mitä maksaa satakunnassa pihapuiden kaato? olis noin 10-20 mäntyä mitä pitäs kaataa.. puut on suht helpossa paikassa.
Pihapuiden kaato
9
1469
Vastaukset
- lupa ja
lupa kuntoon ja kaato noin 50 euroa kpl. kysy tarjous.
- metsuri...
tai muu osaava tuntitaksalla töihin. Puut kaatuvat nopeastikin, eniten työtä teettää pätkiminen, poiskuljetus ja jälkien siivoaminen.
Mies moottorisahan kanssa selviytyy kaatamisesta ja katkomisesta 2-3 tunnissa. Tämä työ maksaa sinulle 100-150 euroa.
Katso, että sinulla tai metsurilla on vakuutus kunnossa.- mutta hinta
pomppaa heti jos ahtaalla tontilla puut pitää pätkiä latvasta alkaen.
- päin
satakuntaa? minä pohjoisessa, voin kaataa, jos ei muuta tarvitse tehdä, itse karsit ja hoidat pois? sanotaan satanen tosta, jos lähellä.
- nnjijämälkoö;
nakkilassa
- mä oon
nnjijämälkoö; kirjoitti:
nakkilassa
Merikarvialla, tota matkaa on vähä ehkä liikaa??
- on se
mä oon kirjoitti:
Merikarvialla, tota matkaa on vähä ehkä liikaa??
ehkä vähän liian pitkä matka
- Puupula?
Eikö ainakin isoista männyistä pitaisi saada hintaa eikä itse maksaa, jos männyt kasvavat metsässä niistä maksetaan. Eikö Suomessa olekkaan puupula?
- Rainerzu
Tämähän riippuu aivan siitä mitä haluat puille tehdä. Kyllähän siitä pitäisi vähän voittoa saada jos myy jollekin metsäalan firmalle tukkipuuna nuo 10-20 mäntyä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.575509- 934377
Helena Koivu on äiti
Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.3752624Ovatko naiset lopettaneet sen vähäisenkin vaivannäön Tinderissa?
Meinaan vaan profiileja selatessa nykyään valtaosalla ei ole minkäänlaista kirjoitettua tekstiä siellä. Juuri ja juuri s721141Suomi vietiin Natoon väärin perustein. Viides artikla on hölynpölyä. Yksin jäämme.
Kuka vielä uskoo, että viides artikla takaa Suomelle avun, jos Suomeen hyökätään. Liikuttavasti täällä on uskottu ja ved3301038- 61853
- 28833
Sydämeni on sinun luona
Koko ajan. Oli ympärilläni ketä oli niin sinä olet vain ajatuksissa ja tunteissa. En halua muiden kosketusta kuin sinun46826Trump ja Venäjä
Huomasitteko muuten... Käytännössä ainoat valtiot, joille Trump EI eilen asettanut typeriä tariffejaan, olivat Venäjä ja102799Jatkuva stressitila
On sinun vuoksesi kun en tiedä missä mennään mutta tunteeni tiedän ainoastaan52789