ja toimiiko hyvin? Entä tietoturva? Tuohan on tietääkseni ainoita softia joita voi ladata mihin tahansa 3G-kännykkään, toiset softat vaatii että kännykän pitäisi sisältää Wifin ja SIPin ja olla muutenkin VOIP-yhteensopia.
Mitä mieltä Fring mobiili-Voipista?
3
1609
Vastaukset
- fringaaja
Olen käyttänyt about vuoden ja tyytyväinen olen ollut. Vanhemmassa versiossa puhe kuului vastapelurilla hieman viiveellä, mutta uusimmassa versiossa normaalilla tavalla.
3G riittää vallan mainiosti puhumiseen.
Tietoturvasta en osaa sanoa mitään, mutta sen suhteen en ole havainnut myöskään ongelmia. Olen kuitenkin kaiken internetiin liittyvän suhteen skeptinen, joten salaiset rupattelut vaikka kellarissa niin tietoturva on parhaalla mahdollisella tasolla. - Fringz
Fring on HYVÄ ! Ja sen saa täältä: http://www.fring.com Lisätietoa: http://en.wikipedia.org/wiki/Fring
- Jussi1099
Itsellä on ollut Fring jo yli vuoden käytössä (ensin N80i ja sitten N95) ja ihan kivasti on toiminut.
Saunalahden nettipuhelin (Voip) on siihen laitettu ja joskus tullut myös kokeiltua fring - fring puhelua, siinä on kyllä pienin viive ja pätkiminen jos vertaa noihin muihin vaihtoehtoihin (Skype yms.). 3G:llä ja wlan-verkossa.
Ja onhan se kiva kun voi soittaa ilmaiseksi ulkomailta kotiin. (kun ensin etsiin sen Wlan-verkon).
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va1393095- 81686
Mies pyysi rahaa
Jälkikäteen kun tarjosi kyydin yhteisestä harrastuksesta kotiini. Mitä vi**... Ei ihastunut mies noin toimi?2221374Jos tapaisimme uudelleen?
niin luuletko että mikään muuttuisi vai toistuuko meidän historia? Ehkä vähän eri tavalla mutta samoin tuloksin J701191- 441171
- 371051
Mites nyt suu pannaan
Kitkiöjoki ja Järvinen solmivat Attendon/Terveystalon kanssa sopimuksen, jonka mukaan sopimuksen irtisanomisoikeus on va381032Taas Lieksassa tyritty
Suomalaisten kansallismaisemaa juntit pilaamassa. Nuori tyttö kaupunginjohtajana ei ole sen viisaampi. *S-ryhmän hanke133987- 47964
Nähdäänkö ensi viikolla
paikassa joka alkaa samalla kirjaimella kuin etunimesi? Ikävä on sinua. Fyysistä läsnäoloasi.38918