Kylterit?

cchiisss

Minkälaisia kylterit on? Miten ne pukeutuu ym...? Kertokaa kaikkea, mitä tulee mieleen!

15

8490

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • fdbbfbfdbfdbfd

      Kylterit ovat melko lailla samanlaisia kuin esim. tuotantotalouden opiskelijat. Itse olen joskus myös sekoittanut humanistin kylteriin, mutta onneksi siitä ei koitunut mitään vakavampaa.

    • asiallinen vastaaja

      Minkälaisia ihmiset ovat? Miten ihmiset pukeutuvat? Sitä on ihan kaikenlaisia ihmisiä ko. alalla. Kyseessä on iso ala, eikä porukka välttämättä ole mitenkään erityisen valikoitunut. Kauppatieteet on monelle yksi (turvallinen) vaihtoehto. Alalla on myös monia useamman tutkinnon tekijöitä. No ehkä siellä vähemmän on kommunisteja? Mutta varmasti heitäkin.

      • nimenomaan

        Ja ne, joille kauppatieteet ovat olleet sellainen turvallinen kiltintytön varaventtili, tuskin tulevat pärjäämään alalla kovin erinomaisesti. Tulevaisuus on sama kuin tradenomeilla, salen kassalla.


    • vastaa kysymykseesi

      Lähes kaikilla tuntemillani kyltereillä on hieman sihahtanut keltainen neste päähän sen jälkeen, kun kauppakorkeakoulun tai kauppa/taloustieteellisen tidekunnan ovet ovat auenneet.

      Päällimmäisenä tulee ehkä mieleen sellainen ylhäinen asenne kaikkia muita ihmisiä kohtaan, tyyliin "me ollaan v*ttu kauppikses, me ollaan tulevii johtajii!!!1". Eli tehdään siitä kylteriydestä hirvittävän suuri numero, vaikka kyseisellä alalla pätee varmasti enemmän luontaiset ominaisuudet ja kyky polkea muita ihmisiä, jotta menestyminen olisi mahdollista.

      No sitten sosiaalisen statuksen korostus on aivan oma numeronsa. Eli asutaan vuokramurjussa, mutta pukeudutaan kauluspaitoihin, klubi- ja pikkutakkehin ja pikkukenkiin, jopa sydäntalvella, kun lunta on 0,5 m. Esitetään pikkutärkeää johtajaa jo varhain opiskeluaikoina.

      Tradenomit, nämä kansankynttilät täytyy sitten nostaa esille aina tasaisin väliajoin. Ja tietysti se, kuinka paljon parempi KTM-tutkinto on. Ei sillä, ettei asia olii näin, mutta tarvitseeko siitä kailottaa suureen ääneen?

      Todettakoon kuitenkin, että parhaiten alalla pärjää olemalla pikkutärkeä ja käyttämällä ronskisti omia kyynärpäitään.

      Kyltereille kelpaa vain tarpeeksi tasokas seura, koska rahvaan kanssa seurustelu ei ole kylterin säädylle sopivaa. Tämän vuoksi yhteydet vanhoihin duunarituttuihin on pidettävä tasossa "moikataan, kun nähdään kadulla". Myös humanisteja sun muita liirumlaarumia jauhavia piipertäjiä tulee välttää, koska kauppatiede on kovaa tiedettä, toisin kuin edellämainitut. Kylterit pyörittävät tätä maailmaa. Myös juristeihin ja lääkäreihin ja diblomi-insinööreihin on pidettävä sievää hajurakoa, ovathan monet heistä jopa paremmin tienaavia.

      Baarijonossa täytyy sitten aika ajoin vetää tämä kylterikortti esiin. Eli jos poke ei päästä sisään, niin täytyy huutaa isoon ääneen "tiedäksä kuka mä oon, mä tienaan minuutis enemmän kuin sä vuodesssss!!!!1".

      • bfdbfdbfdbfd

        "Baarijonossa täytyy sitten aika ajoin vetää tämä kylterikortti esiin. Eli jos poke ei päästä sisään, niin täytyy huutaa isoon ääneen "tiedäksä kuka mä oon, mä tienaan minuutis enemmän kuin sä vuodesssss!!!!1"."

        Harva kylteri (kauppatieteen yo) tienaa portsaria enemmän, joten tuo väite on pelkkää valetta.

        Itse huudan aina että olen ekonomi tai kauppatieteen maisteri.


