Kuka.
Vinkkinä: Naiselle menee.
Oletko täällä, tunnistat varmaan itsesi kirjoituksestani.
Minä sinä sinä minä.
Minulta sinulle.
32
2187
Vastaukset
- tunnista..
voitko laittaa kirjaimen? tai jotain
- aina viimesen
sanan sanot, sen inhottavankin :(
- mutta..
alkoi hymyilyttää tuo sun kommentti:) ..ei pahalla.
- selvä:
selvä
- todellakaan
tunnistanu olisko mulle..
- Oli sarkasmia
Ei sen kummempaa.
Toki ajattelin erästä, mutta kun täällä 90 prosenttia on sinäminä viestejä niin täytyy olla samaoilla linjoilla. - ollu
Oli sarkasmia kirjoitti:
Ei sen kummempaa.
Toki ajattelin erästä, mutta kun täällä 90 prosenttia on sinäminä viestejä niin täytyy olla samaoilla linjoilla.hirmu tosissaan itsekään,paitsi että en todellakaan tunnistanu itteäni......
- Tunnistaa, koska oikea ei
ollu kirjoitti:
hirmu tosissaan itsekään,paitsi että en todellakaan tunnistanu itteäni......
Edes vastaisi.
- niin.........
Tunnistaa, koska oikea ei kirjoitti:
Edes vastaisi.
........
- joo joo
niin......... kirjoitti:
........
...........
- Minä olen se oikea!
Tunnistaa, koska oikea ei kirjoitti:
Edes vastaisi.
Ja nääs nyt että vastasin! ;)
- mut täällä
ei kukaan tunnista,ei tästä ainakaan.
- sinulle*
nuku hyvin
- vaikka
etunimen viim.kirjaimen tunnisteeksi, meitä kun riittää täällä. Kiitos kuitenkin!
- u u u u
vaikka kirjoitti:
etunimen viim.kirjaimen tunnisteeksi, meitä kun riittää täällä. Kiitos kuitenkin!
u u u u u
- pppppppppp
u u u u kirjoitti:
u u u u u
ppppppppppppp
- a a a
u u u u kirjoitti:
u u u u u
oooo
- hänElle
Hyvänyön-halaus (lämmin sellainen)
- Sinulle -
: ) xxxx
- ”sinä+minä=me”
Kyllä, löysin sinut helposti, koska sinulla on omaperäinen kirjoitustyyli.
Nämä sanat, miksi kun on niin paljon sanottavaa ei ole sanoja?
Olet minun aurinko!- sarkasmia*
vai onkos täällä taas joku joka tosissaan tunnisti???
- oikeat sanat
sarkasmia* kirjoitti:
vai onkos täällä taas joku joka tosissaan tunnisti???
Ei ole sarkasmia. Tosissaan tunnistin. Ainakin tuntuu että se on vain tietty ihminen.
Meillä on oma koodi. Ei haittaa, jos joku sen huomasi, sanat ovat oikeita. Kuuluvat asiaan.
Suomalaiset ovat liian epäluuloisia ja pelkäävät turhan takia... :) - Joku laittaa vinoillessaan
oikeat sanat kirjoitti:
Ei ole sarkasmia. Tosissaan tunnistin. Ainakin tuntuu että se on vain tietty ihminen.
Meillä on oma koodi. Ei haittaa, jos joku sen huomasi, sanat ovat oikeita. Kuuluvat asiaan.
Suomalaiset ovat liian epäluuloisia ja pelkäävät turhan takia... :)sarkastista viestiä ja vielä ilmoittaa että se oli pelleilyä ja jo on tietty joku jolle se on salainen koodi!! "Ainakin tuntuu..." ... heh.. totta, tuntuu jokaiselle kun antaa mielikuvitukselleen ja unelmilleen siivet! Eikö olis aika jo pudota maan pinnalle???
