lopettaa vähitellen tämä pelleily? Järki käskee kuuntelemaan tunteita ja tunteet samoin. Tätä on kestänyt jo tarpeeksi kauan.. Tiedät itsekkin mitä tarkotan, aina et vaan myönnä sitä edes itsellesi. :) Olet varmasti yrittänyt pyyhkiä kaiken mielestäsi ja kuunnella "järjen ääntä", mutta ei se aina pärjää tunteille ;)
Kerran me täällä eletään niin eiköhän nautita siitä. Molemmat tietää ja tuntee sen sähköisen vetovoiman mikä välillämme jyllää. En haluaisi katua sitä mitä jätimme tekemättä, mieluummin katuisin sitä mitä teimme.. tässä tapauksessa ei tarvitse jälkimmäistä vaihtoehtoa käyttää :)
Tämä meidän "kielletty hedelmä" leviää kohta käsiin. Mielelläni nauttisin sen kokonaisena, soosina se ei näytä eikä maistu yhtä hyvälle, heh :)
Tähän voisin laittaa monia kauniita kappaleita, mutta päädyin lopulta kuitenkin yhteen suosikkiini :)
http://www.youtube.com/watch?v=k3bmsIkbEYs&feature=related
Hyvää yötä ja suloisia unia (ei liian suloisia, vähän tuhmia saa myös ajatella) Heh :)
Pitäskös meidän (n)
104
5955
Vastaukset
- oiken..
että tää menee naiselle ja hän on varattu ??(huokaus)
- ap.
kyllä varattu ole ollenkaan, koskaan ei tietenkään voi olla liian varma...Mutta tässä tapauksessa olen aika varma, heh
Naiselle kyllä viesti menee
Toivottavasti et menettänyt yöunia :) - toi..
ap. kirjoitti:
kyllä varattu ole ollenkaan, koskaan ei tietenkään voi olla liian varma...Mutta tässä tapauksessa olen aika varma, heh
Naiselle kyllä viesti menee
Toivottavasti et menettänyt yöunia :)kielletty hedelmä sit meinaa * miettii ja hymyilee* :)
- ap.
toi.. kirjoitti:
kielletty hedelmä sit meinaa * miettii ja hymyilee* :)
se voi tarkottaa ihan mitä vain, riippuu mistä roikkuu, eikös? :)
- ap.
valinta tuokin kipale :)
- Aito..
jookos-kookos -mies? En oikein jaksa uskoa. Oletko nyt ihan selvinpäin? Minä olen hieman viiniä nauttineena lukenut tekstisi ainakin kymmenen kertaa ja jos olisin Hän, kenelle viestisi tarkoitat, vastaisin, että PITÄISI.
- ap.
keretään :) Selvinpäin täällä ollaan, toivottavasti sinulle viini maistui.. taisi myös vähän väkevämpikin maistua?
Se on kiva kuulla, että joku vastaisi niin! - Aito..
ap. kirjoitti:
keretään :) Selvinpäin täällä ollaan, toivottavasti sinulle viini maistui.. taisi myös vähän väkevämpikin maistua?
Se on kiva kuulla, että joku vastaisi niin!lasillisen join ja sekin taisi nousta päähän, koska aika harvoin mitään juon ja koska en nykyään juurikaan syö ja koska olen pieni ja hento, niin kihahtaa päähän...ja tulipas pitkä lause ja nyt nukkumaan. Kauniita unia! Niin, ja kiitos vastauksesta!
- ap.
Aito.. kirjoitti:
lasillisen join ja sekin taisi nousta päähän, koska aika harvoin mitään juon ja koska en nykyään juurikaan syö ja koska olen pieni ja hento, niin kihahtaa päähän...ja tulipas pitkä lause ja nyt nukkumaan. Kauniita unia! Niin, ja kiitos vastauksesta!
asia jos harvoin vain juot, mutta yritäppäs syödä sitäkin useammin! Hyviä öitä ja kauniita unia myös sinne! eikä mitään kiittämistä, ilo oli puolellani vastata :) Toivottavasti huomenna ei kovin paha "darra" iske ^^
- nuo
ap. kirjoitti:
asia jos harvoin vain juot, mutta yritäppäs syödä sitäkin useammin! Hyviä öitä ja kauniita unia myös sinne! eikä mitään kiittämistä, ilo oli puolellani vastata :) Toivottavasti huomenna ei kovin paha "darra" iske ^^
merkit tossa perässä tarkoittaa? ei ymmärrä!
