Miksi nuori masentuu?
Onko kiusaaminen ainut syy vai voisiko perhe
olla syyllinen ja vanhemmat, jotka ottavat
lapselta itsetunnon pois?
Miksi nuori masentuu?
13
456
Vastaukset
- nnimeton
Niin masennukseen kun voi olla monia syitä.
Ei välttämättä aina johdu koulukiusaamisesta tai vanhemmista.
Moni asia, tilanne yms. voi vaikuttaa masennukseen.
Minä olen päättänyt perustaa järjestön koulukiusaamista vastaan.
Lisätietoja: [email protected] Ja/tai tutustu näihin sivuihin:
http://www.geocities.com/finntukisivusto- nnimeton
hei... kirjoitti:
Saako opet liittyä yhdistykseen.
[email protected]Tiedustelet voisitko liittyä yhdistykseen.
Se on järjestö, jota ei ole vielä perustettu.
Ns. Ikävaatimuksesta voin ehkä mahdollisesti jonkun verran joustaa..
Lisätietoja: [email protected] - lasse...
nnimeton kirjoitti:
Tiedustelet voisitko liittyä yhdistykseen.
Se on järjestö, jota ei ole vielä perustettu.
Ns. Ikävaatimuksesta voin ehkä mahdollisesti jonkun verran joustaa..
Lisätietoja: [email protected]Olen toiminut vararehtorina ja jotain tiedän koulukiusaamisesta. Aiheesta olen tehnyt myös
nuortenkirjoja, mm. Mika ja Ulla - sarjassa.
- ins_verderben
kokonaisuudessaan on se syy.
- q_i?
Miten yhteiskunta aiheuttaa masentumista?
- qwrewr
q_i? kirjoitti:
Miten yhteiskunta aiheuttaa masentumista?
no tää yhteiskunta nyt on aika mätä jos alkaa oikeen miettimään... toiset tajuaa sen ja toiset elää siinä illuusiossa jota päättäjät koittaa sulle syöttää..
- ins_verderben
qwrewr kirjoitti:
no tää yhteiskunta nyt on aika mätä jos alkaa oikeen miettimään... toiset tajuaa sen ja toiset elää siinä illuusiossa jota päättäjät koittaa sulle syöttää..
Joku toinenki on päässyt eroon suurten massojen fantasiasta! =)
- q_i?
ins_verderben kirjoitti:
Joku toinenki on päässyt eroon suurten massojen fantasiasta! =)
Yhteiskunnassa on paljon pielessä, mutta mikä aiheuttaa masennusta? Jatkuva kilpailu? Kovat arvot? Ahneus? Epärehellisyys? Liian korkealle asetetut odotukset? Väsyminen toisten asettamiin odotuksiin? Individualismin korostaminen ja yhteisöllisyyden katoaminen?
- ins_verderben
q_i? kirjoitti:
Yhteiskunnassa on paljon pielessä, mutta mikä aiheuttaa masennusta? Jatkuva kilpailu? Kovat arvot? Ahneus? Epärehellisyys? Liian korkealle asetetut odotukset? Väsyminen toisten asettamiin odotuksiin? Individualismin korostaminen ja yhteisöllisyyden katoaminen?
ja nuo mitä oot luetellu.
- q_i?
ins_verderben kirjoitti:
ja nuo mitä oot luetellu.
Miksi toisia masentaa se, että yhteiskunnassa asiat on pielessä, kun taas toisia se ei masenna, vaikka olisikin hyvin tietoinen pielessä olevista asioista?
Olisiko niin, että jos arvostaa itseään ja toisia, on helpompi olla pieni ihminen, joka pystyy muuttamaan maailmaa pääasiassa vain omalta kohdaltaan? Jos yhteiskunnassa on epärehellisyyttä, ahneutta ja itsekkyyttä, muuttaa maailmaa omalta kohdaltaan, eli on itse rehellinen ja epäitsekäs. Jos yhteiskunnasta puuttuu yhteisöllisyyttä, pyrkii itse siihen. Pienen ihmisen osan hyväksyminen omalle kohdalleen vaatii tervettä itsetuntoa. - ins_verderben
q_i? kirjoitti:
Miksi toisia masentaa se, että yhteiskunnassa asiat on pielessä, kun taas toisia se ei masenna, vaikka olisikin hyvin tietoinen pielessä olevista asioista?
Olisiko niin, että jos arvostaa itseään ja toisia, on helpompi olla pieni ihminen, joka pystyy muuttamaan maailmaa pääasiassa vain omalta kohdaltaan? Jos yhteiskunnassa on epärehellisyyttä, ahneutta ja itsekkyyttä, muuttaa maailmaa omalta kohdaltaan, eli on itse rehellinen ja epäitsekäs. Jos yhteiskunnasta puuttuu yhteisöllisyyttä, pyrkii itse siihen. Pienen ihmisen osan hyväksyminen omalle kohdalleen vaatii tervettä itsetuntoa.että massa ei osaa avata silmiään ongelmille vaan uskottelee elävänsä upeassa yhteiskunnassa, jossa kaikki pelaa?
- darkman88
masentumiseen voi olla monta syytä, esim..se että kaverit on epäluotettavia ja puhuvat paskaa selätakana minkä kerkeevät ja muutenkaan kukaan ei välitä mitä kuuluu:/
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Perussuomalaiset kirjoittaa vain positiivisista uutisista
Ei tarvitse palstaa paljon seurata, kun sen huomaa. Joka ainoa positiivinen uutinen Suomen taloudesta tai ylipäätään, ni1447228Kuka on UMK-suosikkisi? UMK26 paljastuksia lauantai 28.2.
UMK26 tänä lauantaina! UMK26 tulee suorana Tampereelta ja nyt selviää, kuka pääsee edustamaan Suomea Euroviisuihin. M1265025L/over ja Jani Volanen! Minkä arvosanan 4-10 annat roolityöstä?
Psykologinen trilleri L/over - ikuisesti minun on koukuttanut tv-katsojat ruudun ääreen. Kun Roosa (Krista Kosonen) tapa694452TTK:n jättänyt Vappu Pimiä rehellisenä MasterChef-kuvauksista: "Höh..."
Vappu Pimiä on uusi MasterChef Suomi -tuomari. Viime vuonna Tanssii Tähtien Kanssa jäi taakse, ja nyt vuorossa on uusi a153523Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7242331Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3281886Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä241776Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o91639- 681507
Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja581468