Rapumies

millainen on?

Kertokaa rapumiehestä, millainen on?
Onko jästipää? viihtyykö yksin vai yhdessä? uskoton? hellä naiselle? haluaako sitoutua?
Horoskooppikirjoista olen lukenut että rapu on koti-ihminen, viihtyy sohvannurkassa, paljon muuta en sitten tiedäkään.
Sopiiko sille kaurisnainen?

14

6365

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nnnnnnnnnnnnnnnnnnn

      Ravut ovat tosi varovaisia, varsinkin jos ovat joskus saaneet pahat pakit, kestää kauan päästä vanhasta yli. On huomaavainen ja muutenkin ottaa rakkaansa huomioon.
      Itse olen ainakin nyt huomannut rapua piirittäessäni, että tarvitsee paljon vakuuttelua...
      Toisaalta, ehkä haluaa että sanotaan asiat suoraan, mutta silti saattaa perääntyä. Jos huomaa toisen aidon kiinnostuksen yms, tulee kyllä takaisin, ellei pelästy liikaa.....

      • rapu

        olipa niin osuva kirjotus:)


    • yönlepakkoko

      No, mieheni sattuu olemaan rapu. Eikä hän perusta horoskoopeista tuon taivaallista.

      Mutta tiedän että hän on nousevalta merkiltä ja kuumerkiltä neitsyt ja skorpioni, en muista kumpi on kumpi..mutta nekin vaikuttaa. neitsyestä hän on pikkutarkka, siisti, jne. Skorpionista hän on ennakkoluuloton, seikkailija, itsevarma, hyvä rakastaja...
      Hän todellakin viihtyy kotona, arvostaa kotia, on hellä, ihana isä.
      Mutta hän on erittäin menevä, tykkää kyläillä, tykkää vieraista jne.
      Luonteelta positiivinen, herkkä, naurava, käytännöllinen, ei paljasta vaikeuksiaan ulkopuolisille, ei ole halukas riitelemään.jne.
      Sinä, joka laitoit tän alulle, oletko itse myös kauris??

      • ap..

        olen kauris..
        ja ihana rapumies kiikarissa..mietin että miten saisin sen 'kesytettyä' ;)
        ollaan tavattu kerran ja soiteltu..ujo se ainakin on ja kotona viihtyvä..ja meissä on paljon samaa.
        nyt mietin seuraavaa 'siirtoa'..hitaasti kai pitää edetä rapumiehen kanssa?


    • oinas_joku

      ravut ovat toki koti-ihmisiä, sohvissa nyhjöttäjiä, mutta.....aika aikaansa kutakin, sohvalle on mukava tulla , tuttuun turvalliseen, ja siihen vaki suhteeseen joka on peruspilarina..mutta ravut eivät ole yhden naisen miehiä, he kaipaavat ulkopuolisia suhteita, jännitystä, hekumaa...mikä kotona on väljähtynyt..valitettavasti en ottaisi rapua parisuhteeseen vain rakastajaksi koska sen roolin he pystyvät vetämään hyvin :-)

    • hmmmmm.

      itselläni rapumies oli pari vuotta, mutta halusi minusta vain rakastajattaren. Oli asumuserossa itse. Vaikeaa aikaa, koska piti minua todellakin saksissaan ja sai kohdella miten sattuu kun osasi olla kuiteskin niin ihanakin. Yhteen rapuun olen taas ihastunut, mutta olen kuullut että kaikki suhteet hänellä ovat päättyneet niin että on ollut useampi misu yhtäaikaa. Näyttää olevan ainakin näillä kahdella sellainen vetovoima mikä minuun tehoaa. Katseita ja viileää etäisyyttä....mutta koitan olla lankeamatta, koska ed. suhde otti todella koville.

    • Kaksosnainen

      Olen juuri lopettelemasta suhdetta rapumieheen ja kymmenen kuukauden yhdessäolon jälkeen voin sanoa, että yhdeksän hyvää ja yksi kamala. Rapu ei unohda mitään eikä anna anteeksi mitään. Kaikki pitää mennä juuri kuin hän haluaa, ensin näyttelee "joviaalia" miestä, on maailman mies ja ostaa ja tarjoaa kaiken, mutta kohta laskee kotona kapakkalappuja, mihin rahaa tulikin laitettua. Kertoo, ettei raha merkitse mitään, mutta on itse kamala materialisti, jopa niin paljon, ettei sitä itselle edes myönnä. Rakastin rapumiestä todella, mutta todellisella rakkaudella ei ole merkitystä silloin, kun ravun itsekkyys nousee esiin. Rautaesirippu eli ravun sakset ovat aina tiellä.