- ap.
nuo kirjoitti:
merkit tossa perässä tarkoittaa? ei ymmärrä!
semmoisia iloisen hymyn merkkejä, hyviä öitä sinullekkin! :)
- niissä
ap. kirjoitti:
semmoisia iloisen hymyn merkkejä, hyviä öitä sinullekkin! :)
niin hymyilyttää? :)
- minulle?
Jeah,.:) kylmät kyyneleet sinun valintasi minuun minä muutuin en voi enään välittää rakastaa/ tua sinuun tämä elämä menee niin yksi elämä vain
- ap.
kiva kappale ja sanat jos epusta pitää, ei oikein muhun iske eppu normaali. Mutta jokaisella makunsa, hyviä biisejä toki häneltäkin löytyy!
- päivä ja...
ap. kirjoitti:
kiva kappale ja sanat jos epusta pitää, ei oikein muhun iske eppu normaali. Mutta jokaisella makunsa, hyviä biisejä toki häneltäkin löytyy!
minun sydämeni lyö...
http://www.youtube.com/watch?v=ErnrOsk-Nbs&NR=1
- -m-
päin tämä meni??
- ap.
näin ettei miehelle mennyt, heh
Viesti ei mennyt pohjoiseen eikä itään.. mitäs meille jää vaihtoehdoksi? Taisi jäädä parikin vaihtoehtoa.. - -m-
ap. kirjoitti:
näin ettei miehelle mennyt, heh
Viesti ei mennyt pohjoiseen eikä itään.. mitäs meille jää vaihtoehdoksi? Taisi jäädä parikin vaihtoehtoa..mies ole =D ahaa... no voisitko vaikka antaa vinkin koska näit hänet viimeksi??
- ap.
-m- kirjoitti:
mies ole =D ahaa... no voisitko vaikka antaa vinkin koska näit hänet viimeksi??
kerkesin tuossa miettiä, ettei nimimerkkisi miestä välttämättä tarkoittanut. Joudun ikäväkseni sanomaan, ettei kyseisen naisen nimi ala kirjaimella m, jos nyt sitäkään tarkoitit nimimerkilläsi? Heh :)
Vai pieni vinkki pitäisi antaa.. uskaltaisinko? - nainen-----
ap. kirjoitti:
kerkesin tuossa miettiä, ettei nimimerkkisi miestä välttämättä tarkoittanut. Joudun ikäväkseni sanomaan, ettei kyseisen naisen nimi ala kirjaimella m, jos nyt sitäkään tarkoitit nimimerkilläsi? Heh :)
Vai pieni vinkki pitäisi antaa.. uskaltaisinko?täällä kirjoitella,kerro suoraan sille naiselle!!!
Nää netit ei johda mihinkään!!! Huomenna sama tilanne,nainen ei tiedä mitään,aikaa kuluu,elämä kuluu.................... - ap.
nainen----- kirjoitti:
täällä kirjoitella,kerro suoraan sille naiselle!!!
Nää netit ei johda mihinkään!!! Huomenna sama tilanne,nainen ei tiedä mitään,aikaa kuluu,elämä kuluu....................näin se vähän on, kaiken haaskausta täällä istua pitkin iltaa ja toivoa jospa tämä olisi "hän", sitä me kaikki taidamme täällä vähän tehdä? ;)
- nainen-----
ap. kirjoitti:
näin se vähän on, kaiken haaskausta täällä istua pitkin iltaa ja toivoa jospa tämä olisi "hän", sitä me kaikki taidamme täällä vähän tehdä? ;)
olen ottanut suoraan yhteyttä vaikka huonolla menestyksellä,mutta tiesinpä ainakin missä mennään,kun niin mieltä vaivasi.....vaivaa silti joskus edelleenkin:)
- ap.
nainen----- kirjoitti:
olen ottanut suoraan yhteyttä vaikka huonolla menestyksellä,mutta tiesinpä ainakin missä mennään,kun niin mieltä vaivasi.....vaivaa silti joskus edelleenkin:)
kannattaa kertoa suoraan ja rehellisesti! Eipä jää hampaankoloon mitään sitten :) Kerran se vain kirpaisee, tämä kirpaisu ei ole kyllä vieläkään ohi mennyt.
