maistelin äsken WSOP konjakkia kahvin kanssa, ja hui kauhistus kun se oli pahaa.
Pistää veret kiertämään, mutta ei yhtään enempää kuin tuo neljä senttiä, se riittää.
Pidätkö sinä konjakista.
Tunnetko kun sydän sykkii
31
1433
Vastaukset
- lainkaan
konjakista, se on pahan makuista.
- on sullakin juomat
kaikki VSOP juomat on tympeän makuiset, turhaan niitä kehutaan ja turhaan niistä kalliisti maksetaan. Moni muu on parempaa eikä niin kallista.
Esimerkiksi salmiakkikossu, kylmänä on hyvää,sitä minä naukkailen.- viivi-amaldiina
kallis ku toin tuolta rajantakaa.
Minä en yleensä juo mitään, niin miten voinkaan sanoa mikä on hyvää.... :) - rajantakana
viivi-amaldiina kirjoitti:
kallis ku toin tuolta rajantakaa.
Minä en yleensä juo mitään, niin miten voinkaan sanoa mikä on hyvää.... :)on tarjolla vaikka mitä, on naisia ja miehiä ja viinaa, ei ne aina hyviä ole:)
- meirikki
Kiehautan maito-kaakaon, hiukka sokeria, sekoitan ja lisään konjakki sekaan.
Löysä kermavaahto varovasti pintaan (ei saa valua juomaan)
Nyt joku tuumaa, et on häväistystä sotkea aito vsop,noin...no makunsa kullakin, sano:)))- viivi-amaldiina
kokeilla, kiitos.
taitaa vielä sykkiä, luin tänään että naistenkin leposyke voi olla oire sydän sairaudesta, tai infarktista..joten varohan sielä :))
Niin..kyllä se konjamiini menee, jos on hyvää plaattua..tilkka joskus kahvin kanssa..naapuri tarjoaa joskus Renaulttia..siinä ei ole sitä inhottavaa puistatusta..- viivi-amaldiina
rauhallista ihmistä.
Renault pistämpäkuule korvan taakse, tuttava lääkäri kehoitti 50 immesten,kin pitäisi ottaa tuo ilta konjamiini, ois kuulemma ihan hyvä lääkinnällisesti, ja kohtuudella kuten piiparinen. :) viivi-amaldiina kirjoitti:
rauhallista ihmistä.
Renault pistämpäkuule korvan taakse, tuttava lääkäri kehoitti 50 immesten,kin pitäisi ottaa tuo ilta konjamiini, ois kuulemma ihan hyvä lääkinnällisesti, ja kohtuudella kuten piiparinen. :)habitus kertoo ihan muusta kuin kohtuudesta :))
- viivi-amaldiina
Pirrejuupas kirjoitti:
habitus kertoo ihan muusta kuin kohtuudesta :))
tärinää ja tutinaa, kun ryypyn sai, nii urut soi puhtaasti. :)
- suvenkorento*
..tapakasvatus sinulla hieman kesken.
Kerronpa tarinan, vaikka meneekin tässä seurassa ihan hukkaan.
Marsalkka Mannerheim, joka varmasti hallitsi tapakulttuurin, tarjosi Mikkelissä konjakkia illallisen päätteeksi. Joku onneton upseeri maistoi konjakkia ja otti kahvikupista kulauksen päälle. Marsalkka käski tarjoilijaa viemään konjakit pois ja tuomaan uudet tilalle. Taas jokin onneton joi kahvikupista.
Hän teki tämän muutaman kerran, vaihdatti konjakit ja sitten käski viedä konjakit pois. "Hyvät herrat, tämän parempaa konjakkia ei meillä ole tarjolla."
Marsalkka olikin herrasmies. suvenkorento* kirjoitti:
..tapakasvatus sinulla hieman kesken.
Kerronpa tarinan, vaikka meneekin tässä seurassa ihan hukkaan.