      • on todella musta-valkoinen

        ja jotenkin naiivi.
        ei voi horoskooppia(jotain kyllä sanoo) syyttää siitä mink.lainen rapumies on. Täytyy kattoa myös peiliin. Itselläni on rapumies, naimisissa ollaan oltu 9 vuotta, ja veljeni on rapu ja myös erittäin sitoutuvaa tyyppiä. Perhekeskeisiä, urheilullisia, helliä ja herkkiä, päällepäin ei niinkään.
        Älkää silti yleistäkö, horoskoopin perusteella.


      • ..............
        on todella musta-valkoinen kirjoitti:

        ja jotenkin naiivi.
        ei voi horoskooppia(jotain kyllä sanoo) syyttää siitä mink.lainen rapumies on. Täytyy kattoa myös peiliin. Itselläni on rapumies, naimisissa ollaan oltu 9 vuotta, ja veljeni on rapu ja myös erittäin sitoutuvaa tyyppiä. Perhekeskeisiä, urheilullisia, helliä ja herkkiä, päällepäin ei niinkään.
        Älkää silti yleistäkö, horoskoopin perusteella.

        Rapumiehet ovat tuollaisia aluksi. Kaksi tuntemaani eronnutta rapumiestä olivat suurperheen isiä kunnes lapset tulivat siihen ikään että ilmeisesti tuli mitta täyteen tuota täydellisyyttä. Alkoivat elää uudelleen nuoruuttaan. Kumpikin lentelevät kukasta kukkaan minkä kerkiävät. Elämätöntä elämää kuten itse sen sanoivat. Ovat 50 ja 60 vuotiaita.


      • olisiko mahdollista
        .............. kirjoitti:

        Rapumiehet ovat tuollaisia aluksi. Kaksi tuntemaani eronnutta rapumiestä olivat suurperheen isiä kunnes lapset tulivat siihen ikään että ilmeisesti tuli mitta täyteen tuota täydellisyyttä. Alkoivat elää uudelleen nuoruuttaan. Kumpikin lentelevät kukasta kukkaan minkä kerkiävät. Elämätöntä elämää kuten itse sen sanoivat. Ovat 50 ja 60 vuotiaita.

        että eikös tämä päde ainakin 50% tuon ikäisistä miehistä, horoskooppimerkkiin katsomatta ;)


      • juulia
        .............. kirjoitti:

        Rapumiehet ovat tuollaisia aluksi. Kaksi tuntemaani eronnutta rapumiestä olivat suurperheen isiä kunnes lapset tulivat siihen ikään että ilmeisesti tuli mitta täyteen tuota täydellisyyttä. Alkoivat elää uudelleen nuoruuttaan. Kumpikin lentelevät kukasta kukkaan minkä kerkiävät. Elämätöntä elämää kuten itse sen sanoivat. Ovat 50 ja 60 vuotiaita.

        myös kaksosmieheltä 41v, thaimaan huorissa on hyvä olla.. ei hyvän kauniin seksyn naisen kaa ollu elämä mitään...näin tää menee kun on on tunnevammanen ja ihmissuhdeongelmainen..

        olkoon merkki mikä vaan


      • vaakanainen

        itsellä myös samanlaisia kokemuksia rapumiehestä. 3 v seurusteltiin, ensin oli avoin ja kannatti kompromisseja sekä asioista puhumista. Viimeinen puolivuotta oli mökötystä ravun puolelta jos uskaltauduin sanomaan oman mielipiteeni. Se siitä keskustelutaidosta ja kompromissin teosta. Tunteista ei pystynyt puhumaan koska rapu meni vilkkaasti taaksepäin jos olisi pitänyt puhua. Ei riitele, mutta ei osaa puhua rakkaudestakaan. Muuten aivan uskomattoman kiltti ja huomaavainen, rakastettava koti-ihminen. Moni varmaan ihmettelee, eikö se riitä. Tässä tapauksessa ei riittänyt, olisin kaivannut rehellistä keskustelua suhteeseen, en panssarin taakse kätkeytymistä... Ihmiset on vaan niin erilaisia ja se kai täytyy hyväksyä. Ehkä täytyisi katsoa itseä peiliin ja myöntää huono ihmistuntemukseni. Halpaan menin kun luotin rapuun...


      • MasterZeromus
        vaakanainen kirjoitti:

        itsellä myös samanlaisia kokemuksia rapumiehestä. 3 v seurusteltiin, ensin oli avoin ja kannatti kompromisseja sekä asioista puhumista. Viimeinen puolivuotta oli mökötystä ravun puolelta jos uskaltauduin sanomaan oman mielipiteeni. Se siitä keskustelutaidosta ja kompromissin teosta. Tunteista ei pystynyt puhumaan koska rapu meni vilkkaasti taaksepäin jos olisi pitänyt puhua. Ei riitele, mutta ei osaa puhua rakkaudestakaan. Muuten aivan uskomattoman kiltti ja huomaavainen, rakastettava koti-ihminen. Moni varmaan ihmettelee, eikö se riitä. Tässä tapauksessa ei riittänyt, olisin kaivannut rehellistä keskustelua suhteeseen, en panssarin taakse kätkeytymistä... Ihmiset on vaan niin erilaisia ja se kai täytyy hyväksyä. Ehkä täytyisi katsoa itseä peiliin ja myöntää huono ihmistuntemukseni. Halpaan menin kun luotin rapuun...