- Aito..
mullekin jotain, että pääsen nukkumaan..tai siis hyörimään ja...
- kertoa suoraan
naisellesi asiaasi olet menettänyt hänet aivan lopullisesti vaikka olisikin tunteita mutta mutta ..
- ap.
tässä tuleekin se pieni mutta, hän nimittäin tietää tunteeni.
- lopettaa
ap. kirjoitti:
siinä se tunteet molemminpuolista oli tyydy siihen menneitä ei saa takaisin
- aivan,
ap. kirjoitti:
varma tietääkö hän tunteesi?
- ap.
aivan, kirjoitti:
varma tietääkö hän tunteesi?
noin 110% varmuus on asiasta :)
- olla,
ap. kirjoitti:
noin varma,että tietääkö.
- minä,,,,,,,
ap. kirjoitti:
tietäisin hänen tunteensa, olisin varma mitä teksisin,mutta kun en tiedä, niin asia jää tähän ainakin minun puolelta.
- ap.
minä,,,,,,, kirjoitti:
tietäisin hänen tunteensa, olisin varma mitä teksisin,mutta kun en tiedä, niin asia jää tähän ainakin minun puolelta.
joku kaunis päivä "hän" kertoo tunteensa sinulle, vai pitäisikö sinun rohkaistua kertomaan omat tunteesi häntä kohtaan? :) Joskus riski voi olla suuri, mutta sitten sitä on asian suhteen paljon viisaampi!
- eräs mies
ap. kirjoitti:
väittää että välittä edeleen mutta ei vain voi suhdetta kanssani jatkaa sellaiset on kusetusta joten tunteet on jäädytettävä ihmiseen toiseen vaikka se toinen välittäisikin mies ja nainen ei voi olla suhteen jälkeen mitään toisilleen
- ainakaan
ap. kirjoitti:
joku kaunis päivä "hän" kertoo tunteensa sinulle, vai pitäisikö sinun rohkaistua kertomaan omat tunteesi häntä kohtaan? :) Joskus riski voi olla suuri, mutta sitten sitä on asian suhteen paljon viisaampi!
uskaltais,ennenku toinen kertoo mulle tunteensa..en vaikka menis vuosia.Tyyppi vaikuttaa hieman ailahtelevaiselta luonteelta,tietääkö lie itsekkään mitä haluaa??
- edes..
milloin olette viimeksi tavannut:) ...
onko kyseessä työpaika romanssi?
siis tämä menee etelään tai länteen? - kerrot..
sen juuri tänä-iltana,,että haluaat´kaiken muuttuvan?
- sun..
pitää kiduttaa naisia ,,kerro jo vaikka yksi kirjain niin meen nukkumaan ,,,ooohhh..
- ap.
hyvä ihminen nukkumaan jos väsyttää! Itsekkin ajattelin kohta lähteä nukkumaan, kun tuo kellokin näyttää olevan jo paljon.
- heti..
ap. kirjoitti:
hyvä ihminen nukkumaan jos väsyttää! Itsekkin ajattelin kohta lähteä nukkumaan, kun tuo kellokin näyttää olevan jo paljon.
ei sua väsytä,,kiusaat,,,en usko enään mitään.:(
- ap.
heti.. kirjoitti:
ei sua väsytä,,kiusaat,,,en usko enään mitään.:(
ketään tai varsinkaan sua kiusata :) Tuntuu että kohta näyttö kävelee vastaan, kun väsyttää niin kovasti. Täällä vaan näyttää kova kuhina käyvän niin en voi olla vastaamatta viesteihin.
- mä..
tiedän ,,kerro montako kirjainta siinä :)
vaikka näin ----- ap.
Jos sinä kertoisit montako kirjainta omassa nimessäsi on, niin voin sitten vastata osuiko? :)
- mun..
ap. kirjoitti:
Jos sinä kertoisit montako kirjainta omassa nimessäsi on, niin voin sitten vastata osuiko? :)
nimessä on ----- eli viisi kirjainta ,,melko tavallinen naisen nimi:)
- ap.
mun.. kirjoitti:
nimessä on ----- eli viisi kirjainta ,,melko tavallinen naisen nimi:)
pahoillani mutta ei nyt tärpännyt :/ Tämä tässä netissä on vähän inhottavaa kun toivoo ja toivoo mutta mikä on sitten lopputulos.. ei ainakaan se mitä toivoo. Mutta onnea sinulle "etsintöihin"! :)
- kiitti..
ap. kirjoitti:
pahoillani mutta ei nyt tärpännyt :/ Tämä tässä netissä on vähän inhottavaa kun toivoo ja toivoo mutta mikä on sitten lopputulos.. ei ainakaan se mitä toivoo. Mutta onnea sinulle "etsintöihin"! :)
nyt pääsin nukkumaan :)
- ap.
kiitti.. kirjoitti:
nyt pääsin nukkumaan :)
ja kauniita unia sinulle!