Marsalkka Mannerheim, joka varmasti hallitsi tapakulttuurin, tarjosi Mikkelissä konjakkia illallisen päätteeksi. Joku onneton upseeri maistoi konjakkia ja otti kahvikupista kulauksen päälle. Marsalkka käski tarjoilijaa viemään konjakit pois ja tuomaan uudet tilalle. Taas jokin onneton joi kahvikupista.
Hän teki tämän muutaman kerran, vaihdatti konjakit ja sitten käski viedä konjakit pois. "Hyvät herrat, tämän parempaa konjakkia ei meillä ole tarjolla."
Marsalkka olikin herrasmies.ei naapuri kahvikuppiin sitä kaada..nätissä lasissa toi..:>
- Jekku Konttori
Nami nami.
Kuinka joku voi soimata ihanaa rypälemehua joka tuo ihmisyydestä kaikki sen parhaimmat ja huonoimmat osapuolet esiin.
Suomessa juodaan tai ryypätään enemmän konjakkia kuin missään muussa maasa maailmassa.Jopa Sakemannit jäävät toiseksi konkan kulututsessa asukasta nähden mitä Härmän häiskät.
Itse pidän suunnattomasti konkasta ja joskus harvoin kun on varaa ja saa XO niin silloin on kuin Jumalat olisivat suosiollisia ja elämän eliksiiri saa uuden ulottovuuden,ihanuuden ja nuoruuden hengellään.
Sillä Konjakki ei ole ainoastaan seurustelu juoma vaan se on myös elämänvesi jolle ei ole vertaa inhimillisessä heikkoidessa tai voimassa.
Elököön rypäleiten mesi ja olkoon se ihanassa tulevaisuudessa hieman halvempaa että sen suomaan helmaan voisivat yhä lukuisemmat konkan prontutioidut voisivat liittyä.- viivi-amaldiina
sanasi, en tiedä.
Sinä pidät konjamiinistä, minä en. - Jekku Konttori
sanasi, en tiedä.
Sinä pidät konjamiinistä, minä en.Eiköhän seksin myyjäkin,pronstituoitu,ole intohimon tahdollaan valinnut mieleisimmän nautinnon itselleen ,jonka hän usein sen suloisuudellaan toivoisi monesti uusiutuvan ja saavan jatkoa sen miellyttävästi tuomalla kaikinaisella ihanuudellaan.
- konjakki
Jekku Konttori kirjoitti:
Eiköhän seksin myyjäkin,pronstituoitu,ole intohimon tahdollaan valinnut mieleisimmän nautinnon itselleen ,jonka hän usein sen suloisuudellaan toivoisi monesti uusiutuvan ja saavan jatkoa sen miellyttävästi tuomalla kaikinaisella ihanuudellaan.
pronstituoitu..
- Kalle Kotton
Luulen kuitenkin, että jos ostaa halpoja konjakkeja ja viskyjä, se on rahantuhlausta, sama juoda kossua.
Mutta kun ostaa kalliimpia konjakkeja, 50 euroa kolmen vartin pullo, ne on pehmeänmakuisia. En tiedä pidänkö, kun en ota niin paljon, että päähän nousee, mutta puistatuksen se vie, kun ottaa kolme grogi-lasia yhteen perään. Mitään muuta alkoholia en käytä, kun saunakaljat. vieraille ostan halvempia aineita.- viivi-amaldiina
sellaisen minäkin haluaisin maistaa, onko sellaista. :)
Humala hakuisuus on ihan eri asia kun puhumme meistä jotka emme sitä alkoa juurikaan käytä, lääkkeeksi kyllä nyt ajattelin sitä pehmeän makuista konjakkia kuitenkin löytää.
Viinitkin värjää hampaita pidemmän päälle. - Kalle Kotton
sellaisen minäkin haluaisin maistaa, onko sellaista. :)
Humala hakuisuus on ihan eri asia kun puhumme meistä jotka emme sitä alkoa juurikaan käytä, lääkkeeksi kyllä nyt ajattelin sitä pehmeän makuista konjakkia kuitenkin löytää.
Viinitkin värjää hampaita pidemmän päälle.Makuakin löytyy.
