Olen vuoden etsinyt pohjois-helsigissä tietyltä alueelta meidän perheelle sopivaa taloa mutta ei,
kukaan ei myy nyt!
Siis sellainen 90-00 rakennettu, 150 neliötä,
4-5 huonetta parissa tasossa ja hinta max500 ke.
Mutta eipä löydy, vaihdossa oma 110neliöinen okt
samalta alueelta.
Haluan ostaa,kukaan ei myy
7
361
Vastaukset
- maukkisp
Siinä on meinaan vissi ero,ootko oikeesti ostamassa.Vaiko vaihtamassa mikä on lähes toivoton yhtälö.
- omissaan
kun on joskus sen saanut hankittua, niin ei kannata myydä, kannattaa pitää okt,,sinun tulee ehkä kääntyä jonnekin muualle päin, avarra suuntaasi hieman, niin ehkä siellä on haluamasi asunto
- myynnissä!
Sellainen hyvä 500000 euron talo on myynnissä Niinimäentiellä. Katso Oikotiestä ja käy ostamassa pois. Kyllä siellä kaupat syntyy.
- uusi tapa yrittää edistää
kauppaa ;) kovin epätoivoista :D)))
- myyty jo?
siis malmilla vai, ei löytynyt
- niinpä niin
Etuovessa kohteiden määrä sulaa käsiin. Kesäkuussa siellä on yhteensä reilusti alle 10000 kohdetta. Ottakaa talteen!!!!
- meikäläinen tässä
ei mua kiinnosta että siellä on vaikka miljoona kämppää myynnissä mutta jos juuri sitä mitä minä haluan, ei löydy niin sitten niitä ei ole.
okt/paritaloja liikkuu vähemmän
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "974419Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293283No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452370- 351378
- 331058
- 321016
- 111014
- 158997
- 6924
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12862