- toivoisin
mik..ta järjellä tidän ettei ooo mutta sanon olit se jota etsi kaipasin mutta en vain ollut sinulle se jota etsit , mutta sinä tuntematon kerro hänelle jota haluat eniten tunteesi paljasta rakasta
näyta kerran viellä korttisi muute unhoita elämäsi rakakkkauuus - ihan..
surullinen kun et kertonut ,,et sinä mitään muutosta halunnut vaan kiusata kaikkia ,,voisit kertoa edes naisesi nimen jos se kerta sinulle jotain merkitsee.
- ap.
voisin kertoa hänen nimensä, mutta en viitsi olla niin röyhkeä ja paljastaa häntä, kaunis nimi hänellä kyllä on! On vähän pieni kutina kyseisen naisen läsnäolosta täällä sivuilla, ei varmaankaan nyt ole paikalla, mutta käy varmasti lukemassa ja kirjoittamassa yhtä jos toista. Enkä viitsi tämän enempää häiritä hänen elämäänsä :) Vaikka sen kyllä taisin tehdä aika laajassa mittakaavassa :D
- -------
ap. kirjoitti:
voisin kertoa hänen nimensä, mutta en viitsi olla niin röyhkeä ja paljastaa häntä, kaunis nimi hänellä kyllä on! On vähän pieni kutina kyseisen naisen läsnäolosta täällä sivuilla, ei varmaankaan nyt ole paikalla, mutta käy varmasti lukemassa ja kirjoittamassa yhtä jos toista. Enkä viitsi tämän enempää häiritä hänen elämäänsä :) Vaikka sen kyllä taisin tehdä aika laajassa mittakaavassa :D
viime näkemisestänne kulunut vuosia?
- ruma nimi
ap. kirjoitti:
joten en ole hän.. mutta oi susanna on kaunis nimi se sopii miesten suuhun
- ap.
------- kirjoitti:
viime näkemisestänne kulunut vuosia?
niin kauan mennyt, kun viimeksi näimme.
- ap.
ruma nimi kirjoitti:
joten en ole hän.. mutta oi susanna on kaunis nimi se sopii miesten suuhun
se kieltämättä on, sinunkin nimesi on varmasti yhtä kaunis! Älä vähättele nimeäsi :)
- sinä..
j-mies
- ap.
en ole j-mies
- olet...
noin varma tunteista ,miksi et voisi kertoa hänelle suoraan? tai vaikka viestin lähettää,,oletko varma että tämä nainen on näillä sivulla edes käynyt?
- ap.
jo mainita samaiseen kysymykseen vähän ylempänä, mutta mainitaan uudestaan niin ei jää kenellekkään epäselväksi asia. Hän kyllä tietää tunteeni ja aika varmaksi voisin sanoa hänen käyneen ja käyvän edelleenkin täällä :) Mahdollisesti hän kohta alkaa tunnistaa itsensä, heh
- sun..
nimessä S tai E kirjainta?
- ap.
en viitsi valehdellakkaan.. nimessäni on kieltämättä jälkimmäinen arvauksesi :)
- varmaan..
ap. kirjoitti:
on P kanssa :)
- meni..
ap. kirjoitti:
minulla ainakin:)..jatkakaa ...tuosta E
- nimessäsi
meni.. kirjoitti:
minulla ainakin:)..jatkakaa ...tuosta E
i-kirjainta? niinkuin minun.
- ap.
varmaan.. kirjoitti:
on P kanssa :)
vielä kerkeän vastaamaan ennen kuin nukahdan, ei ole p:tä :/ Pahoillani olen, kun en omista sitä kirjainta. Hyviä öitä ja oman kullan kuvia (hän varmasti omistaa myös sen P-kirjaimen! )
- ap.
nimessäsi kirjoitti:
i-kirjainta? niinkuin minun.
teillä taitaa olla nimeni selvillä, ovelia nämä naiset ovat :) Menkääs nyt nukkumaan, yritän tehdä samoin!
