omko hyvät pitsat ja rullat?onko isot annokset vai pienet ja hikiset ja ylihintaiset?
suomussalmen pizzapalvelu
19
4703
Vastaukset
- Pizza Face
Pizza on kyllä suuri. Mutta valitettavasti ei ole lähelläkkään Pizza Mafian pizzan makua. Pizza Mafiassa oli parhaat pitsat. Ihan tulee ikävä Mafian pitsoja. Nyyhnyyh.
Kajaanin etnisistä pitserioista kaikki pitsat ja kebabit 3,5 - 4,00 euroa. Eli täällä tuplat.- ruokamyrkytykset
ovat lisääntyneet rajusti kebabin suosion kasvaessa
- ole vielä
opetellut tekemään pizzojasi ja muuta ruokaasi ihan itse? Pizzapohjia on jokaisen kaupan pakastealtaassa - koska ne ovat tehty teitä uusavuttomia varten- ja sen jälkeen voit laittaa juustosi ja liemesi ja lihasi tai kinkkusi tai ihan mitä tahansa ihan miten itse haluat ja syödessäsi tuotostasi voit syyttää tai kiittää ihan itseäsi...
- Pitsan ystävä
Minkä takia vertaatte Pitsa Mafian pitsoihin? Mikä referenssi se PM on? Nyt on eri kokki ja erilaiset systeemit. Joskin oikein hyvää pitsaa tekevät.
- oli pizza
kun käytiin jokunen viikko sitten.
Hinta oli 5 euroo silloin, onko nyt enempi?
Salaattipöytä oli monipuolinen, fetajuustoa, herkkusieniä, yms. Yleensä pizzoihin häthätää raasteen saa.
Täällä Kajaanissa on kova hintakilpailu,
3 - 3,5 euroo per läpyskä.
Ruokamyrkytyksiä en oo saanu vaikka säännöllisen epäsäännöllisesti haen höyryävän lootan kotiin.- Don Corleone
Pizza-Mafian tuotos oli kyllä ylivertainen
- kissanhännän nostaa
Don Corleone kirjoitti:
jos ei kissa itse...
- muistot...
Don Corleone kirjoitti:
näin kai se menee vanha sanonta
ei ne nyt niin ylivertaisia mafian pitsat olleet ettei yhtä hyviä muut muka osaa tehdä
itse ainakin petyin kun salaattina olleesta kiinankaalista jota ei saisi edes tarjoilla raakana kuten salaattina, piti maksaa eri hinta - kiinankaalta
muistot... kirjoitti:
näin kai se menee vanha sanonta
ei ne nyt niin ylivertaisia mafian pitsat olleet ettei yhtä hyviä muut muka osaa tehdä
itse ainakin petyin kun salaattina olleesta kiinankaalista jota ei saisi edes tarjoilla raakana kuten salaattina, piti maksaa eri hintakäötteä sallaatissa kun vaen keittää ensin että pöpöt ja muu töhnä lähtöö lehtien välistä
- oli aluksi
hyvin täytettä, mutta kyllä hiipui lopussa TOSI vähiin, en ole ainoa joka oli tätä mieltä
- sama havainto
Täytemäärät pienenivät kuin pyyt maailman lopun edellä.
- jhgiögkjkögbkjbkg
Kepappi riisillä hyvää mutta riisiä aivan ylijärjettömän vähän, ei juuri ruokalusikallista enempää. Ja hinta on niin kova, 7,5€ että saisi siinä sitä riisiäkin jo olla.
- tehtäneenkään
kun se haisee kuselle pannulla paistettaessa
onko se poroa vai mitä - Ik78_
tehtäneenkään kirjoitti:
kun se haisee kuselle pannulla paistettaessa
onko se poroa vai mitäEi ole kaksinen tämä Suomussalmen Pizzapalvelu. Rahaa otetaan liikaa ja pizzan tilaus kestää tolkuttomasti. Naapuripöytään tuotiin kylmä kebabannos ja "kokki" lämmitti sen vain mikrossa. Sen jälkeen kabab näytti poronkäristykseltä!
Ei kyllä kannata kyseiseen pitseriaan mennä!!! - tapenoo
Ik78_ kirjoitti:
Ei ole kaksinen tämä Suomussalmen Pizzapalvelu. Rahaa otetaan liikaa ja pizzan tilaus kestää tolkuttomasti. Naapuripöytään tuotiin kylmä kebabannos ja "kokki" lämmitti sen vain mikrossa. Sen jälkeen kabab näytti poronkäristykseltä!
Ei kyllä kannata kyseiseen pitseriaan mennä!!!hyii kerran olin syömässä palvelussa niin minulla oli viikon paska tauti sen jälkeen. joka kerta on saanut karvoja nyhtää suusta kaksin käsin
- kiitos SPP
Ik78_ kirjoitti:
Ei ole kaksinen tämä Suomussalmen Pizzapalvelu. Rahaa otetaan liikaa ja pizzan tilaus kestää tolkuttomasti. Naapuripöytään tuotiin kylmä kebabannos ja "kokki" lämmitti sen vain mikrossa. Sen jälkeen kabab näytti poronkäristykseltä!
Ei kyllä kannata kyseiseen pitseriaan mennä!!!Pizzapalvelu on aivan paras siis ei mafia ollu lähellekkään niin hyvä, niin se vaan on ettei suomalaiset osaa tehä pitsaa saati sitten kebabbia. Jatkakaa vaan :))) ja nämä homot jotka ei älyy hyvän ruuan päälle mitään ni vois painua niitä mafian pitsoja oottelee ja kauan saa kyllä ootella; palvelu on pizzapalvelussa loistavaa :))kiitän
- Sepäse parasta
kiitos SPP kirjoitti:
Pizzapalvelu on aivan paras siis ei mafia ollu lähellekkään niin hyvä, niin se vaan on ettei suomalaiset osaa tehä pitsaa saati sitten kebabbia. Jatkakaa vaan :))) ja nämä homot jotka ei älyy hyvän ruuan päälle mitään ni vois painua niitä mafian pitsoja oottelee ja kauan saa kyllä ootella; palvelu on pizzapalvelussa loistavaa :))kiitän
oneipitsalätylläteemitään
- olevinaan ainaki
Sepäse parasta kirjoitti:
oneipitsalätylläteemitään
Kehtaa perkele jankuttaa.
- Kiitollinen
olevinaan ainaki kirjoitti:
Kehtaa perkele jankuttaa.
Onpahan tuota tullut syötyä pitsaa vaikka minkälaisessa maailman kolkassa. Kävin syömässä pitsat kyseisessä paikassa,muutama viikko sitten hyvää oli,ja palvelu erinomaista. Kyllä tuolla maailmalla kun liikuu niin saa monesti aika tylyä kohtelua ,ja moninverroin huononpaa pitsaa. On se hyvä että tästä käpykylästä saa edes pitssa,ja ihan vielä kotiin kuljetettuna.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku645170Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."
No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti662357- 2622342
Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt362339Korjaa toki jos...
Koet että ymmärsin sinut kuitenkin aivan väärin. Jännittäminen on täyttä puppua kun et muitakaan miehiä näköjään jännitä191594Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"
Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm2191448Taas joku junan alle
Piltolan tasoristeyksessä: https://www.tilannehuone.fi/ Uutinen Iltalehdessä, Iltasanomissa, MTV:llä, Ylellä jne. Jossai491028- 89996
Harmittaa...Lampsiinjoen sillat
Tulva vei toisen ja toinenkin hajosi. Mielellään korjaisin molemmat, mutta ei ole resursseja siihen hommaan. Ikää jo 72v12929- 66927