      • Kylteri Jumalan armosta
        bfdbfdbfdbfd kirjoitti:

        "Baarijonossa täytyy sitten aika ajoin vetää tämä kylterikortti esiin. Eli jos poke ei päästä sisään, niin täytyy huutaa isoon ääneen "tiedäksä kuka mä oon, mä tienaan minuutis enemmän kuin sä vuodesssss!!!!1"."

        Harva kylteri (kauppatieteen yo) tienaa portsaria enemmän, joten tuo väite on pelkkää valetta.

        Itse huudan aina että olen ekonomi tai kauppatieteen maisteri.

        Kerron kaikille olevani Nokia-nimisen yrityksen toimitusjohtaja.


      • N00b Enterprises ltd,
        Kylteri Jumalan armosta kirjoitti:

        Kerron kaikille olevani Nokia-nimisen yrityksen toimitusjohtaja.

        mielikuvitusta vaikka muille jakaa!


    • kylteri

      Hmm, eiköhän me olla ihan samanlaisia kuin muutkin - sakkia löytyy joka junaan. Edellisiin lisäten itselläni on humanistiystäviä enkä edes kuulu kokoomusnuoriin sekä välillä tuskailen vuokran maksun kanssa :). Ja pääsen joskus jonon ohi (kohteliaalla käytöksellä) baariin ja pukeudun välillä kauluspaitaan ja neuleeseen, mutta välillä myös rennommin... Ei kannata luoda turhia ennakkoluuloja; ei ne kuitenkaan pidä paikkaansa :)

    • jo turhaa

      Miten ite pukeudut ? Näkisin, että siisti olemus on jees, ei nyt pidä näyttää miltää kommarilta tai kettutytöltä.

      Farkut on myös jees!

      Ja mitä tulee työelämään, sillekkin tarvii jotain laskee, ettei tarvi pitää töissä pukua.

      Jos saa pitää farkkuja, niin on aina parempi.

      No ite ole yrittäjä KTM, joten eipä ole kukaan sanomassa!

    • medmed

      Kylteri:
      - kykenemätön tuntemaan empatiaa
      - muita hyväksikäyttävä
      - lipevä
      - taipuvainen epärehellisyyteen ja petoksiin
      - itsekeskeinen
      - arvostelee muita, mutta ei kestä pienintäkään itseen kohdistuvaa arvostelua
      - nauttii huomiosta, pyrkii erottautumaan "taviksista"
      - "isänmaallinen" sanan pahimmassa merkityksessä: intti pitää käydä (miel. RUK), mutta ei haittaa jos omaa etua tavoitellessa siirtää tuhat työpaikkaa viroon tai riistää orpolapsilta viimeisetkin lelut ja häätää lesket pimeään syysyöhön.
      - halveksii heikkoutta ja sääliä
      - kokoaa ympärilleen hovin, joka ihailee häntä

      • 1233333333333222

        Hieno provo! Ja vielä hauska! Propsit siitä!


      • ei kiinnosta

        KTM osata johtaa? eikö sijoitusanalyytikoksi pääse haluamatta johtaa jotain?


      • kylt
        ei kiinnosta kirjoitti:

        KTM osata johtaa? eikö sijoitusanalyytikoksi pääse haluamatta johtaa jotain?

        Jokaisen kylterin pitää käydä ainakin johtamisen ja organisoinnin peruskurssi, mutta jos valitsee pääaineekseen ja sivuaineiksen aineita, jotka tähtäävät sijoitusanalyytikon uraan, niin aika vähällä pääsee varmastikin johtamisen opinnoissa,


      • servator

        Juuri tällaiseksi minusta pitämättömät ihmiset haukkuvat minua. Hain ilmeisesti oikealle alalle (intti muuten alkaa kohta ja RUK tavoitteena) :D


      • Pääpomottaja
        servator kirjoitti:

        Juuri tällaiseksi minusta pitämättömät ihmiset haukkuvat minua. Hain ilmeisesti oikealle alalle (intti muuten alkaa kohta ja RUK tavoitteena) :D

        Älä poika RUKissa aikaas tuhlaa. Ihan yliarvostettu mesta.

        Terveisin nimim. syksyllä kauppikseen ja 9kk tykkimies :D


    Ketjusta on poistettu 22 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 130
      3554
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      94
      3269
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      17
      2408
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1841
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      22
      1698
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1569
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      18
      1534
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      29
      1486
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1451
    10. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      84
      1400
    Aihe