- että,,
ap. kirjoitti:
vielä kerkeän vastaamaan ennen kuin nukahdan, ei ole p:tä :/ Pahoillani olen, kun en omista sitä kirjainta. Hyviä öitä ja oman kullan kuvia (hän varmasti omistaa myös sen P-kirjaimen! )
hän vastaisi tavallaan kysymykseesi :))
- mee,,
ap. kirjoitti:
teillä taitaa olla nimeni selvillä, ovelia nämä naiset ovat :) Menkääs nyt nukkumaan, yritän tehdä samoin!
nukkumaan...
- ap.
mee,, kirjoitti:
nukkumaan...
kovaa vauhtia ja kohtahan se aamukin jo sarastaa. Pitää tässä vähän yrittää nukkua, että jaksaa taas jutella teidän kanssa :)
- et..
ap. kirjoitti:
ole seppo ainakaan:)
- ap.
et.. kirjoitti:
Toivottavasti löydät vielä hänet! :)
- liippas
et.. kirjoitti:
.............
- jos..
liippas kirjoitti:
.............
Läheltä liipas ,olen yksityisetsivä ja paljastan sun nimen NYT olet TEPPO JIhuuu,hyvää yötä kulta:)
- pusi,pusi
jos.. kirjoitti:
Läheltä liipas ,olen yksityisetsivä ja paljastan sun nimen NYT olet TEPPO JIhuuu,hyvää yötä kulta:)
Teppo joo mikäs siinä,olisin jos olisin mies:)
- ap.
yötä kaikille! Toivottavasti pääsen nyt nukkumaan kyselytulvan jälkeen :) Palataan kysymyksien pariin huomenna aamulla virkeänä ja valppaana.
- enää
mikään kovin nuorikaan olla kun heräät jo aikaisin tänne kirjoittelemaan??
- ap.
enää kirjoitti:
mikään kovin nuorikaan olla kun heräät jo aikaisin tänne kirjoittelemaan??
sen parempi. Nyt nukkumaan ettei tarvitse puolille päiville maata löhöillä sängyssä. Aamulla reippaasti ulos ja lenkille, vaikka siellä taitaa pieni pakkanen paukkua.. hyvää se vaan tekee jäsenille! :)
- olet..
ap. kirjoitti:
sen parempi. Nyt nukkumaan ettei tarvitse puolille päiville maata löhöillä sängyssä. Aamulla reippaasti ulos ja lenkille, vaikka siellä taitaa pieni pakkanen paukkua.. hyvää se vaan tekee jäsenille! :)
eero tai veli tai eemeli tai esko tai pelkkä ee vain:)
- ap.
nyt jos sallitte minun poistua untenmaille, olisin kovin kiitollinen tästä kunniasta, heh
Rupatellaan taas aamulla lisää, siinä 10:00- jälkeen olen taas sormet syyhyinä kirjottelemassa teidän kanssanne. Toivottavasti monelle teistä ei ole iskenyt "aamupahoinvointia" :)
Kauniita unia- sun..
naisella neljäkirjainta ---- eli sari tai mari:)
- ne,,
aamupahoivoinnit on koettu jo vuosia sitten.
- on nainen
ne,, kirjoitti:
aamupahoivoinnit on koettu jo vuosia sitten.
ja kaipailee naisen perään
- niin-
on nainen kirjoitti:
ja kaipailee naisen perään
hän sitä sanotaan..
- minä tiedän sen.
niin- kirjoitti:
hän sitä sanotaan..
Trust me.
- ap.
minä tiedän sen. kirjoitti:
Trust me.
huomenta, vai nyt sitä epäillään naiseksi, mikä ettei.. Eiköhän meissä jokaisessa asu pieni neiti nirppanokka :)
- olikos,,
Ap nainen ja halusi leikkiä koko yön jotain madonnaa täällä ,voi itku sentään ,,ei hyvää :)
meni yö unetkin tämän takia:)
no toivottvasti viesti meni perille sile kelle oli tarkoitettu ,mut nyt ainakin tiedän kuka on jookoskookos:)- ap.
on Suomeen tulossa, ikävä kyllä en ole menossa itse ainakaan katsomaan häntä. Jookos-kookos nimi tulee osittain omasta ja tämän kyseisen naisen nimestä. Heh, jos vielä joku epäilee miehisyyttäni niin tervetuloa tarkistamaan :) Aamulla siellä vielä oli miehiset "vehkeet", toivottavasti on vieläkin..