Tuo Hennessy on pehmeämpi kun nuo halvemmat, ja suuhun jää parempi maku. Xantessa on prosentteja yhtä paljon, on imelää, Sitten on Meukovin vanilja-ligööri, siinä ei prosentteja, kun parikymmentä. Minusta niiden viinien kantaminen viinakaupasta on turhaa, vettä saa hanastakin.
Lääkkeenä minä tuota konjakkia, kun ruumiinlämpö laskee 35,5. Ei juuri elohopeamittari nouse, silloin on niin kylmä, ettei tahdo millään tareta. Siihen heittää kolme grogi-lasia, sillä se korjaantuu. En minä sitä kovin paljon käytä, tuo viimeinen kolmen vartin pullo on ollut jo toista kuukautta. - viivi-amaldiina
Kalle Kotton kirjoitti:
Makuakin löytyy.
Tuo Hennessy on pehmeämpi kun nuo halvemmat, ja suuhun jää parempi maku. Xantessa on prosentteja yhtä paljon, on imelää, Sitten on Meukovin vanilja-ligööri, siinä ei prosentteja, kun parikymmentä. Minusta niiden viinien kantaminen viinakaupasta on turhaa, vettä saa hanastakin.
Lääkkeenä minä tuota konjakkia, kun ruumiinlämpö laskee 35,5. Ei juuri elohopeamittari nouse, silloin on niin kylmä, ettei tahdo millään tareta. Siihen heittää kolme grogi-lasia, sillä se korjaantuu. En minä sitä kovin paljon käytä, tuo viimeinen kolmen vartin pullo on ollut jo toista kuukautta.minullakin on, kun olen niin hoikkakin. :(
- kysymykseen vastauksena
että jos sykettä ei tunnu, voin tarkistaa asian halutessani sykemittarilla, joten kuolemani ei pääse minua yllättämään.
Ja tekstin kysymykseen vastauksena etten tiedä koska en ole maistanut.- viivi-amaldiina
laulun sanoin aloitettu, jos vaikka se ois päähän kihahtanut, ei kuitenkaan mutta lämmitti kivasti. Kahvi ensin, ja sitten konjakkia vuoron perään. Pahaa se olikin kyllä, nyt tiedän.
- armanjakki
Pullo os sydämenmuotoinen,maku pehmeä.
On kylläkin kallis,jotain 25e...?!
Ranskalainen Baron de Castelneau.
Ja sitten on Xante
Sopivia naiselle,sanoo näitä maistanut nainen.- viivi-amaldiina
kokeilla mitä ne ois maultaan. Kiitos vinkistä.
Vanha enoni käyttää joka ilta jotain Ranskalaista, en tiedä merkkiä, kehuu kovasti sitä.
- cardiogrammi.
Mutta vain tilkka kerrallaan ja kerran päivässä. Kuten lasillinen punaviiniä päivässä on hyväksi terveydelle. Mutta ei kännäillemisiin.
- viivi-amaldiina
hyvin vanhat ihmiset käyttäneet lääkkeenä nimenomaan, ei päihtyäkseen.
Nyt innostuin kun se tuttava lääkärikin sitä kehoitti jo meille 50 immeisille. Ei ainakaan pahaa tee.
- henrii
joskus olen kyllä ihmetellyt, mistä se sydän tietää mitä sinne on kaadettu.
- viivi-amaldiina
sydämesi ei tiedä mitä saa, virkistystä luulisin konjakki sinne vie.
- henrii
sydämesi ei tiedä mitä saa, virkistystä luulisin konjakki sinne vie.
jos kaataa sinne vinettoa, nin arvakohan se, että nyt huijataan.
- viivi-amaldiina
henrii kirjoitti:
jos kaataa sinne vinettoa, nin arvakohan se, että nyt huijataan.
ei humalaan, niin eiköhän se sydänki sinua ymmärrä. :)
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874018Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242881No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452302- 341311
- 10899
- 131875
- 6844
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12811Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124746- 11740