äänen
http://www.iltalehti.fi/uutiset/200902079047439_uu.shtml
äänestä perussuomalaista
6
251
Vastaukset
- käy toisin päin.
Kristillisten ansiosta kaksi Persua menee läpi. Ilman kristillisten neljän prosentin kannatusta menisi vain yksi Persu. Nyt kusee Soini kristillisiä silmään.
- usko nyt
Oltiin niin äijää edellisissä vaaleissa huudettiin vaaliliittoja vastaan ja nyt perkele ollaan itse sopinut vaaliliitosta. Voi jumalauta mitä maan pettureita koko sakki
- Tuomari Sankamoinen
Kd:n ja Persujen tekninen vaaliliitto syö yhden paikan viherpiipertäjiltä. Sillä ei sinänsä ole merkitystä kuka saa taivaspaikan Brysseliin kunhan sieltä saadaan stallareiden rintaperintö eli ent. kommarivetoinen viheraate vaikka yksi kerrallaan pois.
- että krisset
ja muut saatanan kirkkopellet on kussu suomen kansaa silmään jo satoja vuosia niin eiks näit vitun ristiretkeilijöitä pitäs jo kusta silmää..
mikää muu ei ole niin uuspeili ku on krisu ja varsinkin jo ikääntynyt Esko eli niin että koskeen koko sakki saatana. Oiskoha se ihhreitten miäles ympäristörikos jos kaik keinouskovaiset painettais lankkarist alas - kotkan..
usko nyt kirjoitti:
Oltiin niin äijää edellisissä vaaleissa huudettiin vaaliliittoja vastaan ja nyt perkele ollaan itse sopinut vaaliliitosta. Voi jumalauta mitä maan pettureita koko sakki
persut kotkassa, loska ne ovat liiton tehneet?
- A Kekkonen
Demareiden ja viherkommareiden toimesta maahan loisimaan tulleet ystävänsä lähettävät moniäänistä viestiä kotiin, "tulkaa tänne, täällä tulee rahaa taikaseinästä ja muutakin ilmaista huvia löytyy. Töistä ei niin ole täälläkään väliä".
http://www.youtube.com/watch?v=HKWRSk8Idrk
Jos haluat että kaikki menee kotkassa vituralleen, äänestä jatkossakin demaria.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m1744857Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o1063979Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä363579- 513380
- 563359
Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest362818Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu182569- 232286
UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?
Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami211919Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?361788