Yritin saada sinut aiemmin menemään helppoon ja olinkin toiveikas, mutta eihän se tietenkään sitten onnistunut kanssasi. Päätit näyttää, että et ole komenneltavissa tai sitten vain tulit nähdessämme toisiin ajatuksiin esteet huomioon ottaen. Näin kyllä reaktiosi ja uskon, että tunnistit minut ja uskon, että tunnistat varmaan nytkin. Vai oliko se sittenkin joku muu, joka osaa käyttää tyhmyyttäni rajusti hyväkseen. Sitä näet mietin viime tapaamiskerrallamme. Kunpa osaisinkaan tulkita tilanteen oikein. Toivottavasti en ole aiheuttanut sinulle mielipahaa, jos jouduit odottamaan. Mutta tiedäthän sinä luonteeni, sillä paljastin sen sinulle. Ja lisäksi halusin olla varma, mutta olinkin sitten kaikesta epävarma. Ehkäpä en vain näe metsää puilta tai mielikuvitukseni tekee tepposet.
Olen miettinyt asiaa ja tullut siihen tulokseen, että en varmaankaan saa rauhaa ennen kuin tulen nöyränä poikana juttelemaan kanssasi ja taas tietysti nolaan itseni niin perusteellisesti. Siispä jos näen sinut, niin tulen välittämättä siitä, onko prinsessa millaisella jalalla liikkeellä, mutta saavun kuitenkin jossain uudessa valeasussa.
Sinulle nainen,
29
5454
Vastaukset
- tämä meni?
Ja minkä ikäiselle?
- ei me tajuta
Herra on varsin arvoituksellinen. Siis sinun, minun tai meidän....
- minua, jos pelkäät minua.
enkä enää kiinnitä huomiota valeasuihin, vaan sinuun itseesi. voit jättää ne huoletta pois, kun tulet.
- lkdfudsg
rohkeasti.Voi olla että molemmat olemme epätietoisia tilanteesta niin pitkään kuin se jatkuu tällaisena.Et ole kyllä mielestäni paljastanut mitään!ja mikä valeasu?
- Katie..
.. miksi pitäisi turhaan pelata. Eikös reilu tapa toimia ole se järkevin ratkaisu. Typerää odotuttaa ihmistä, joka kerta sinusta välittää, hemmetti. Ihmisen luonne ei muutu mihinkään, hyväksy tai hylkää, sinutkin on itsenäsi hyväksytty.
Miksi toisen pitäisi olla komenneltavissa, eikös ihmissuhde ole kahden kauppa. Jos kumpikin koittaa parhaansa, niin pitäisi kyllä onnistua, hyvinkin. Ja mitä hiivatin väliä on nolaamisessa, eikös itse kukin ole tehnyt itsestään pellen ihan alvariinsa. Ja olisiko liikaa pyydetty, josko olisit ihan itsesi seuraavan kerran tavatessa, teatteria on elämässä ollut liikaakin, muista ongelmista puhumattakaan. Turhanpäiväinen pelleily satuttaa, helppoa on toista ihmistä itkettää halutessaan, varsinkin jos on tunteita mukana. Miksi haluaisit olla paha ihmiselle, jolle olet tärkeä, kysynpä vaan. - hämära viesti
Oletko siis ihastunut tähän naiseen? Onko hän loukannut sinua jotenkin? Varmaan se puhuminen hänen kanssaan olisi hyvä idea :)
- et asiat
pitäis puhua naamatusten.Olenkohan se toinen puolisko?
- 999
HALUAN ETTÄ TULET ILMAN VALEPUKUA LUOKSENI REHELLISESTI SILLÄ PIDÄN SINUSTA SEN TIEDÄTKIN.
- älyttömyydessään
tai juuri siksi ;) tämä viesti vois olla minulle.
Sitä vain jäin miettimään, että mitä ovat nuo esteet mistä kirjoitit? Onko jompikumpi teistä varattu, vai mitä...?
Jos tämä on minulle, niin rohkeasti vain juttelemaan! En mä sua pure, ellet sitten halua sitä... :) Etkä sä siinä mitenkään itseäsi nolaa. - tai sitten ei kuitenkaan
Minä mikään prinsessa ole. Mutta muista, että en siedä komentelua. Se ei tietenkään johdu sinusta.
Saa olla epävarma, sillä minäkin olen. Mutta älä tee oletuksia tai anna mielikuvitukselle liikaa valtaa. - siihen jo
J.... voisit olla. koska tolta musta tuntuu.
- prinsessalle
enemmän vihjettä, kun en kuitenkaan ole varma tän viestin ap.lähettäjästä . Mun kantilta tää meni näin, et pelkäsin mitä tää tekee (Sinä teet) minulle ja mun elämälleni "esteet" huomioon ottaen.Tuntui niinkuin maa olisi alta kadonnut, enkä voisi hallita omaa elämääni. Siis kyllä !-Minullakin on tunteita sinnepäin ja kovasti( vaikkei saisikaan)Mut tuli tällainen reaktio, kun en ollut varma jos ihan viihteenä mua pidät. Ei tää helppoa ole kun järki ja tunteet taistelee.
- metsän kukka
Vaikutat hyvin paljon ihmiseltä, jota kaipaan. Tässä Anna-Mari Kaskisen runo, joka kuvaa tunnelmiani.
Jospa menneen voisin eloon herättää, mennä maahan, jonne surun sävel jää.
Korjata jos voisin sillan murtuneen, kantaa uudet sanat arkaan sydämeen.
Mennyttä en saata elää uudelleen. Luoksesi nyt tänään silti matkaa teen.