- kookos..
ap. kirjoitti:
on Suomeen tulossa, ikävä kyllä en ole menossa itse ainakaan katsomaan häntä. Jookos-kookos nimi tulee osittain omasta ja tämän kyseisen naisen nimestä. Heh, jos vielä joku epäilee miehisyyttäni niin tervetuloa tarkistamaan :) Aamulla siellä vielä oli miehiset "vehkeet", toivottavasti on vieläkin..
onnea sinulle etsintään,ja kyllä "täräytit sellaisen viestin,,että joka nainen oli polvillaan sun edessä;)
eli tuollaisen viestin toivoisi saavan jokainen nainen, harmi että ,,niin harva uskaltaa sen tehdä. toivottavasti hän huomaa tään ja löydätte/ saatte toisenne .
Mukavaa talvipäivän jatkoa vaan:) - ap.
kookos.. kirjoitti:
onnea sinulle etsintään,ja kyllä "täräytit sellaisen viestin,,että joka nainen oli polvillaan sun edessä;)
eli tuollaisen viestin toivoisi saavan jokainen nainen, harmi että ,,niin harva uskaltaa sen tehdä. toivottavasti hän huomaa tään ja löydätte/ saatte toisenne .
Mukavaa talvipäivän jatkoa vaan:)oli kivasti sanottu, kiitos vain kovasti! :) Taisin myös tuottaa viestilläni monelle harmia, kun en ollutkaan se heidän "ritarinsa". Pahoitteluni siitä, onnea vain kaikille etsintöihin!
Kiitos, sitä toivon minäkin..lupaan olla luovuttamatta tämän kyseisen naisen suhteen! Ja hei, toivottavasti löydät sinäkin myös ritarisi/prinsessasi, olet sen varmasti ansainnut :)
Samoin, talvipäivän jatkoja sinne myös ^^
- ap.
varmaan jo vähitellen alkaa paljastamaan jotain, kun sen verran villejä veikkauksia satelee, heh
Mies olen (toivottavasti hyvä juttu?), 186cm, ruskeat silmät, samoin hiukset, viesti oli tarkoitettu Etelä-Suomeen kauniille brunetelle. (jos tunnistit jo itsesi, olen syvästi pahoillani kaikesta!) Enempää en viitsi paljastaa hänestä, mieluummin kerron itsestäni. Ja mitä nimeeni tulee, kyllähän siinä oli se E-kirjain jos toinenkin. Muutama teistä arvasikin jo oikein nimeni. Onnea heille! ^^- Katsokaapas
intohimo -palstalta
otsikko "Joskus"
kirjoittaja "kuvittelen"
Siellä ap. itse sanoo olevansa nainen!!! - noin varmasti
Katsokaapas kirjoitti:
intohimo -palstalta
otsikko "Joskus"
kirjoittaja "kuvittelen"
Siellä ap. itse sanoo olevansa nainen!!!väittää että on sama ap. kaikissa ketjuissa??? Vai etkö ole ymmärtänyt mitä ap tarkoittaa?
- ap.
näyttää olevan selvästi hiljaista eloa havaittavissa, on taitanut aamupahoinvoinnit iskeä yhdellä jos toisellekkin :)
Lähden käymään pienoisella juoksulenkillä, päästämässä vähän ylimääräisiä höyryjä ulos. Mielelläni jatkan keskustelua myöhemmin, muistakaahan juoda paljon fanttaa niin olo parantuu kummasti :)- sulla
maha-asukki? :)
- ap.
sulla kirjoitti:
maha-asukki? :)
Ei taida omalla kohdallani olla biologisesti mahdollista, että mahassani asuisi uusi asukas, korkeintaan siellä voi olla pienoisia lihaksia.. Yritän kasvattaa niitä kovalla kurilla, mutta eivät ne vielä ole ojennukseen menneet, jatkan siis tiukkaa linjaani!
