missä? jos on. voiko joku auttaa?
kiittäen
onko värillisiä wc pyttyjä
14
3211
Vastaukset
- löytää...
Kiven alla ovat. Joltain valmistajalta voi tilauksesta saada muutamalla eri värillä ja kiskurihintaan. Se oli sitä 80-lukua kun laitettiin keltaisia pönttöjä ja lavuaareja. Jääkaapitkin oli samaa sarjaa.
Tietysti joku tavallisen pöntön sulle varmaan customoi.- apua tarvitseva
Niin se taitaa olla. Meillä vaaleansininen wc ja sinne sopisi niin hyvin sininen pönttö.
En tajua miksi ei enää tänäpäivänä saa niitä.
Mutta kiitos sulle vaivannäöstäsi;)
- tuli mieleen
Posliini/emalimaaleja on eri värejä vaativat vaan ruiskumaalauksen. Sitten vielä linkki ammeiden pinnoituksiin jos siitä apua.
http://www.kylpyamme.com/index.html- apu tarvitseva
Kiitos! :)
Tosi hyvä idea!!
T. apua tarvitseva ja jo saanut hyviä vinkkejä!
- Rico-79
Täältä löytyy ainakin pastellinsävyisiä, ehkä käytettyjä:
http://www.tampereenrakennustori.fi/kuvat_puretut.html
Katso alin kuva. - Deglan
Kävin tänään Joensuussa uusiotorilla siellä oli vaaleensininen wc-pönttö.Sitä ku fiksailis sais varmaan hyvän vielä kyllä se ihan kunnossa olevalta siistiltä näytti.Kannattas käydä vilkasee tai ottaa yhteyttä sinne ,ku taitavat aika pikaseen mennä,ku niitä ei tosiaankaan saa mistään.Mulla itelläni ois roosan värinen wc-pönttö hakusessa,jos joku tietää kerrotko mulle.Tai käy kyllä semmonen ruosteen punaneneki.
- remontti menossa
Roosan värinen pytty on iroitettu yläkerran suihkuhuoneesta.
Siistikuntoinen ja helppo kiinnittää uudestaan. Hinta on sopiva. - leijonatar
remontti menossa kirjoitti:
Roosan värinen pytty on iroitettu yläkerran suihkuhuoneesta.
Siistikuntoinen ja helppo kiinnittää uudestaan. Hinta on sopiva.Hei, olen kiinnostunut Roosan väriestä vc pytystänne.
Otatteko yhteyttä ; [email protected]
- 3dsd
Joskos tuokin pönttö olisi neljässä vuodessa jo löytynyt...?
- 3bdsd
Ei välttämättä. On niin harvinaisia.
- Böcäle
Meillä on ruskea sisäpuolelta ja kellertävä ulkoa. Voin myydä.
- Ruskea pönttö
Hei, onko pönttösi uusi vai käytetty ja mitä maksaisi ?
- $$$$$$
Bauhausissa on musta pytty.
- Anonyymi
On värillisiä Wc-pönttöjä esim. Latviassa Depo-rautakaupassa Valmierassa ja Riikassa, mutta ei Suomessa!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni831599- 111487
Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä731415Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ2341385Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2311301Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121110Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä1041059Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1341040- 91981
Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi65973