauksesta.
        Sai ehkä silloin hillittyä itsensä vaivoin ja sinä tulet samaisella tyylillä ja silloin ei kahva-apinan hermo pitänyt.
        Tai ei vaan uskaltanut sille edelliselle sanoa mitään, huomasi sinut vaarattomaksi ja uskalsi nälväistä.
        Joku sinussa laukaisi tilanteen.
        Asiaton asiakaspalvelutilanne.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Näin Enter-napilla tehdään miljardi euroa - Helsingissä

"Ei se nyt niin kovin ihmeelliseltä näytä. Tavallinen nappi, musta muovinpala, joka kököttää parikymppiä maksavan mustan
      Maailman menoa
      20
      18824
    2. Minulla ei ole ketään muita

Enkä halua ketään muita kuin sinut.
      Ikävä
      69
      5795
    3. 4,5 promillee

Aika rajut lukemat joku eilen puhaltanut.
      Suomussalmi
      24
      5367
    4. Perussuomalaiset kirjoittaa vain positiivisista uutisista

Ei tarvitse palstaa paljon seurata, kun sen huomaa. Joka ainoa positiivinen uutinen Suomen taloudesta tai ylipäätään, ni
      Maailman menoa
      40
      5250
    5. Jätä minut rauhaan

En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv
      Ikävä
      39
      5094
    6. Ben Z: "SDP ei ole ollut 50 vuoteen näin huolissaan velasta"

"– Olen ollut eduskunnassa noin 50 vuotta, eikä SDP ole koskaan ollut niin huolissaan velasta kuin nyt. Se on tietysti h
      Maailman menoa
      82
      4997
    7. Harmittaako sinua yhtään?

Tuntuuko pahalta ollenkaan?
      Ikävä
      62
      4523
    8. Voiku saisi sen sun

Rakkauden kokea. Tykkään susta niin paljon edelleen.
      Ikävä
      43
      4187
    9. Mitä luulet, miten Martina Aitolehti pärjää Erikoisjoukoissa?

Kohujulkkis, yrittäjä ja hyvinvointivalmentaja Martina Aitolehti on mukana Erikoisjoukot-realityssä. Erikoisjoukot on
      Suomalaiset julkkikset
      53
      3490
    10. Olitpa ikävän

Kylmä eilen. Miksi ihmeessä?
      Ikävä
      49
      3175
    Aihe