- minulle..
ap. kirjoitti:
Ei taida omalla kohdallani olla biologisesti mahdollista, että mahassani asuisi uusi asukas, korkeintaan siellä voi olla pienoisia lihaksia.. Yritän kasvattaa niitä kovalla kurilla, mutta eivät ne vielä ole ojennukseen menneet, jatkan siis tiukkaa linjaani!
mitenkään kuulu, mutta ihan mielenkiinnosta kysyn, että täälläkö vain huutelet haluamasi naisen perään vai meinaatko tehdä asian eteenpäin viemiseksi jotain ihan tuolla oikeassa elämässä?
- ap.
minulle.. kirjoitti:
mitenkään kuulu, mutta ihan mielenkiinnosta kysyn, että täälläkö vain huutelet haluamasi naisen perään vai meinaatko tehdä asian eteenpäin viemiseksi jotain ihan tuolla oikeassa elämässä?
on, mutta huonolla menestyksellä, kun asia ei sinulle kuulunut mutta mielenkiinnolla kyselet niin jos haluat tietää enemmän niin siitä vain ylempiä vastauksiani lukemaan :) Sieltä selviää jotain..
Aina kannattaa yrittää, mitään ei saa elämässä ilmaiseksi! :) - koska
ap. kirjoitti:
on, mutta huonolla menestyksellä, kun asia ei sinulle kuulunut mutta mielenkiinnolla kyselet niin jos haluat tietää enemmän niin siitä vain ylempiä vastauksiani lukemaan :) Sieltä selviää jotain..
Aina kannattaa yrittää, mitään ei saa elämässä ilmaiseksi! :)asia ei minua koske, niin mitään ei myöskään minulle selvinnyt. Mutta varmasti sille oikealle selviää, toivon niin.
Onnea matkaan! - minulle..
ap. kirjoitti:
Aina kannattaa yrittää, mitään ei saa elämässä ilmaiseksi! :)kuulukaan, niin kysyisin vielä, että miten olet yrittänyt? Jos vaikka tämä kaipaamasi nainen on yhtä hömelö kuin minä, joka ei tajua mistään mitään. Etenkään teistä miehistä.
- ap.
minulle.. kirjoitti:
kuulukaan, niin kysyisin vielä, että miten olet yrittänyt? Jos vaikka tämä kaipaamasi nainen on yhtä hömelö kuin minä, joka ei tajua mistään mitään. Etenkään teistä miehistä.
sitä on yritetty ja ojaan ajettu :) Kerroin suoraan hänelle mitä tunnen häntä kohtaan, en saanut aivan suoraa vastausta häneltä.. Nähtävästi hänellä on saattaa olla tunteita minua kohtaan, mutta ei ole vielä valmis kertomaan niistä. Tämä mies on kyllä yrittänyt ja ei aio jättää asiaa tähän! :)
Etkä sinä mikään hömelö ole, aina jokaiselle tulee väärinkäsityksiä, onneksi ne voi yrittää oikaista! :) - ap.
koska kirjoitti:
asia ei minua koske, niin mitään ei myöskään minulle selvinnyt. Mutta varmasti sille oikealle selviää, toivon niin.
Onnea matkaan!kiitos! Kyllä hän (kyseinen nainen) on asiasta tietoinen :)
Kaikkea hyvää sinulle elämääsi :) - bongasin*
ap. kirjoitti:
sitä on yritetty ja ojaan ajettu :) Kerroin suoraan hänelle mitä tunnen häntä kohtaan, en saanut aivan suoraa vastausta häneltä.. Nähtävästi hänellä on saattaa olla tunteita minua kohtaan, mutta ei ole vielä valmis kertomaan niistä. Tämä mies on kyllä yrittänyt ja ei aio jättää asiaa tähän! :)
Etkä sinä mikään hömelö ole, aina jokaiselle tulee väärinkäsityksiä, onneksi ne voi yrittää oikaista! :)tuolta keskivaiheilta jotain tuttua. Olihan se aika selkeää.
- ap.
bongasin* kirjoitti:
tuolta keskivaiheilta jotain tuttua. Olihan se aika selkeää.
jotain tuttua.. Mitäs tuttua sieltä löytyi? :)
- viestin
ap. kirjoitti:
jotain tuttua.. Mitäs tuttua sieltä löytyi? :)
kirjoittajan pitäisi mennä äidinkielen tunneille.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 17513388
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h1585483Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p454910Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv1493699Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska402833Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1282032Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?1191783Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3711693Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1121560Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚1371515