Ystävä, kuin sade hiivin luoksesi. Olen tehnyt väärin. Anna anteeksi.- "prinsessasi(ko)"
Ole kiltti, kerro lisää tuntomerkkejä tai vihjeitä.. =) Kolahtaa tuonne syvyyksiin..
- Prinsessa kuusta
Ei tämä ole mitään peliä...ainakaan mulle. Piiloudutko valeasuun että minua sattuisi mutta sinua ei?
- cafe..
Kyllä se kirpasi, kun jouduin odottamaan. vaikka olet luonteesi minulle paljastanut, niin siltikään en ota sinusta aina selvää. johtuen varmaan tuosta sinun valeasustasi.. mitä jos oikeesti ensi kerralla nöyrryt ja riisut sen valeasusi kokonaan. ps. osaan mäkin pelailla, ja mitä enemmän sä vetäydyt , niin sen kylmemmäksi myös mä muutun, muista se!!!
- no
tu tänne!
- tänne*
no kirjoitti:
tu tänne!
niih?
- enää valeasuja
tunnistin jo sinut aikaisemmin eikä esteetkään haittaa mitään, mutta tosiaan, en ole kenenkään komenneltavissa enkä myöskään tykkää siitä, että minua pidetään "varmana nakkina". Siksi annoin maistaa omaa lääkettä. ;) Mutta tule taas juttelemaan kun nähdään.
- mansikka1962
Olen lievästi-liikuntavammainen Nainen.
- unohda...
sinun oransseja kenkiäsi =) oot niin söpö!
- venkoilua,
enemmän suoraa rehtiä toimintaa ja päämääräsi on saavutettu!
Näin ainakin minä haluaisin erään "valeasuisen" toimivan :D- epäselväksi
kenelle tämä oli tarkoitettu ja keneltä. Valeasuinen olisi voinut toimia hieman selvemmin, nyt kukaan ei oikein tiedä kuka ja mitä, ja mikä oli tarkoitus.
- tapaamisiin
Olet siis ilmoittanut jollekin naiselle tapaamispaikan ja ajan, ja itse saapunut sinne valeasussa...
...etkä sitten ole tiennyt, että onko paikalla näkemäsi nainen se kyseinen nainen. Niinpä liukenit paikalta.
Ja suunnittelet nyt meneväsi jututtamaan tuota naista - VALEASUSSA.
Että tällainen tapaus tällä kertaa :D :D
(epiä, miks mulla ei ole tuollaisia jänniä rehvejä tai hiippari-ihailijoita :) - ........................
Sinulla taitaa olla sitoutumiskammo kun puoli vuotta on tullut taas täyteen.
- Hopeinen paikka
Toivoisin, että se olisit sinä vaikka tiedän ettei pitäisi... Olet ollut mielessäni jo niin kauan vaikka viime tapaamisesta on pitkä aika. Tai ei sitä voi sanoa tapaamiseksi - näkemiseksi ennemminkin. Mutta joka tapauksessa, toivon näkeväni sinut vielä - pidän tavastasi liikkua.
- nainen vaan...
minä en jaksa enää tuota sinun päättämättömyyttäsi. Ensin olet kiinnostunut ja sitten peräännyt, sitten taas lähestyt jne... kunnes katoat kokonaan. Pyydän, ettet palaa enää ottamaan minua olkapäästä kiinni. Sillä silloin elämäni murtuisi tuhannen sirpaleiksi. Pelkkä katseesi. Pysy kaukana, niin kuin olet kiltisti tähänkin asti pysynyt. Älä särje enää sydäntäni avaamalla haavojani uudestaan.
Elämäni olen vihdoin saanut raiteilleni, kaikkien niiden uskomattomien tunteiden jälkeen... sen mitä sielunkumppanin tapaaminen voi aiheuttaa. Aikaa on kuitenkin kulunut paljon ja en kestäisi enää sitä tunnetta. Olen vihdoin löytämässä suuntaa elämässä, ja olen oppinut elämään sen asian kanssa, ettet halua enää mitään.
Pyydän, kaikella kaipauksella. Olet ajatuksissani aina, enemmän kuin arvaatkaan. Mutta näin on parempi- Kehräsin kyljessäsi...
pakko oli kadota jotta en näytä kiellettyjä tunteitani. Olen isis tarkotiuksella pysynyt poissa, vaikka tahtoisin olla luonasi, lähelläsi ja jutella kuten ennen. En todellakaan ole unohtanut sinua, päivänvastoin olet jatkuvasti ajatuksissani. On ollut pakko ottaa välimatkaa, jotta kaikki kielletyt tunteet kuolisivat ja voisin kohdata sinut - ystävänä.
- mä vaan
Kehräsin kyljessäsi... kirjoitti:
pakko oli kadota jotta en näytä kiellettyjä tunteitani. Olen isis tarkotiuksella pysynyt poissa, vaikka tahtoisin olla luonasi, lähelläsi ja jutella kuten ennen. En todellakaan ole unohtanut sinua, päivänvastoin olet jatkuvasti ajatuksissani. On ollut pakko ottaa välimatkaa, jotta kaikki kielletyt tunteet kuolisivat ja voisin kohdata sinut - ystävänä.
kaikki tunteet on kiellettyjä? Taidat olla varattu... Luulen, että ystävänä olo ei enää onnistu. Niin paljon väärinkäsityksiä ja kolhuja. Ainakin minulla. Ja meidän välillä on ollut aina se jännite... ja minä en pysty pelkkään ystävyyteen. Se olisi aikamoista kidutusta.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 935984
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h804772Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv963025Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p262810Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska262085Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191496Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3351057Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?851028Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚125960- 48764