Herätys Haminalaiset

Näitä äänestimme

Tässä nämä eläketurvaa kaipaavat:
Haminan sataman johtoryhmässä ovat toimitusjohtaja Seppo Herrala, talousjohtaja Birgitta Olsson, kehittämisjohtaja Esa Eerikäinen, satamainsinööri Teppo Jokimies ja tietohankintapäällikkö Mervi Tykkälä-Posti.
Tässä henkilöt jotka ovat huolestuneet, johtajiston pienistä eläkkeistä. Nämä demarikaverit sataman hallituksessa, ovat varmaankin myös huolissaan satamamiesten irtisanomisista johtuvasta taloudellisesta ahdingosta, mutta heidän mielestään tähän ei ole syytä ostaa lisäeläketurvaa.
Hannu Pekkarisen (sd.) ohella satamayhtiön hallituksessa ovat neljän vuoden ajan olleet Kaarina Liljander (sd.), Olavi Muuronen (sd.) Eeva Rautamaa (kok.), Osmo Ristolainen (kok.) ja Lea Lonka (kesk.).

9

3250

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Finwood

Hei, Teppo ainakin teki eläke rahnat jo -90 luvulla, hirsitalokaupoilla.......

• TIMPPA HMT

lEPISTÖN KALTAISIA POLITIKKOJA, MIEHELLÄ NÄYTTÄÄ OLEVAN TERVETTÄ MAALAISJÄRKEÄ.LYÖDÄ LUUKURKKUUN NÄILLE DEMARIEDUSTAJIEN KAAVAILEMILLE MILJOONA ELÄKEVAKUUTUKSILLE. NOLOA SANOA ENTISENÄ DEMARI NÄI KOKOOMUKSEN MIEHESTÄ. MUTTA JOS ON REHTI EIKÄ LUIHUILE NIINKUIN OMAN PUOLUENI TOLVANAT, ANNAN KYLLÄ TUNNUSTUSTA. ONNITTELEN LEPISTÖ SINUA.

• juttu nyt oikein

menikään? Vastustivatko kokkareiden Hyacint ja Ristolaisen Osmo, sekä Kepulin Lonka sitten tätä johtoryhmän eläketurvaa? Eivät mun tiätääkseni.

• AK Rantsu

Olen tätä työväenluokkaista duunaria. Niin ottaa pirusti päähän tämä sossujen, perseennuolenta.
        jokinen jo huomasi edellisellä valtuustokaudella, mitä porukkaa nämä sosialidemokraatit ovat. Ihmetellään kun kannatus laskee joka gallupissa, mutta jos ollaan siirrytty niin oikealle kuin demarit tänäpäivänä, eipä ihme.

• Kuusisen hallitus
        AK Rantsu kirjoitti:

Olen tätä työväenluokkaista duunaria. Niin ottaa pirusti päähän tämä sossujen, perseennuolenta.
        jokinen jo huomasi edellisellä valtuustokaudella, mitä porukkaa nämä sosialidemokraatit ovat. Ihmetellään kun kannatus laskee joka gallupissa, mutta jos ollaan siirrytty niin oikealle kuin demarit tänäpäivänä, eipä ihme.

aina olleet luokkapettureita. Ihalainenkin uhrasi työttömät suurpääoman alttarille viimeisenä tekonaan SAK:n pomomiehenä.

• Kansalla oikeutta
        Kuusisen hallitus kirjoitti:

aina olleet luokkapettureita. Ihalainenkin uhrasi työttömät suurpääoman alttarille viimeisenä tekonaan SAK:n pomomiehenä.

Ennen Lepistön hallitusta tämän Pentin hallituksen pää tehtävä oli suojella ja peitellä sataman sotkuja, Stevecon pois ajoa ja sekavia rakennus kauppoja, teko syyn varjolla keksittyjä varasto riitoja.

• investoinnista

pitäs riittää muutama satanen noille keplottelijoille.
      Minua oikeesti hävettäis kulkee kaupungilla

• Aksu ympyrän laidalta

Perässä kirjaimet (sd),olikohan toimittajalle tullut kirjoitus virhe.Paremmin taitaisi siihen käydä, jokin muu kirjainyhdistelmä. Kyllä on oudoksi mennyt demarien solidaarisuus tänänpäivän suomessa.Onnittelut demareille, minne unohtui vähävarainen työtön. Nyt huolta kannat johtajien pienistä eläkkeistä, entä satamamies joka työttömyyden sattuessa, seisoo sosiaalitoimiston ovella. Demarina sina olet mielestasi jo siirtynyt porvarilliseen luokkaan. Älä ihmettele jäsenkatoa, mikä näyttää olevan puolueenne suunta, tämän päivän suomessa.

• vaan viellä

seuraavissakin kunnallis vaaleissa postiluukuista
        tulee näiden töpeksijöiden lärvinkuvat äänestys numeroineen.
        nää ei osaa jäävätä itseään kunnallispolitiikasta!
        muutosvoimat on oikeesti parasta mitä tässä kylässä on tapahtunut 12vuoteen!
        satama oy töpöt viimisen 10v aikana ovat tulleet perkeleen kalliiksi ja osaa tuhoista ei pysty korjaamaan koskaan!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävä sinua

Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k
      Ikävä
      27
      3613
    2. Oletko sä oikeesti varattu?

Että sen takii ei voida olla tekemisissä?
      Ikävä
      41
      2459
    3. Otavassa tapahtuu!

Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut
      Mikkeli
      36
      2284
    4. Tulemmeko hyvin

Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s
      Ikävä
      7
      2057
    5. Tiedän kuka sinä noista olet

Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta
      Ikävä
      43
      1562
    6. Rakas, kerro mulle

Miltä se tuntuu?
      Ikävä
      38
      1499
    7. Oletko ollut vihainen, suuttunut tai pettynyt

johonkin kaivattusi toimintaan?
      Ikävä
      127
      1292
    8. Horoskooppikysely

Oma ja ikävän kohteen horoskooppi? Sopivatko yhteen?
      Ikävä
      13
      1289
    9. Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan

Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.
      Maailman menoa
      265
      1265
    10. Kesäseuraa

Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t
      Ikävä
      45
      1255
    Aihe