"avautuu" tänään Iltalehdessä...
Susan Ruusunen:
12
1241
Vastaukset
- Ruususen pitsipöksyissä
On alkanut puntit tutisemaan,tätä se on muuten odottanut koko illan että joku taas avaisi keskustelun Susan Kristiina Kuronen/Ruususesta.
- tarttis taas avautua uurelleen
Rupee avautumiset pikkusen tympii täs, kun on jo monta kertaa "avautununut". No, e lue noita höpinöitä lehistä, kun akan puuhat silloin ja tällöin ei niin hirvaasti kiihota-kiinnosta. Hankkis nyt ittelleen pystyvän ja helvetin rikkaan miehen mikä kykenis tyydyttää prisenssan kaikki päiväunet yhdellä kädenpurituksella. Vois sitten vaipua IKUISEEN onnen uneen ja nukkua loppuikänsä ihan HILJAA!!!! Lehdet maksaa jutuista, joita me tyhmät asiakkaat ostetaan... tää ei oo susanin vika.
Vanhanen joutu tarkkailuun kertoo liikennenisti Anu telkussa??? Mitähän se meinaa suomeksi?- tarkkaillaan,
ettei vaan eksyisi Kurosen kammariin. Liikenneministeri tarkkailee virkansa puolesta kaikenlaista liikennettä yötä päivää.
- Kiira?
Koska Kiiralla on seuraavat kisat, tietääkö kukaan?
t.KiiraFani - on ollut
pilleripurkki ystävänä?
- suomen kansa
Minä säälin sydämeni pohjasta Suomen kansaa, joka joutuu jo ties kuinka monetta vuotta kärsimään tämän Susanin itsesääliä, joka on hänen itsensä aiheuttamaa.
- Super munaton
suomen kansa kirjoitti:
Minä säälin sydämeni pohjasta Suomen kansaa, joka joutuu jo ties kuinka monetta vuotta kärsimään tämän Susanin itsesääliä, joka on hänen itsensä aiheuttamaa.
Minäkin säälin itseäni koska syntyperäisenä suomalaisena miehenä joudun nykyisin lehtijutun innoittamana päivittäin peilin edessä tarkkailemaan onko se jalkojen välissä oleva napero kuihtumassa kokonaan pois ja mielenterveyttäni käyn tsekkauttamassa kallon kutistajalla,tekojani ja toimintaani pyydän tarkkailemaan ulkopuolisen puolueettomin silmin.
Olen säälittävä "entinen macho". - Pääsi unohtumaan
Super munaton kirjoitti:
Minäkin säälin itseäni koska syntyperäisenä suomalaisena miehenä joudun nykyisin lehtijutun innoittamana päivittäin peilin edessä tarkkailemaan onko se jalkojen välissä oleva napero kuihtumassa kokonaan pois ja mielenterveyttäni käyn tsekkauttamassa kallon kutistajalla,tekojani ja toimintaani pyydän tarkkailemaan ulkopuolisen puolueettomin silmin.
Olen säälittävä "entinen macho".Tällainen unohtelu johtunee siitä että on vielä tulossa masennuskin,sehän on julkkissairaus osittain mutta en ole julkkis mutta se varsinainen kysymys oli että mitäs luulette voisinko mä joskus saada tällaisena ressukkana vielä naista,rahalla sitä en saa koska sitä ei liiemmin ole ja nimellä ja tittelillä en myöskään voi saada koska niitäkään ei ole?
- häirinnyt tää
(kun on joutunut oleen julkisuudess`) kaikikilla elämänalueilla: Terveys on mennyt ja Matin takii on tullut astmakin ja taloudellinen romahdus ja kaikkee siltä väliltä?
- haluaa jatkaa...
haluaisi taas elää elämää... höh.
itsehän elää elämäänsä , jos pilaa sen. turha ihmetellä.
juoppo juo, pilleristi syö.- verokalenteris
JJos mulla ois tuommoinen vuositulo, en puhuisi taloudellisesta romahduksesta. Säälitään köyhää yksinhuoltajaa. Osti asunnon jne. Millä rahoilla, no näillä julkkistempuilla tiätty. Mitähän mää tekisin,et pääsis lööppiin ja siitä rahhaa.
- ja puh
verokalenteris kirjoitti:
JJos mulla ois tuommoinen vuositulo, en puhuisi taloudellisesta romahduksesta. Säälitään köyhää yksinhuoltajaa. Osti asunnon jne. Millä rahoilla, no näillä julkkistempuilla tiätty. Mitähän mää tekisin,et pääsis lööppiin ja siitä rahhaa.
Minä en osta lehtiä joissa vain on sananenkin tästä naisesta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 15111359
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h1485413Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p424296Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv1323622Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska372701Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191916Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?1041623Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3601586Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?901473Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚1311406