        Tuommoisia ne saattaa olla nuo ravut varsinkin jos heidän nousu merkkinsä on niin huono kun se tuossa sinun tilanteessa oli. Itse olen onneksi nousu härkä ja mikäli joku henkilö ei minua miellytä niin katkaisen hyvinkin pian sen seurustelun joten kaukana siitä kolmesta vuodesta. Se mikä sinulla ja hänellä ei kolahtanut oli ne yhteiset harrastukset ja ennenkaikkeaan elämänkatsomus.

        Itse rapumiehenä rakastan vaakanaisia mutta en voisi vakavissani ottaa ketään heistä mikäli ulosanti eikä hengellisyys osu kohdalle. Mistä keskustella, mistä virkistyä jos eivät nämä täsmää? Joitakin vaaka ehdokkaita on ollut mutta ensimmäinen oli ateisti ja toinen tiukkapiponen salailia. Tosin vaakanainen voittaa kauneudellaan jopa neitsyen ja joukkarin.

        Ystävällisin Terveisin


    • musicbox

      Oma rapumieheni on hyvin menevää sorttia, hänelle ovat kaverit todella tärkeitä, joskus jopa minua tärkeämpiä. Tältä rapumieheltä ei heru hellyydenosoituksia julkisilla paikoilla juurikaan, mutta kun kahdestaan ollaan niin silloin hän on varsinainen hellyyttäjä :) Tämä mies inhoaa jos ei ole minkäänlaista tekemistä mutta toisinaan taas nauttii laiskottelusta. Aika pahoin passattava tapaus:D Mutta osaa myös kyllä hellyyttää ja passata muakin.
      Rapumieheni on todella sosiaalinen ja tulee todella hyvin ihmisten kanssa toimeen. Mutta löytyy häneltä toinenkin puoli, osaa olla todella aggressiivinen ja jos ei jostain ihmisestä pidä hän näyttää sen kyllä.
      Siinä nyt jotain mun tapauksesta :D!

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tapio Suominen on kuollut

      Urheilutoimittaja Tapio Suominen on kuollut. Suominen oli kuollessaan 60-vuotias. Selostajalegendan kuolemasta kertoo Y
      Maailman menoa
      251
      18459
    2. Tapio Suominen oli sairauden uhri

      Urheiluselostaja Tapio Suominen kuoli eilen keskiviikkona aamulla tapaturmaisesti Hattulassa. Toisen uutisen mukaan van
      83
      3145
    3. Tapio suominen

      Liian aikaisin lähdit sinua oli kiva kuunnella.
      Ikävä
      123
      2161
    4. Mitä toivot

      Tämän hetkiseen tilanteeseen?
      Ikävä
      191
      1860
    5. Sydämeni on

      varattu sinulle. Et ole minun, en ole sinun. Me on mahdottomuus. Mutta olet se joka on mielessäni ensimmäisenä kun herää
      Ikävä
      134
      1725
    6. Rannalle! Uimaan!! Rinnat paljaiksi!!!

      Järki kadonnut sekä niiltä feministeiltä, jotka vaativat saada esiintyä rinnat paljaina julkisilla uimarannoilla, kuten
      Maailman menoa
      272
      1416
    7. Minä itkin kotona kun tajusin että

      Pelkuruuteni takia kun en lähestynyt vaikka järjestit otollisen hetken ja myöhemmin huomasin lasittuneen katseesi miten
      Ikävä
      10
      1272
    8. Kok-edustaja: Yle aivopesee työntekijöitä

      "– Yle ei vain sensuroi Kyllä isä osaa-sarjaa, vaan haluaa jaksojen määrää manipuloimalla HÄVITTÄÄ ”ongelman” todellisuu
      Maailman menoa
      83
      1091
    9. Elämääni tulee pian uusi uros

      Se on sinisilmäinen, blondi. 😍 Toivottavasti tämä ok?
      Ikävä
      118
      960
    10. Ylen jälkiviisaat estotonta Kamala Harris suitsutusta

      Kolme samanmielistä naikkosta hehkutti Kamala Harrisia ja haukkui Trumpia estottomasti. Nyt oli tarkoituksella valittu
      Maailman menoa
      232
      959
    Aihe