Mitä mieltä Fring mobiili-Voipista?

onko se hyvä

ja toimiiko hyvin? Entä tietoturva? Tuohan on tietääkseni ainoita softia joita voi ladata mihin tahansa 3G-kännykkään, toiset softat vaatii että kännykän pitäisi sisältää Wifin ja SIPin ja olla muutenkin VOIP-yhteensopia.

3

1528

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • fringaaja

Olen käyttänyt about vuoden ja tyytyväinen olen ollut. Vanhemmassa versiossa puhe kuului vastapelurilla hieman viiveellä, mutta uusimmassa versiossa normaalilla tavalla.
      3G riittää vallan mainiosti puhumiseen.

Tietoturvasta en osaa sanoa mitään, mutta sen suhteen en ole havainnut myöskään ongelmia. Olen kuitenkin kaiken internetiin liittyvän suhteen skeptinen, joten salaiset rupattelut vaikka kellarissa niin tietoturva on parhaalla mahdollisella tasolla.

• Fringz
      • Jussi1099

Itsellä on ollut Fring jo yli vuoden käytössä (ensin N80i ja sitten N95) ja ihan kivasti on toiminut.
        Saunalahden nettipuhelin (Voip) on siihen laitettu ja joskus tullut myös kokeiltua fring - fring puhelua, siinä on kyllä pienin viive ja pätkiminen jos vertaa noihin muihin vaihtoehtoihin (Skype yms.). 3G:llä ja wlan-verkossa.
        Ja onhan se kiva kun voi soittaa ilmaiseksi ulkomailta kotiin. (kun ensin etsiin sen Wlan-verkon).

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. On ikävä sua

Koko ajan
      Ikävä
      29
      2394
    2. Vielä kerran.

Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä
      Ikävä
      370
      2012
    3. M nainen tiedätkö mitä

Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti
      Ikävä
      18
      1494
    4. Pelkään suunnattomasti

Että olet toiseen ihastunut. Se on lähes sietämätön ajatus koska koen että meidän tilanne on auki, selvittämättä. Eikä k
      Ikävä
      52
      902
    5. Parempi suorituskyky Urheiluharrastajien suosimasta lisäravinteesta hyötyisivät todennäköisesti kaik

Parempi suorituskyky Urheiluharrastajien suosimasta lisäravinteesta hyötyisivät todennäköisesti kaikki muutkin. Se on ed
      Maailman menoa
      10
      871
    6. Mies, etko ole miettinyt

että voit menettää yhteytemme ja minut lopullisesti, jos et tee mitään?
      Ikävä
      52
      783
    7. Olet ihan sairaan

Kylmä mua kohtaan.
      Ikävä
      54
      711
    8. Shellin omistajan vaihdos.

Uutta tuulta purjeisiin.Uuden yrittäjän toimesta .
      Kuhmo
      18
      710
    9. Mitä kuuluu

Elämänirakkaus, sielunkumppani, peilikuvani 😘
      Ikävä
      25
      689
    10. Olette kyllästyneet

Mutta hyvää huomenta kuitenkin. Mukava päivä tämäkin. 😊⚜️🦌🎄✨❤️
      Ikävä
      135