Tapasin tahvon Pietarissa. Hän menevä kaivinkoneurakoitsija. Tahvo osti minulle
paksun sormuksen. Nyt en vain tiedä, että
onko Tahvolla perhe Suomessa. Arvelin muuttaa
Suomeen, jos Tahvo ottaa vaimoksi.
Olen rakastunut Tahvoon
9
545
Vastaukset
- itäprovoja
tänne suoltaa?
käyttäytykää nätisti.
Ludmila itse kokee ja elää mitä tuleman pitää.
Ei muuta kuin onnean Tahvon kanssa.
- +++???
mielikuvitus;)))
- Tahvo.
Jos sut suomeen tuo... Tahvot on taviksia.
- sentään
Voi hertsileijaa! Tahvo ei muistanu kertoa perheestä, oli kai niin kiire. No sattuu sitä,Ludmila, sinä oppii vielä.Suomessa paljon tahvoja.
- hilavitka
Onko kyseessä Tahvo vai tahvo,kas siinäpä ero,ukin nimi oli Tahvo ja oli ihan oikea miesten mies,
- seonnut
hilavitka kirjoitti:
Onko kyseessä Tahvo vai tahvo,kas siinäpä ero,ukin nimi oli Tahvo ja oli ihan oikea miesten mies,
Sitten kun Tahvo kosii ja menette vihille selviää onko avioliitolle esteitä. Siihen asti, onnea sinulle ja Tahvolle. Tervetuloa Ludmila tänne junttien maahan, hyvä vaan että tulee uusia tuulia ja uutta verta.
- Tahvon
seonnut kirjoitti:
Sitten kun Tahvo kosii ja menette vihille selviää onko avioliitolle esteitä. Siihen asti, onnea sinulle ja Tahvolle. Tervetuloa Ludmila tänne junttien maahan, hyvä vaan että tulee uusia tuulia ja uutta verta.
pitäisi muuttaa Suomeen, jos työkin on Pietarissa ?
Ludmilalle sanon et yritäpä saada Tahvo muuttamaan mieluummin sinne Pietariin. Jos minulla olisi nainen sieltä muuttaisin mieluummin tuollaiseen suur-kaupunkiin. Kun johonkin suomalaiseen käpykylään.
- O - Orvokki
Tervetuloa Suomeen. Hallitset kielenkin jo yhtä hyvin kuin useimmat suomalaiset; olet varmaan hyvin koulutettu niinkuin suurin osa teistä. Tahvo on varmasti ihan tohkeissaan ja esittelee sinua ylpeänä ystävilleen.
Pystyt varmasti tarjoamaan Tahvolle paljon sellaista hyvää, mitä me itsetyytyväiset ja tasa-arvoiset syntyperäiset suomalaiset naiset emme suostuisi edes ajattelemaan. Meistä monet keskittyvät esittämään vaatimuksia ja asettamaan rajoituksia miestemme elämään. Jos olemme miestämme paremmin koulutettuja, me emme unohda muistuttaa siitä miestä. Naisen rooli merkitsee meille usein vain äidin ja kodin hoitajan roolia, siihen me olemme miestemme kanssa tottuneet. Siitä haluaisin varoittaa sinua! Älä anna Tahvosi unohtaa, miten naista hemmotellaan ja miten mukavalta tuntuu, kun sekä vaimo että mies muistavat viljellä arvostusta ja hellyyttä ilmaisevia pikkusanoja ja eleitä arjen harmaudessa. - Ehkä me naisetkin voimme oppia jotain sinulta, sitten joskus kun lopetamme kadehtimisen.
Tervetuloa Suomeen, Ludmila, suomalainen mies on hyvä ja rehellinen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1325381Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella313862No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452480Eipä tunnu se "pedofilia" huuto kiinnostavan
Lähinnä se sekohäirikkö ressukka joutuu itse vastaileen itselleen, mitään näkyvyyttä ei saa, palstalla ylipäätään on hyv382044- 241753
Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv241704- 411640
- 501608
- 291463
- 381424