- unelmiin :)
Joku laittaa vinoillessaan kirjoitti:
sarkastista viestiä ja vielä ilmoittaa että se oli pelleilyä ja jo on tietty joku jolle se on salainen koodi!! "Ainakin tuntuu..." ... heh.. totta, tuntuu jokaiselle kun antaa mielikuvitukselleen ja unelmilleen siivet! Eikö olis aika jo pudota maan pinnalle???
Kerro ensin mitä on hyvää maan pinnalla? Eikö unelmissa ole paljon mukavampi ja lämpimämpi kuin kylmässä maassa? Sitä varten on oma koodi jotta ulkopuoliset eivät vain pääsisi vahingossa. Omiin unelmiin vain tietty ja valittu voi päästä. Luo oma kuvitelma! Ja elä siellä! Mutta minä olen onnellinen siihen mitä minulla on.
- mieluummin
unelmiin :) kirjoitti:
Kerro ensin mitä on hyvää maan pinnalla? Eikö unelmissa ole paljon mukavampi ja lämpimämpi kuin kylmässä maassa? Sitä varten on oma koodi jotta ulkopuoliset eivät vain pääsisi vahingossa. Omiin unelmiin vain tietty ja valittu voi päästä. Luo oma kuvitelma! Ja elä siellä! Mutta minä olen onnellinen siihen mitä minulla on.
todellisuudessa kun valheen luomassa unelmassa :)
- idiootteja täällä
oikeat sanat kirjoitti:
Suomalaiset ovat liian epäluuloisia ja pelkäävät turhan takia... :)riittää, sinä paras esimerkki ..!! Varmaan tosissaan tunnistitkin:)
- vakava :)
mieluummin kirjoitti:
todellisuudessa kun valheen luomassa unelmassa :)
Mielikuvitus ja valhe ovat eri asioita. Rikas mielikuvitus luo sisämaailmaa, joka voi olla näkyvissä vaikka taiteessa. Valhe on toiselle sanottu väärä tieto. Miten luomani unelma ”joka perustuu, oikeisiin tunteihini” voi olla valheella luotu unelma? Kaikki taiteilijat luovat alusta sisäistä kuvaa/toista todellisuutta, joka muuttuu taideteokseksi? Samalla tavalla unelmakin voi muuttua todellisuuteen, ja näin usein tapahtuu.
En näe mitään väärä että jotkut ihmiset seurustelevat netissä, vaikka eivät koskaan tavanneet. Netissä on toinen maailma, jossa on oma todellisuus. Sinulle se kommunikointitapa ei vain sovi.
PS. joihin viesteihin vastataan vain huumorilla, eikä mitenkään vakavasti. Se on enemmän leikkiä. - vakavamielinen :)
idiootteja täällä kirjoitti:
riittää, sinä paras esimerkki ..!! Varmaan tosissaan tunnistitkin:)
Miksi suhtaudut viesteihin näin vakavasti? Eivätkö täällä ihmiset vain pidä hauskaa ja seurustelevat huumorilla. Mitä siinä vika? En usko että täällä joku voi elää oikeasti. Ei netti korvaa oikeaa elämää, eikä kukaan sitä haluakaan.
- puolesta tänne mitään vaan
vakavamielinen :) kirjoitti:
Miksi suhtaudut viesteihin näin vakavasti? Eivätkö täällä ihmiset vain pidä hauskaa ja seurustelevat huumorilla. Mitä siinä vika? En usko että täällä joku voi elää oikeasti. Ei netti korvaa oikeaa elämää, eikä kukaan sitä haluakaan.
Vain omastasi..huumoripalstat on muualla typerys.
- ????
Niin nyt oli vuorossa sinä minä! Ja jos ei niin ei sit!
- olotila :)
Ja jos on "kyllä" sitten on "minä sinä" :)
- eihän me tunneta
saattais olla kuis päin vaan, verkkainen, kiireinen, kiireinen, verkkainen tai sitten aivan jotain muuta...Kunhan vaan jotain heitin ; )
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 935984
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h804772Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv963025Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p262810Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska262085Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191496Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3351057Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?851028Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚125960- 48764