missä vika FE- 230 ???

FE-230

mistä mahtaa johtua, kun selaa ottamiaan kuvia kamerasta...kuvat vaihtuvat todella hitaasti. kuva-kuvalta kestää noin 3 sekunttia...ei kai se niin pidä olla. ystävälläni on mju 800 olympus jossa kuvat vaihtuvat heti kun selailee niitä. onko mahdollisesti asetuksissa jotain sellaista toimintoa että nopeuttaisi kuvien selausta. kiitos etukäteen!

5

545

Vastaukset 5

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ggt66

Sulla saattaa olla todella hidas muistikortti käytössä, kokeile toisella kortilla.

• FE-230

kiitos! kamerassa oli 1Gb:sd-kortti ja kokeiltiin 2Gb:xd kortilla niin jopa tuli nopeammaksi, ja kuvalaatu paranee tietysti paljon kun vaihtaa XD kortiin. vanhassa kortissa kuvat olivat melko epäselviä enimmäkseen.

• FE-230

moi. tunnut tietävän kameroista yms. onko tähän FE-230:een mahdollista laittaa xd-muistikortti. alunperin tässä oli 1Mg sd ja tarkoitus vaihtaa se 2Mg xd korttiin...joka on kuvien selauksessa nopeampi. tuleeko kuvalaatu paranemaan xd kortilla??? koitin kaverin xd-korttia ja kävi juuri niin kun sanoit...tuli nopeammaksi, mutta kuvakoko oli näytöllä todella pieni...johtuuko tämä siitä että kuvat oli otettu kaverin mju 800:lla...? kiitos etukäteen!

• Tyyppi vaikuta
        FE-230 kirjoitti:

moi. tunnut tietävän kameroista yms. onko tähän FE-230:een mahdollista laittaa xd-muistikortti. alunperin tässä oli 1Mg sd ja tarkoitus vaihtaa se 2Mg xd korttiin...joka on kuvien selauksessa nopeampi. tuleeko kuvalaatu paranemaan xd kortilla??? koitin kaverin xd-korttia ja kävi juuri niin kun sanoit...tuli nopeammaksi, mutta kuvakoko oli näytöllä todella pieni...johtuuko tämä siitä että kuvat oli otettu kaverin mju 800:lla...? kiitos etukäteen!

Kuvien laatuun tietääkseni mitenkään, mutta jos se on nopeempi niin kannattaa vaihtaa. Mulla on tässä FE-230 1gb XD kortti ja nopee on.

• Tyyppi vaikuta kirjoitti:

Kuvien laatuun tietääkseni mitenkään, mutta jos se on nopeempi niin kannattaa vaihtaa. Mulla on tässä FE-230 1gb XD kortti ja nopee on.

mun samassa kamerassa on 1GB:n xd kortti ja on todella hidas...kamerassa olevien katselu kuva-kuvalta kestää noin 3sek. miten on mahdollista... onkohan asetuksissa sitten jotain pielessä, tai kamerassa vika (ollut samanlainen uudesta lähtien)on noin 1v. vanha.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olen tumma ja tulinen

Ja vielä suora - en ollut sinua varten. n to m
      Ikävä
      179
      1376
    2. Tunnustuksia

Haluatko tunnustaa jotain, mitä on sydämelläsi?
      Ikävä
      85
      1263
    3. Mitä kysyisit

Mihin haluaisit vastauksen häneltä eli mitä kysyisit?
      Ikävä
      102
      1013
    4. Sä et vaan töllö tajua että rakastuin

Mikä stana siinä on niin vaikea ymmärtää?! Täh
      Ikävä
      48
      849
    5. Suhde sinuun on ollut yhtä draamaa

ilman draamaa ja suhdetta. 😅 Oikeasti ei naurata. Nainen, olet pitänyt minut pihdeissäsi. Tunne on välillä vahva ja su
      Ikävä
      40
      743
    6. Haluatko, että kierrän sinut kauempaa

Kun näyttää, ettet minusta innostu. Voisit edes täällä kertoa selvät sävelet.
      Ikävä
      83
      626
    7. Yritit nainen sammuttaa kiinnostukseni

mutta se tehtävä epäonnistui. Se oli sitä bitch -mode vaihetta silloin. Lopputulos on nyt se, että rakastan sinua tällä
      Ikävä
      30
      556
    8. Leski ja Volvomies

Mitä se Volvomies kulkee sen nuoren lesken luona.. joko leski surunsa surrut ja uusi jo katottu..
      Kuhmo
      7
      556
    9. Kyllä mä tiedän et me kuulutaan yhteen ja se on tähtiin kirjoitettu!!

En vain halua satuttaa sua. Olen aivan perseestä epävakaan ja ADHD oireiluin vuoksi. Ja kun olisi aika "vapauttaa" ne su
      Ikävä
      44
      522
    10. Mikä on vahvuutesi palstalla?

Oletko kuullut asian joltain toiselta vai oletko itse sitä mieltä? Itse luen avarakatseisuuden omaksi vahvuudekseni. Yr
      Sinkut
      111
      520
    Aihe