Posti toi Hobby Hallista Aino-lipaston pahvilaatikossa, totaalisen osina. Tiesin että lipasto on itse koottava, mutta tämä oli aivan päreinä ja miljoona osaa.
Suosittelen: älä ikinä osta kyseistä lipastoa, aivan älytön häkkyrä. Ja kiinan poika ei osannut edes laskea; kiinnityksien vastakappaleita oli 10 liian vähän.
Oli viimeinen itsekoottaava huonekalu, jonka minä hankin.
Toki tätä showta ei ole vielä edes nähty lppuun; huomenna pitää soittaa Hobby Halliin ja alkaa taistelemaan puuttuvista kiinnikkeistä.
Yksikin poikkipuolinen sana asiakaspalvelusta, niin paikkakunnan kuluttaja-asiamies roudaa tuon hökötyksen Hobby Hallin tuulikaappiin ja laittaa vielä laskun perään.
Pitäisi olla jokin laki joka kieltäisi osina myynnin.
Nimin. Älä osta Ainoa
Hobby Hall Aino-lipasto
Ei ikinä enää
1
398
Vastaukset
- Nimetön
Kuka on niin hölmö että edes ostaa lipaston joka pitää itse koota ???
Saat syyttää ihan itseäsi jos et osaa kyseistä tuotetta koota !
Kyllä meillä vaan on kaksin kappalein samaa tuotetta ja kaikki osat on ollut tallessa :)
Jos on joskus puuttunut jotain niin reippailta ja iloisilta Hobbarin Infon tytöiltä on aina löytynyt osia .
Eli mene vähän itseesi ja mieti onko vika sinussa ???
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 836019
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj474055- 1314011
- 693793
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262968Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan72567Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?332379- 282252
- 2042141
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh4501849