Tiedätkö mitään Casa Vitorianasta, siellä on hotellihuoneita ja se on myöskin huoneistohotelli. Olen etsinyt noin kuukaudeksi sieltä jotain yösijaa ja tämä on yksi ehdokas.
Laitan sinulle myös viestiä itsestäni sinulle omille sivuille, mutta haluaisin varmistaa lennot maalis-huhtekuulle. Kiitos etukäteen
Apua Masseur!
4
702
Vastaukset
En tunne kyseisestä majapaikkaa. Nettisivut tekevät mellyttävän vaikutuksen. Trip Advisorin sivuilla Casa Vitorianasta on kommentteja, jotka pikaisesti silmäillen vaikuttivat positiivisilta:
http://www.tripadvisor.com/Search?q=casa vitoriana são miguel&sub-search=Go
Sijainti on keskeinen. Talon edestä kulkee itä-länsisuuntaista liikennettä, joka päiväsaikaan voi olla vilkasta. Alue on tyypillistä Ponta Delgadan keskustaa kapeine katuineen. Pienehköjä asuintaloja ja jonkin verran liikkeitä pohjakerroksessa.
Kerro, jos tulee jotakin mieleen. Yritän vastata.- Muuttolinnutar
Kiitos tiedoista! Pääasiassa halusinkin tietoa tuosta sijainnista ja se tuntuu vastaavan minun käsitystäni, vaikka en liiemmalti tunne kaupunkia muuten kuin kartan perusteella. Hispania ei nimittäin myy kuin kahden viikon matkoja ja olen netissä käynyt läpi useita mahdollisuuksia. Hotellissa asuminen kuukauden verran ei oikein ajatuksena tunnu hyvältä.
Muuttolinnutar kirjoitti:
Kiitos tiedoista! Pääasiassa halusinkin tietoa tuosta sijainnista ja se tuntuu vastaavan minun käsitystäni, vaikka en liiemmalti tunne kaupunkia muuten kuin kartan perusteella. Hispania ei nimittäin myy kuin kahden viikon matkoja ja olen netissä käynyt läpi useita mahdollisuuksia. Hotellissa asuminen kuukauden verran ei oikein ajatuksena tunnu hyvältä.
Casa Vitoriana sijaitsee alueella, jossa en normaalisti liiku. Niinpä otin asiakseni käydä vilkaisemassa taloa päältä päin sunnuntaina. Taloon on vaihdettu uudet modernit ikkunat ja ovet joskus lähiaikoina, mikä on hyvä asia, sillä ne ovat tiiviimmät kuin vanhat, puiset vastaavat. Huhtikuun keskimääräiset maksimipäivälämpötilat varjossa ovat noin 18 C, yöllä on minimissään keskimäärin 12 C. Casa Vitorian huoneistoissa ei todennäköisesti ole lämmitystä. Sen vuoksi on tärkeää, että ikkunoista ei vedä eikä tuule sisään. Suositan ottamaan jonkun verran lämmintä vaatetta mukaan, etenkin jos olet Suomessa tottunut yli 20 C:n huonetämpötiloihin. Täällä ne saattavat ilman lämmitystä nousta huhtikuussa päivällä 20 C:een jopa ylikin huoneen aurinkoisuudesta riippuen, mutta putoavat todennäköisesti yöllä pari astetta.
Casa Vitoriaa ei kahdulta helposti tunnista majoitusliikkeeksi, sillä vain ovessa on vaatimaton kyltti Casa Vitoriana.
- Muuttolinnutar
Käydä paikanpäällä katsomassa tulevaa "kotiani".
Otin viellä omistajaa yhteyttä ja hän kertoi,että sielä on lämmitin. En tiedä, onko se sellainen katonrajassa oleva vai ihan patteri, mutta sen näkee sitten. Palaan asiaan omilla sivuillasi lähiaikona.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .985189Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631463385Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503195Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4382439Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2491502Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito121281- 811260
- 761227
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde311188Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1331108