Olen rakastunut Tahvoon

ludmila...

Tapasin tahvon Pietarissa. Hän menevä kaivinkoneurakoitsija. Tahvo osti minulle
paksun sormuksen. Nyt en vain tiedä, että
onko Tahvolla perhe Suomessa. Arvelin muuttaa
Suomeen, jos Tahvo ottaa vaimoksi.

9

545

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • itäprovoja

tänne suoltaa?

• käyttäytykää nätisti.

Ludmila itse kokee ja elää mitä tuleman pitää.

Ei muuta kuin onnean Tahvon kanssa.

• +++???

mielikuvitus;)))

• Tahvo.

Jos sut suomeen tuo... Tahvot on taviksia.

• sentään

Voi hertsileijaa! Tahvo ei muistanu kertoa perheestä, oli kai niin kiire. No sattuu sitä,Ludmila, sinä oppii vielä.Suomessa paljon tahvoja.

• hilavitka

Onko kyseessä Tahvo vai tahvo,kas siinäpä ero,ukin nimi oli Tahvo ja oli ihan oikea miesten mies,

• seonnut
        hilavitka kirjoitti:

Onko kyseessä Tahvo vai tahvo,kas siinäpä ero,ukin nimi oli Tahvo ja oli ihan oikea miesten mies,

Sitten kun Tahvo kosii ja menette vihille selviää onko avioliitolle esteitä. Siihen asti, onnea sinulle ja Tahvolle. Tervetuloa Ludmila tänne junttien maahan, hyvä vaan että tulee uusia tuulia ja uutta verta.

• Tahvon
        seonnut kirjoitti:

Sitten kun Tahvo kosii ja menette vihille selviää onko avioliitolle esteitä. Siihen asti, onnea sinulle ja Tahvolle. Tervetuloa Ludmila tänne junttien maahan, hyvä vaan että tulee uusia tuulia ja uutta verta.

pitäisi muuttaa Suomeen, jos työkin on Pietarissa ?

Ludmilalle sanon et yritäpä saada Tahvo muuttamaan mieluummin sinne Pietariin. Jos minulla olisi nainen sieltä muuttaisin mieluummin tuollaiseen suur-kaupunkiin. Kun johonkin suomalaiseen käpykylään.

• O - Orvokki

Tervetuloa Suomeen. Hallitset kielenkin jo yhtä hyvin kuin useimmat suomalaiset; olet varmaan hyvin koulutettu niinkuin suurin osa teistä. Tahvo on varmasti ihan tohkeissaan ja esittelee sinua ylpeänä ystävilleen.

Pystyt varmasti tarjoamaan Tahvolle paljon sellaista hyvää, mitä me itsetyytyväiset ja tasa-arvoiset syntyperäiset suomalaiset naiset emme suostuisi edes ajattelemaan. Meistä monet keskittyvät esittämään vaatimuksia ja asettamaan rajoituksia miestemme elämään. Jos olemme miestämme paremmin koulutettuja, me emme unohda muistuttaa siitä miestä. Naisen rooli merkitsee meille usein vain äidin ja kodin hoitajan roolia, siihen me olemme miestemme kanssa tottuneet. Siitä haluaisin varoittaa sinua! Älä anna Tahvosi unohtaa, miten naista hemmotellaan ja miten mukavalta tuntuu, kun sekä vaimo että mies muistavat viljellä arvostusta ja hellyyttä ilmaisevia pikkusanoja ja eleitä arjen harmaudessa. - Ehkä me naisetkin voimme oppia jotain sinulta, sitten joskus kun lopetamme kadehtimisen.

Tervetuloa Suomeen, Ludmila, suomalainen mies on hyvä ja rehellinen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      132
      5381
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      31
      3862
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2480
    4. Eipä tunnu se "pedofilia" huuto kiinnostavan

Lähinnä se sekohäirikkö ressukka joutuu itse vastaileen itselleen, mitään näkyvyyttä ei saa, palstalla ylipäätään on hyv
      Maailman menoa
      38
      2044
    5. Minulla ei ole ketään muita

Enkä halua ketään muita kuin sinut.
      Ikävä
      24
      1753
    6. Jätä minut rauhaan

En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv
      Ikävä
      24
      1704
    7. Harmittaako sinua yhtään?

Tuntuuko pahalta ollenkaan?
      Ikävä
      41
      1640
    8. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      50
      1608
    9. On varmaan turn off

Mutta olen tosi kokematon.
      Ikävä
      29
      1463
    10. Olitpa ikävän

Kylmä eilen. Miksi ihmeessä?
      Ikävä
      38