mistä mahtaa johtua, kun selaa ottamiaan kuvia kamerasta...kuvat vaihtuvat todella hitaasti. kuva-kuvalta kestää noin 3 sekunttia...ei kai se niin pidä olla. ystävälläni on mju 800 olympus jossa kuvat vaihtuvat heti kun selailee niitä. onko mahdollisesti asetuksissa jotain sellaista toimintoa että nopeuttaisi kuvien selausta. kiitos etukäteen!
missä vika FE- 230 ???
5
493
Vastaukset
- ggt66
Sulla saattaa olla todella hidas muistikortti käytössä, kokeile toisella kortilla.
- FE-230
kiitos! kamerassa oli 1Gb:sd-kortti ja kokeiltiin 2Gb:xd kortilla niin jopa tuli nopeammaksi, ja kuvalaatu paranee tietysti paljon kun vaihtaa XD kortiin. vanhassa kortissa kuvat olivat melko epäselviä enimmäkseen.
- FE-230
moi. tunnut tietävän kameroista yms. onko tähän FE-230:een mahdollista laittaa xd-muistikortti. alunperin tässä oli 1Mg sd ja tarkoitus vaihtaa se 2Mg xd korttiin...joka on kuvien selauksessa nopeampi. tuleeko kuvalaatu paranemaan xd kortilla??? koitin kaverin xd-korttia ja kävi juuri niin kun sanoit...tuli nopeammaksi, mutta kuvakoko oli näytöllä todella pieni...johtuuko tämä siitä että kuvat oli otettu kaverin mju 800:lla...? kiitos etukäteen!
- Tyyppi vaikuta
FE-230 kirjoitti:
moi. tunnut tietävän kameroista yms. onko tähän FE-230:een mahdollista laittaa xd-muistikortti. alunperin tässä oli 1Mg sd ja tarkoitus vaihtaa se 2Mg xd korttiin...joka on kuvien selauksessa nopeampi. tuleeko kuvalaatu paranemaan xd kortilla??? koitin kaverin xd-korttia ja kävi juuri niin kun sanoit...tuli nopeammaksi, mutta kuvakoko oli näytöllä todella pieni...johtuuko tämä siitä että kuvat oli otettu kaverin mju 800:lla...? kiitos etukäteen!
Kuvien laatuun tietääkseni mitenkään, mutta jos se on nopeempi niin kannattaa vaihtaa. Mulla on tässä FE-230 1gb XD kortti ja nopee on.
Tyyppi vaikuta kirjoitti:
Kuvien laatuun tietääkseni mitenkään, mutta jos se on nopeempi niin kannattaa vaihtaa. Mulla on tässä FE-230 1gb XD kortti ja nopee on.
mun samassa kamerassa on 1GB:n xd kortti ja on todella hidas...kamerassa olevien katselu kuva-kuvalta kestää noin 3sek. miten on mahdollista... onkohan asetuksissa sitten jotain pielessä, tai kamerassa vika (ollut samanlainen uudesta lähtien)on noin 1v. vanha.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1452378
En kai koskaan saa sinua
Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k1521603Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet
Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K1311588- 641287
Saran ökytyyli käänsi katseita.
On nyt kyllä Sara kasvoistaan, kuvan perusteella todellakin pyöristynyt ainakin kuvan perusteella.1451277The Summit Suomi: Maxie avaa hyytävästä tilanteesta kuvauksissa: "Veri roiskui ja tajusi, että..."
Oletko seurannut The Summit Suomea? Tykkäätkö vai et tai mitä mieltä ylipäätään olet sarjasta? Moni katsoja on kaikonnut121144Työttömille lusmuille luvassa lisää keppiä
Hallitus aikoo kiristää velvoitteiden laiminlyönnistä seuraavia työttömyysturvan karensseja ensi vuodesta alkaen. Hall2491060- 156946
Tiedän kaiken sinusta ja kaikesta
Tiedän miten kärsit. Tiedän millanen oikeesti oot. Tiedän miksi valehtelit, tiedän miksi satutit mua. Tiedän mitä tapaht58869Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek20859